![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Was op zoek naar zijn topic, maar die was er blijkbaar nog niet. Bij deze...
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zal dit weekend wel weer in de basis staan aangezien Martens nog steeds niet fit is. Leuk spelertje wel
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ook een mooi artikel over hem in de nieuwe VI...
En maatjes met Jozy Altidore... Maher: "Altidore is veel bezig om me te helpen" - SoccerNews.NL __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Record van VdV overgenomen, daarom haat ik hem
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een baas.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leuke speler.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Puik no look passje afgelopen weekend en vandaag weer een doelpuntje erbij in Europees verband. Het lijkt, mede door de blessure van Martens, wel erg snel te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
een no look pass
![]() JE-ZUS wat gaat het hard __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Hij is erg goed
Soort nieuwe Affelay?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Goeie voetballer
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik ben fan.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Deze jongen kan heel ver komen, gelukkig heeft ie net een vers contract maar hij weet niet of ie voor NL of Marokko moet kiezen..
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hopelijk Nederland. Ik vind 'm gek genoeg ook helemaal geen typische Marokkaan ofzo. Z'n naam klinkt niet Marokkaans, hij praat niet als een Marokkaan (sorry Ibi), is op jonge leeftijd al heel volwassen qua gedrag. Bakkal is er ook zo'n eentje.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Voor zijn marktwaarde is het ook veel beter om voor Nederland te kiezen.
AZ zal wel aan het inpraten zijn op die jongen. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Piero: AZ speelt om het publiek te vermaken | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
Vanaf 0:50. Echt zo'n achteloos passje op maat dat je van een type Özil verwacht, één keer raken en gewoon tussen drie man door, perfect in de loop. Heerlijk. Het geniale zit 'm ook in het feit dat ie ziet dat het verstandiger is om in eerste instantie niet aan te nemen, want hij weet (uit een kort overzicht, kijkt snel om zich heen) dat Poulsen vertrokken is en dat hij met z'n rug naar het doel die pass niet kan geven, dus bewust door laten rollen, snel bijdraaien en terugontvangen. De enige andere jonge speler in Nederland die deze dingen ook allemaal beheerst is Eriksen. Ik hoop dat de bijna onvermijdelijke terugval nog lang uitblijft, want dit soort momenten zijn genieten. Wat een luxe dat we zowel hem als Martens hebben voor die positie. Laatst gewijzigd door Kriegel; 17-09-11 om 11:53 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kunnen we hem van WZV uit geen smeekbede sturen om voor Oranje te kiezen?
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Het is natuurlijk enorm koffiedik kijken maar hij lijkt voorzichtig naar Oranje te neigen als ik dit zo lees. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nu is het voorlopig natuurlijk ook heel voorbarig om 'm al Oranje in te praten, hij komt immers pas net kijken, maar het zou mooi zijn als ie zich uiteindelijk beschikbaar stelt en dan ook gewoon door blijft groeien. Iedereen kan zien dat er een hoop potentie in zit.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik was het al!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mede dankzij de kap- en draaioefeningen van Cock van Dijk, heb ik inmiddels begrepen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nou ja, daarom dus.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
methodmich, beste kerel, je bedoelt het ongetwijfeld goed maar ik word woedend van die posts met van die weetjes en dan zo'n '
' erbij
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
ik trek die wijsneuzerij ook moeilijk, maar ik ga er ik ga er altijd vanuit dat Mich een oprechte liefhebber is, ipv een wijsneus
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ja, heb recent Cock van Dijk (een techniektrainer) moeten interviewen en toen noemde hij dus o.a. Maher als speler waar hij veel mee gewerkt heeft. Dit als voorbeeld om aan te geven dat techniektraining aan jeugdspelers niet altijd leuk is, maar ook een kwestie van veel herhalen. Cock stelde dat hij Maher wel eens had gevraagd of hij de oefeningen leuk vond. Dat vond Adam niet. Maar toen Cock vroeg of hij er iets aan had, zei Adam direct ja. En volgens Cock zie je dat nu terug in de stormachtige doorbraak van Maher. Door zulke voorbeelden wil hij andere jeugdspelers ook leren om door te blijven gaan met de oefeningen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fraai doelpunt weer vandaag.
Ik had hem eigenlijk ook wel bij (de voorselectie) van Jong Oranje verwacht. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Johan Derksen zei donderdag dat hij realistisch moet zijn en maar voor Marokko moest kiezen omdat er zoveel concurrentie is voor zijn positie. Wat een onzin. Over 5 jaar is Maher pas 23 en is Van der Vaart sowieso afgehaakt en wie weet op wat voor niveau Sneijder en Van Persie (niet echt nummer 10) dan spelen. Verder heb je dan nog Afellay en Wijnaldum met wie Maher prima de concurrentiestrijd aan kan gaan.
Maher is een groot talent en zeker potentieel Oranje-materiaal. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij schiet 'm lekker binnen, maar vooral de assist was klasse...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Aanname was anders ook prima.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Geweldige pass waarmee ie Benschop vrij voor de keeper zet
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Kapt 4 man uit en scoort 0-1 bij Heracles in minuut 89
![]() Geef Martens ff een lange vakantie naar Marbella
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vergeet Europees en de beker niet. Beetje rust voor deze jongeman zal niet verkeerd zijn.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goede speler ja, en dat weet 'ie zelf ook.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Lekker compleet, kan geweldig dribbelen, passen en schieten.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zo beslissend steeds op zo'n jonge leeftijd, petje af hoor.
![]() Oh? Ik vind 'm anders niet arrogant overkomen. Staat steeds voor de camera alsof ie er voor het eerst eentje ziet. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bert roep hem maar op.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij heeft grote voortanden.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
2 keer beslissend in 3 dagen, en het waren niet bepaald 'intikkertjes'.
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mooie goal, maar z'n juichen vond ik wat smakeloos.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jong Oranje en Onder 19 moeten volgens mij kwalificatieduels spelen, lijkt mij een stuk nuttiger. Desalniettemin een geweldige speler.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Precies. Wordt een topper.
Baalde van zijn doelpunt. Maar dat ie zo mooi was verzachtte de woede.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik zie Cor Pot er wel voor aan om hem net als Assaidi naar Marokko te drijven...
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Iemand doe gifjes of filmpjes heeft van zijn 2 goals?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |