![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Volledige naam Theo Janssen Geboortedatum 27 juli 1981 Geboorteplaats Arnhem, Nederland Lengte 180 cm Gewicht 80 kg Been Links Vorige topic: Theo Janssen #5 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Janssen: 'Wij moeten meer brengen, maar de supporters ook' - YouTube
1:25 Theo Janssen, over het succespubliek in Amsterdam
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Harde woorden, maar oh zo waar.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leuk interview met 'm in de ELF trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prima dat hij commentaar heeft en het klopt ook, maar hij mag zelf ook weleens wat overtuigender de duels in gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heb altijd het idee dat die 100% geeft.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Makkelijk om nu naar de supporters te wijzen...
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Theo wil volgende week geen afscheid nemen van Twenté
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Speelt niet heel bijzonder momenteel. Het is niet slecht, maar het voegt ook weinig toe.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vind je? Is slecht aanspeelbaar, traag, draaicircel van een vrachtwagen, geeft hoge ballen waar hij beter over de grond kan spelen, heeft totaal geen techniek... De Boer zal het er wel op gooien dat er constant 2 man op hem staan, maar in mijn ogen past hij totaal niet in het systeem. Ook met zijn inzet vind ik het wel meevallen. Jammer maar helaas...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die scheenbeschermers
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Brak de wedstrijd wel open met een meesterlijke pass.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Één goede pass per wedstrijd is imo niet genoeg om zijn veelal vertragende spel te compenseren. Ik vind hem een hartstikke toffe vent hoor, maar het gaat ook om zijn kwaliteiten, en bij Ajax zullen die er nooit uit gaan komen ben ik bang.
Hij speelt al bijna een half jaar bij Ajax, maar hij heeft alleen uit tegen Zagreb één goede wedstrijd gespeeld, terwijl hij gehaald is als speler die er meteen moest staan. Om een of andere reden zie ik hem maar weinig kritiek krijgen, terwijl er hier en daar best wel op Eriksen gezeken wordt, terwijl Eriksen het zeker niet slechter doet dan Theo (ook qua rendement). |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
.
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het jammere is dat je die kwaliteit van hem te weinig kunt benutten omdat je met Ajax niet (vaak) genoeg in de positie komt om zo'n pass te kunnen geven; de omschakeling. Meestal heeft Ajax het meeste balbezit, en als je dan zou kunnen omschakelen dan gaat het vaak fout omdat we er als collectief nou niet echt in uitblinken.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het spel bij Twente leunde wel veel op die lange ballen. Onder Jol zou Janssen bij Ajax wel uitblinken denk ik, maar zo'n "systeem" is niet lang houdbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik moest wel even lachen toen ik zag dat hij in de Telegraaf (ja ja, kutkrant enzo, we kennen het verhaal) een 7,5 kreeg.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Een 7 fucking half
?!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Janssen zit ook in het kamp-Cruijff.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Staat dat op zijn andere scheenbeschermer?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tja, wat had hij dan moeten zeggen? "Dan slaap ik er nog een nachtje over", "Misschien wel", "Dacht het niet!", "Oh, wat grappig!".
Nee, dan bekt "Als ze me bellen ben ik beschikbaar" toch een stuk leuker. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Waarschijnlijk beter voor alle partijen als Theo aan het einde van het seizoen naar Vitesse gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik denk eigenlijk dat minstens 75% van de voetballiefhebbers wel had zien aankomen dat deze samenwerking niet al te succesvol zou gaan zijn..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat valt nog tegen hoor, denk ik. Volgens mij dachten veel mensen dat Ajax, nu 'zelfs met Theo erbij', veel beter zou worden.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Alsof die bij Vitesse in de basis komt te staan, die hebben goede voetballers zat
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het middenveld houdt op dit moment niet over.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Theo zei vorig jaar tijdens vitesse-nec ook al iets in deze vorm. Hij is altijd welkom, maar het is een antwoord wat je vooraf al weet.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Ik had er ook wel vertrouwen in, maar het komt er niet uit. Eerst kon je dat wel enigszins afwentelen op zijn nieuwe rol/positie in het elftal, maar de laatste weken oogt hij gewoon heel flets. Komt te weinig initiatief van zijn kant. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tjah, heel het team is zo ruk als wat. Onze aanval is de slechtste die ik in 25 jaar heb gezien, Sonck en Sikora waren beter. Janssen is onderdeel van het probleem.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Zoals ik zeg, Janssen is daar ook onderdeel van maar dit alles maakt het niet echt makkelijker. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik had verwacht: "Keer je nog eens terug bij Vitesse?"
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het is er wel aan af te zien dat hij niet naar z'n zin heeft.
Tja dan niet he. Mag Vitesse hem voor een grote zak geld halen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
En de reactie van Theo is er ook weer
|