![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Jody Lukoki
![]() ![]()
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gister dus zijn eerste doelpunt in het eerste elftal
![]() Erg vaak zijn man voorbij door zijn snelheid, maar gaat daarna keer op keer in de fout. Wat is het? Zenuwen? Kan hij niet beter? __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vond 'm maar matig. Speelde de bal erlangs en was dan toevallig sneller dan zijn tegenstander. Als dit eenmaal was gelukt kon hij er helemaal niks mee.
Ik heb 'm gisteren in de samenvatting toch minstens drie keer in actie gezien, dus ik denk dat het beeld dat ik heb ontzettend representatief is. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Je hebt 'm alleen in de samenvatting gezien, Gordon?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eigenlijk net als woensdag deed hij veels te weinig met de kansen die hij kreeg
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jazeker. Het is dus niet echt een serieuze post. Maar ik heb zo het idee dat dat voor de meeste niet-Ajacieden geldt en vind dus eigenlijk het topic een beetje overdreven.
Maar op basis van de samenvatting heeft 'ie oogkleppen op. Vooral op het moment dat 'ie diep werd gestuurd, ik meen in de eerste helft, alle tijd heeft om rustig iemand uit te zoeken (twee man voor de goal). In plaats daarvan probeert 'ie het in één keer en dat leek echt helemaal nergens op. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Waarom zou je geen topic over een speler mogen openen?
En het is inderdaad een speler die veel op snelheid doet, zoveel was al duidelijk. Hij moet wennen aan het hogere tempo/niveau, want in de jeugd kreeg hij door zijn snelheid de tijd om te kijken en een goede voorzet te geven. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Als ik zo de samenvatting zie lijkt hij een beetje op een Walcott v0.5
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Of op een zwarte Rommedahl.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zet het hek maar open beste mensen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij kan voor 3 jaar bijtekenen bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Romeo Castelen v1.1
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Betwijfel of Lukoki ooit Oranje zal halen though....
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
![]() |
![]() |