![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
Ik voel me hier thuis!
|
Jeroen Zoet loopt volgens mij al elke wedstrijd uitstekend te keepen. Deze pas 20-jarige keeper doet momenteel ervaring op bij RKC en zal vermoedelijk volgend jaar als 2e keeper gaan fungeren achter Tyton.
Laatst gewijzigd door Inconsequent; 02-10-11 om 14:49 __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uitstekend talent, maar dat is hij al tijden. Heel compleet. Uitstraling, zo goed als tweebenig, lengte, goede reflexen, goed in lucht.
Ben benieuwd of hij dit niveau kan vasthouden. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vaduz kom er maar in.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goede wedstrijd gisteren weer. Ongelukkige tegengoal, weet zelfs een penalty te stoppen en houdt daardoor RKC in de wedstrijd tegen Ajax.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vond zijn redding op het schot van Vertonghen beter. Die penalty had elke keeper gehouden, zo zwak was hij ingeschoten.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ik zie hem in ieder geval graag keepen, straalt veel rust uit (zeker in vergelijking met Isaksson )
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Volgend jaar met Tyton strijden voor plek onder de lat bij PSV? Of is dat nog te vroeg?
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En verder heb je gelijk dat die penalty slecht werd genomen, maar hij pakt hem goed en duikt daarna zonder na te denken weer voor de bal om een rebound te voorkomen.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
en Luciano ) verhuurd kan krijgen voor een jaar.
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Iemand enig idee hoe hij het tot nu toe doet bij RKC, dus niet over een wedstrijd, maar meer of hij steeds verder groeit?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat ik zo af en toe over hem lees zijn de supporters wel tevreden. Wat ik zelf van hem gezien heb doet hij het ook wel goed.
Op die off-day tegen Twente na dan .
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fantastische keeper zeg
![]() Goed dat hij ook volgend jaar bij RKC blijft. Zulke jonge spelers moeten minuten maken. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Is niks minder dan Tyton.
|
|
|