![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
|
Column van die berg komt er Thijs:
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Leuk stuk wel.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Alleen mist Thijs even een vrij essentieel punt: de wissel van Janssen was vooraf afgesproken. Dus eigenlijk kan die column gewoon de prullenbak in
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Mwah, het gaat niet per se om deze wissel toch? Denk ik? Theo is gewoon niet op zijn best en oogt niet altijd even tevree.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Tuurlijk is dat zo, maar Thijs hangt zijn column daar aan op terwijl dat dus niet waar is. Verder klopt het verhaal wel.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Volgend seizoen mooi naar Vitesse.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Dat stuk over die 'ouwe' vind ik te ver gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hopelijk geen Ajacied meer volgend seizoen. Beter voor Janssen, beter voor Ajax, beter voor iedereen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Daar is toch geen woord aan gelogen en niet kwetsend ofzo? Hij heeft laatst in een interview aangegeven dat hij mindere wedstrijden heeft gespeeld omdat het slecht ging met z'n vader?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Schreeuwen naar Martens omdat ie een panna krijgt
. Kneus.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
![]()
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Een hand geven als je gedold word en heel je team word weggespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Huh. Ik kijk net VI van gisteren terug waarin werd gezegd dat Theo hem met vreselijke termen de huid volschold.
|
|
|
|
|
|
#64 | |
- "we hebben tien middenvelders": Wel proberen in de winter om Vormer te halen. en Aborah wel een nieuw contract willen geven ![]() - "We halen toch ook geen zes keepers": Maar wel zes spitsen
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Alsjeblieft, haal hem alsje alsje alsjeblieft
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Theo Janssen / Ajax,
slecht huwelijk, beiderzijds werkt het niet. Ajax is al vanaf het begin bezig om Theo Janssen van het voetballen af te helpen, Theo daarintegen worsteld met zijn vorm, de Twente vorm wil maar niet los komen. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Jammer, zou mooi zijn als hij nog een paar seizoenen bij Vitesse speelt.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Qua uiterlijk past ie wel bij WKE
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Hij praat de prijs alvast omlaag joh.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Column van
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Wat een kul zeg. Dat hij bij Ajax als een bejaarde speelt wil nog niet zeggen dat hij Vitesse niet verder kan helpen. Ik denk juist dat ze wat ervaren spelers kunnen gebruiken.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Geen enkele club gaat een team bouwen om een luie 31-jarige.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Voor Theo gaat Jordania niks meer vangen, die heeft dus liever een 20-jarige Oostblokker.
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Als hij transfervrij (het eerste Nederlandse woord dat geleerd is door Merab) is, is de kans best groot dat hij toch binnenvalt. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Theo halen omdat je middenveld wordt overlopen
. Die vent staat negentig minuten in de middencirkel.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
Hij kwam d'r bij ons nog wel eens uit om een bal binnen te schoppen. Maar een loopwonder was het idd niet, zeg ik met gevoel voor understatement.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Theo Janssen voor de camera van Eredivisie Live: "Hopen dat ze kampioen worden"
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Janssen speelde vandaag zijn kampioenswedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Aan het einde hem mooi een vrije transfer gunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Was erg opvallend idd.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Voor de camera ging het erover dat hij op het bankje moest plaats nemen de volgende wedstrijden bij 4-3-3 systeem. En vervolgens hoopte hij dat ze (zijn teamgenoten dus) kampioen werden. Later herstelde hij het wel met: "we". Maar het was toch een opvallende verspreking waar hij echt wel ze bedoelde.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Hij bedoelde het niet slecht, maar kreeg erg het gevoel dat ie het al had opgegeven dat het er ooit nog uit gaat komen bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
#91 | |
.1e helft was ie zo slecht. 2e helft stond ie wat meer naar voren en hij was meteen wat meer aanwezig. Aanvallen gingen meer via hem en passjes gingen meer naar voren. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Niet eens goed genoeg voor de bank, ik wist het wel.
Aan het begin van het seizoen ook al mot maken met de supporters, en na al zijn faal spel ook nog zo reageren over zijn medespelers. Irritant ventje |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Dat ie kritiek had op het publiek was toen gewoon terecht (was toch na het uitfluiten van van der Wiel bij Feyenoord thuis?
). Tenminste, dat kan ik me herinneren. Dat ie op het veld faalt is al langer bekend.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Au. Kuthuwelijk....
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Je eerste zin zegt alles. Janssen was door deze instelling bij een groot gedeelte van de club en supporters gedoemd te mislukken bij Ajax. Gister was hij, zeker de eerste helft, echt zo slecht niet, maar hij kreeg alle schuld. Hier althans.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Hij heeft de eerste helft continue in de dekking gelopen en de keren dat hij dan wel de bal kreeg was het een tikkie breed of terug. Hij kan niet direct naar voren passen behalve zijn lange bal. En ik blijf het een toffe speler vinden, helaas niet voor Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Ik vond het juist wel een goede aankoop, en bovendien een toffe gast. Beetje power erbij op het middenveld, goede pass, aanjager.. Leek me prima. Helaas compleet verkeerd gezien, met bv gister als voorbeeld; alleen maar verstoppertje spelen en absoluut geen creativiteit naar voren. Voegt helaas niks toe, vertraagt alleen maar. Jammer.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Overigens ben ik het ondanks dat ik hem niet zo slecht vond wel met de rest eens dat hij niet meer terug hoeft te keren in de ploeg...
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
||
|
|
|