![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Volledige naam Kenneth Harold Vermeer
Geboortedatum 10 januari 1986 Geboorteplaats Amsterdam, Nederland Lengte 181 cm Gewicht 78 kg Spelend bij AFC Ajax Rugnummer 1 Positie Doelman ![]() Kenneth treurt ![]() Kenneth lacht Laatst gewijzigd door Rumille; 23-11-11 om 12:35 __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Of moet het "Nog niet de eerste Menzo" zijn
?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Menzo ging na een Europees duel in Frankrijk de fout en verloor toen zijn plek aan een blanke keeper.
Dit overkwam Vermeer niet. Dus niet de 2e Menzo. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij had toch ook wel weer wat onzekere momentjes hoor, naast natuurlijk een paar goede reddingen. Maar of het ooit een rust uitstralende, goed voetbalende keeper wordt.. ik betwijfel het.
__________________ Hank Moody & Marko Pantelic, totale bazen. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het probleem is natuurlijk dat Cilessen tot nu toe in zijn carrière nu ook weer niet heeft laten zien dat ie de nieuwe Van der Sar is qua meevoetballen en rust. Ik moet zeggen dat ik niet veel NEC kijk, maar tegen Roda in de beker was hij eigenlijk net zo onrustig als Vermeer.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Had twee briljante reddingen vandaag. Hoop dat dit zijn vertrouwen weer een boost geeft.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pakte gisteren inderdaad een aantal goede ballen, maar past mijns inziens met zijn huidige spel niet bij Ajax. Staat veel te ver voor de goal met zijn gebrek aan lengte. Met een verdedigende lijn die dieper ligt dan bij Ajax is dat niet nodig en kan hij zijn sterke punten beter benutten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij heeft Harold als tweede naam.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
TT-faal
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
top keeper
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat een zielig hoopje niks. Volgens mij staat ook onder contract bij Utrecht ofzo.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mogen we weer?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Spelend bij AFC Ajax
Rugnummer 1 Positie Clown __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jupiler League keeper....
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bye bye man, bye bye.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het verbaast mij wel, toen onder van Basten was iedereen ontzettend tevreden over Vermeer. Nu moeten "we" niks meer van hem hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Onder Van Basten speelde hij toen ook een tijd erg goed natuurlijk. Al waren hoge ballen toen ook al zijn manco. Als je zo onzeker keept zoals hij dat nu doet dan is het logisch dat je kritiek te verduren krijgt. Ik denk dan ook dat in deze alle partijen gebaat zouden zijn bij een tijdje rust - zet die jongen een paar wedstrijden op de bank. Frank de Boer lijkt hem echter vertrouwen te willen geven door hem te laten staan. Ironisch genoeg lijkt het er juist op dat hij in een neerwaartse spiraal terecht komt qua zelfverzekerdheid in plaats van dat spelen hem vertrouwen geeft.. Dit zal niet zijn laatste blunder geweest zijn.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat heb je nou eenmaal als je slecht speelt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het wordt tijd voor Cillessen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eens. Kenneth heeft zijn krediet nu wel verspeeld, tijdje banken is wel eens goed voor hem, laat hem zich maar terug proberen te knokken net zoals Steek.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gekke keeper toch.. pakt de penalty van Excelsior, komt 10 minuten later te wild op Janga in, waarbij hij mazzel heeft dat Janga te graag wilde gaan liggen. Duikt in de 2e helft onder een bal door waarna Excelsior een dot van een kans krijgt, die hij dan weer katachtig redt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En dan wordt ie nog man of the match ook.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mooi dat 'ie de pingel pakt (slecht ingeschoten ook), en had bij veel scheidsrechters gewoon met rood eraf gemogen. Het is dat die aanvaller van Excelsior zo stom overdreven valt.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoort niet in de eredivisie thuis.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moest er volgens mij gewoon met rood af inderdaad. Die pingel was dramatisch ingeschoten, maar je moet 'm wel pakken natuurlijk. Die hoge bal waar hij onderdoor gaat.. Tja..
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik vind het redelijk hilarisch dat zijn tweede naam Harolds is.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat vinden we van Kenneth op 't moment?
Hij heeft nu al een tijdje de nul, maar ik ben evengoed niet overtuigd. Hoe slap hij die eerste kans van Heracles stopt bijvoorbeeld.. Zonder Blind was dat de 0 - 1 geweest. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik vind um de laatste tijd wel okay. Hij pakte vandaag ook een paar prima balletjes.
Hij lijkt, net als de rest van het team, net op tijd in vorm te raken. Die rare momenten zoals toen tegen Utrecht heeft ie al even niet gehad. *afklopt*. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Als Aston Villa concreet wordt dan lijkt het me voor hem en voor Ajax een goede transfer. Als 'ie bij Ajax blijft is het een kewstie van tijd voordat hij Cillissen voor zich moet dulden denk ik zo.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bokst ballen nu ook al beter weg. Naar de zijkant.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wie zegt dat Cillissen het beter gaat doen?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dit.
Bij NEC maakte hij elke wedstrijd wel een fout, vooral met het meevoetballen en uittrappen. De beste moet imo spelen, en Vermeer doet het nu gewoon prima, dat Anita zelfs de keeper beter laat spelen zeg . Zou het raar vinden als Cillessen opeens een basisplaats zou krijgen, al zie ik op de langere termijn meer in hem dan in Kenneth.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Waarom zou dat bij Vermeer dan niet moeten/kunnen?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nou, bij dat schot in de 55ste minuut bokst die hem bekant in de voeten van Armenteros terwijl die hem makkelijk naar de zijkant kon boksen
![]() Ook bij dat schot in de 2de minuut zat die weer te prutsen terwijl dat een vrij simpele bal was... __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Niet mee eens. De onrust in zijn spel is er nog steeds, alleen omdat Ajax nu beter voetbalt en minder gevaarlijke momenten tegen krijgt valt het minder op. Sommige slappe ballen (zoals dus die eerste kans van Heracles) pakt hij echt heel matig. Daar staat tegenover dat hij bepaalde lastige ballen dan prima pakt, maar toch.. Blunders gaan er denk ik nog genoeg komen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Of, beter gezegd; hij bokst inderdaad nog steeds ballen weg die hij gewoon zou moeten kunnen pakken.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die is drie jaar ouder. Ik zou 'm proberen te verkopen, Cilissen eerste keeper volgend jaar en één van de aankomende talenten er achter.
Ik vind Vermeer gewoon veel te onrustig en dat heeft hij altijd gehad. Die bal in de eerste minuut gisteren, man man man; echt dramatisch slecht, écht! Ik heb er geen vertrouwen in dat dat nog goed gaat komen. Aangezien Cilissen nu vrijwel gelijkwaardig is aan Vermeer maar wel drie jaar jonger, zou ik in hem gaan investeren. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik vind het knap dat mensen nu al kunnen zien dat Cillessen beter of gelijkwaardig is.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat is niet zo heel moeilijk als het vergelijkingsmateriaal Kenneth Vermeer heet.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Je vergelijkt dus iets met niets? Volgens mij heeft niemand hier Cillesen zien keepen het afgelopen half jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hij keepte in de bekerwedstrijden.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
We hebben Vermeer wel gezien met z'n alle, dat is al voldoende om een conclusie te trekken.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Een conclusie over Vermeer ja.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|