![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Ooit begonnen als een groot talent in Duitsland:
![]() Een stijlvolle multifunctionele middenvelder zo kan Owen Hargreaves het beste worden omschreven. Hargreaves maakt na 7 jaar Bayern de stap naar 1 van de grootste clubs van de wereld. Bayern krijgt 25 miljoen euro voor hem. ![]() In actie tijdens zijn beste wedstrijd ooit, de CL finale van 2008. ![]() Ondanks het feit dat hij in Canada is geboren en zijn moeder uit Wales kwam, stond het al vroeg vast dat Owen zou kiezen voor the three lions. Hij speelde tot nu toe 42 interlands voor Engeland en dat zouden er nog veel meer kunnen zijn.
![]() Code:
2000/2001 FC Bayern München 14 0 Bundesliga 2001/2002 FC Bayern München 29 1 Bundesliga 2002/2003 FC Bayern München 25 1 Bundesliga 2003/2004 FC Bayern München 25 2 Bundesliga 2004/2005 FC Bayern München 27 1 Bundesliga 2005/2006 FC Bayern München 16 1 Bundesliga 2006/2007 FC Bayern München 10 0 Bundesliga 2007/2008 Manchester United FC 23 2 Premier League 2008/2009 Manchester United FC 2 0 Premier League 2009/2010 Manchester United FC 1 0 Premier League 2010/2011 Manchester United FC 1 0 Premier League 2011/2012 Manchester City 0 0 Premier League .Laatst gewijzigd door Arcturus; 22-09-11 om 17:30 __________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vind zijn overstap niet chique.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mooi voor die jongen.
In 2006 de best presterende Engelsman op het WK, in 2008 misschien wel de beste speler van de CL-finale, maar daarna helaas bijna geen wedstrijd meer gespeeld. Hopelijk zit ie nu in z'n tweede jeugd zodat ie nog een paar seizoenen prof kan zijn. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij is niets verplicht aan Man. utd en volgens mij was er niet heel erg veel interesse voor hem. Dan ben je gek als je een erg goed aanbod van Man. City laat lopen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee natuurlijk is hij niets verplicht. Maar hoe zou je het vinden als Reis nu een contract bij Ajax zou tekenen?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nadat PSV zei; we hoeven je niet?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mooi voor 'm als hij blessurevrij blijft, de stap naar City .. Tja, ik kan er niet zo mee zitten. Ik neem aan dat hij 'n blessure faket als hij tegen Utd uit moet komen
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Agh hij moet zijn geld natuurlijk ook ergens verdienen. Vind het wel jammer als ie nou een heel jaar fit zou blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wachten op de volgende blessure.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
![]() Het is een wonder dat die jongen niet uit elkaar viel tijdens dat schot. Maar goed, ik gun het hem wel, al heb ik het altijd een wat domme aankoop van Ferguson gevonden. Dat ie bij City tekende neem ik hem ook absoluut niet kwalijk, hij kon verder alleen een contract bij WBA of Leicester krijgen geloof ik. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik las ook ergens dat hij dat contract verdiende met dat Youtube filmpje van hem een tijdje terug
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Achja, eigenlijk is het ook niet zo heel erg aangezien hij toch binnenkort weer aan het revalideren is waarschijnlijk. Ik snap alleen als supporter zijnde niet dat je zo'n overstap maakt, maar goed dat is een discussie die vaker is gevoerd. En deze overstap is natuurlijk eerder gemaakt, en niet door de minsten
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ah, is deze ook al naar die stinkende club gegaan, net zoals die Argentijn? Dat ie maar mooi niet aan spelen toekomt.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vanwaar die afgunst? Ik heb er bijvoorbeeld geen enkele moeite mee dat Benayoun naar Arsenal is. Misschien alleen een beetje zielig voor hem.
Stel dat Rooney vorig jaar naar City was gegaan, kon ik me er alles bij voorstellen, maar Hargreaves heeft, op dat ene seizoen na, eigenlijk niks met United gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Owen Hargreaves says Manchester United treated him like a 'guinea pig' | Football | The Guardian
Hij verwijt het medische team dat deze zijn blessures alleen maar erger gemaakt hebben door verkeerde injecties te geven en zegt ook dat hij afgelopen november tegen Wolverhampton Wanderers, toen hij al na vijf minuten afgevoerd moest worden, voor de wedstrijd aangegeven had dat hij niet fit was. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat vind ik ook zo achterlijk. Utd heeft hem dus al die seizoenen van 't voetballen gehouden, alsof ze dat expres doen. Dit soort berichten zorgt ervoor dat ik zo'n overstap wél ga afkeuren. Maar dan hoop ik eigenlijk dat 'ie tegen Utd meevoetbalt en ze 'm dan nog 'n keer goed raken.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|