![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
|
Want de keren dat hij in de spits speelde liet hij -in mijn ogen- zien dat hij ook de kwaliteiten heeft om op het middenveld te spelen. Vertel mij, wat deed Lodeiro verkeerd in de spits waardoor je denkt dat hij tekort komt voor Ajax? Hij heeft echt geen kansen gehad op het middenveld, dat is gewoon een feit... |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Die zelfde discussie steeds in dit topic
![]() De minuten dat die heeft gespeeld dit seizoen heeft die het gewoon heel goed gedaan; punt. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
En Messi presteert niet bij Argentinie, dus die vergelijking gaat volledig mank .
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#104 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
![]() Zo typisch. Heel Ajax speelt kut tegen een stel amateurs, en daar doel je op, maar Lodeiro is de gebeten hond in deze ene wedstrijd want dat komt jou goed uit om een punt te maken. Dat probeer je dan ook al sinds het gerucht verscheen dat Suarez Lodeiro graag naar Ajax wou halen. |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Zo geniaal was Lodeiro ook niet hoor, maar dat hij beter bij Ajax past dan Theo lijkt mij (lees: mij) duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
Als ik al die minuten bij elkaar neem kan en mag ik oordelen dat hij op geen enkel moment van toegevoegde waarde is geweest. Een miskoop dus... Eventueel om Suarez z'n contract te laten verlengen... __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Als De Boer hem op besluit te stellen moet hij hem wel een reeks wedstrijden de kans geven, en niet bij de eerste slechte pass hem meteen weer op de bank zetten. |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Als jouw waarneming dus klopt, dan is Ajax ten dode opgeschreven aangezien Lodeiro zo'n beetje de meest constant presterende speler van de afgelopen maanden is
.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ja, een elftal met miskopen, kwaliteitsarme jeugdspelers, Enoh en Vermeer hoort niet in de eredivisie thuis.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Speelde like a boss weer
Plus een doelpunt.Geef deze man eens een basisplaats! __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Wat een matige speler.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
20 minuten.
"Like a boss" is nogal overdreven, zeker gezien de wedstrijd. Maar hij liet zich weer gelden, en voor de mensen die er waarde aan hechten, hij staat op het scoreformulier. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Oh ja, die drie minuten dacht ik omdat ik alleen de samenvatting heb gezien. Vandaar dat die reactie "like a boss" me wel erg overdreven leek.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Het waren volgens mij bijna 20 minuten, maar dan blijft "like a boss" gigantisch overdreven.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ik chargeer wat, maar ik vond 'm wederom heel gedreven spelen, sterk in de combinaties en altijd op zoek naar de voetballende oplossing. Ik vind 't echt heerlijk om naar zo'n voetballer te kijken.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Hij viel ook gewoon aardig in, niks mis mee op één zwakke pass na.
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
We hebben Lodeiro nu wat langer aan het werk gezien, vind het nog steeds niks. Nou ja, niks is overdreven. Gedreven ja, maar alleen die schwalbe was echt opvallend. Zie niet wat hem nou die exceptionele speler maakt die Rumille maar steeds in hem lijkt te zien.
Ik had het met Pedersen bij Groningen.. maar op een gegeven moment is het niet voldoende meer dat het in het 2e, de wedstrijden van de nationale 11 van 2 jaar terug en de training schijnbaar wel lukt.. Het moet in het eerste van je ploeg. Spoiler
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Hoort niet in de spits.
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik moet zeggen dat ik, als Lodeiro-fan, ook wat minder vertrouwen in hem begin te krijgen. Hij speelde vandaag niet goed en natuurlijk is het niet zijn positie, maar zo veel passes zo slordig. Beetje jammer
.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Hij zwerft over het veld en zoekt positie vanuit het middenveld lijkt het... dan acteert hij toch meer als middenvelder en dat is ook niet indrukwekkender dan de andere middenvelders. Doe mij maar Eriksen, om maar wat te noemen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Dit is geen speler die bij mij een blijvende indruk achterlaat als hij straks weer teruggaat naar Zuid-Amerika.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
Matig en telkens zo slordig, jammer.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ik vind het onbegrijpelijk dat Frank hem in de spits zet en De Jong op het middenveld laat staan.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Was gewoon heel matig.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Wéér een speler die rechtstreeks uit The Americas naar Ajax komt en het niet weet te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Het is gewoon niet de topper waar sommigen op hoopten. Die zien we na einde contract niet meer terug want Ajax gaat hem natuurlijk nooit verlengen.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Is het niet beter voor hem dat hij naar een subtopper gaat? Naar Groningen, Vitesse of Utrecht ofzoiets. Dan kan ie eindelijk minuten maken.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Buiten Vitesse willen die zijn non-EU loon niet betalen. Groningen zeker niet.
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Te duur inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Hij voegt niets toe dat Ajax beter speelt.
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Lodeiro nu twee wedstrijden achter elkaar in de basis en eigenlijk twee keer op rij de meest matige Ajacied op het veld. |
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Het is gewoon zo duidelijk dat het een middenvelder is. Waarom ziet De Boer dat niet?
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Was vandaag niet best nee. Hij ziet het vaak wel, maar passjes zijn gewoon niet zuiver genoeg...
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Slechtste wedstrijd van 't seizoen denk ik
Was heeeeeeel slordig.
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
#141 |
|
Iemand die niet eens twee simpele ballen op rij in de voeten van een medespeler kan passen zou ik ook niet op het middenveld zetten.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Hij is gewoon te slecht voor het Ajax middenveld.
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Mooie steekbal op Koppers, de steekbal op Sulejmani bij de goal van Özbiliz, áltijd aanspeelbeer in plaats van verstoppertje spelen zoals bepaalde andere spelers en altijd goed druk zetten op de tegenstander. Dat is wat sommigen in hem zien.
En ja de passing was regelmatig dramatisch gisteren, maar zo'n speler op je middenveld is toch heerlijk? Als spits is zo'n rol invullen een stuk moeilijker dan op het middenveld omdat je altijd twee van die houthakkers in je rug hebt staan. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
.Ik heb alleen de samenvatting gezien van Ajax. Kon daaruit geen oordeel vellen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Lodeiro en Ajax gaat nooit wat worden ben ik bang. Toch zie ik hem bij een Portugese of Russische ploeg nog wel opbloeien.
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Vind het weinig boeiends, matige speler met veel energie.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Aan zijn werklust ligt het niet. Hij ontbeert de inzicht voor ruimte en denkt niet verder dan de volgende zet of hij heeft het overzicht niet. ik weet het niet.
Er worden soms ruimtes vrij gemaakt voor hem waar hij in kan duiken als derde man en in plaats daarvan komt hij weer in de bal lopen. Als de man in je rug zich aanbiedt moet jij de ruimte in lopen die hij voor je maakt. |
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
||
|
|
|
|
|
#150 |
|
Aan de ene kant snap ik 't wel hoor. Volgens mij een best aardig salaris, geen basisplek, non-EU speler. Aan de andere kant willen ze wel het contract van fucking Sulejmani verlengen. Doe dan beiden gewoon niet, ben je meteen een groot deel van de salarissen kwijt.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nicolás Lodeiro #2: Verovert de harten van alle Ajacieden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|