![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Spoiler
Christopher Bieber (Bad Mergentheim, 3 juli 1989) is een Duits voetballer die als aanvaller speelt. Dit seizoen beleeft hij zijn grote doorbraak bij FC Oss; hiervoor heeft hij zijn tijd verspild aan het zingen van liedjes als One Time en Favorite girl. ![]() Bieber speelde in de jeugd bij Karlsruher SC waar hij sinds 2007 ook in het tweede elftal speelde dat in de Regionalliga uit kwam. Sinds 2009 speelde hij ook voor het eerste team. In 2011 liep zijn contract af en stapte hij over naar FC Oss. In vier wedstrijden voor FC Oss heeft hij 4 keer gescoord. Op de vraag of hij topscoorder kan worden van de Jupiler League antwoordde hij: "Never say never." Laatst gewijzigd door Hendril; 17-09-11 om 11:53 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ben een belieber.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
PSV Eindhoven!
|
Had ik het gisteren toch goed gehoord. Bieber.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Haha mijn oortjes begonnen ook al te klapperen.
![]() Arme kerel. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gisteren heeft hij met 2 goals (samen met Roy de Ruiter) Oss weer een ronde verder gebracht.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Heesen is het helemaal kwijt
![]() Deze man passeren
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tja, Heesen vindt dat er momenteel meer muziek in het elftal zit zonder Bieber.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat ik dit topic heb gemist
![]() Bieber heeft sinds de winterstop ruzie met de bal en ik vermoed dat hij weleens motorisch gestoord kan zijn
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Christopher Bieber: bieber-fieber in Oss
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |