![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]()
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Je zit in het verkeerde subforum. Fer deed het prima vanmiddag. Gaat mooi zo, Landzaat in de basis en als de ruimtes wat groter worden Fer d'rin voor wat extra power.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Supersub.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tot je een ontevreden Fer gaat hebben omdat hij meer speeltijd wil. Ik zou nu gewoon voor Fer gaan, Landzaat is na dit seizoen toch weg neem ik aan.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Natuurlijk hoort hij in de basis... Hij steekt met kop en schouders boven de rest van het FC Twente middenveld uit.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Naaaaaaaah, Chadli is van gelijke klasse
. Hij is idd wel talentvoller/beter dan de andere middenvelders. Ik denk eerlijk gezegd dat ie Brama's plek op den duur over gaat nemen, hopelijk met een wat technischer linkshalf naast hem.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vind Chadli niet echt een middenvelder...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Heeft ie in de jeugd eigenlijk wel altijd gespeeld. En hij heeft er in principe de technische vaardigheden en de taakgerichtheid ook voor. Heeft een steekpass, een lange bal, een prima schot, kan bijkomen in de zestien of een keer voorzetten van de zijkant, en is goed in de omschakeling. Alles wat een middenvelder nodig heeft m.i.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik vind Landzaat ook wel een baas rond de 16. Als hij daar staat met corners en die ballen opvangt die weg worden gewerkt, schiet hij er regelmatig nog een in. En Chadli zie ik eerder een actie maken, maar Fer is ook een uitstekende keuze.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heeft hij een nieuw record gevestigd? 4 trainers in 6 maanden.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wie kan even dat mooie spandoek in dit topic plaatsen? Dat mag toch niet ontbreken
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
U vraagt, wij draaien.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hoe bevalt de sportieve verbetering, Lerra?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Zal hij TROTS op Feyenoord zijn? |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik gun het deze jongen wel.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tjah hij speelt dit jaar ten minste wel play offs.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Leroy Fer #2: Weinig krediet bij Co
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |