![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Carričre: 2002/03 Budapesti Honvéd 12 0 2003/04 Budapesti Honvéd 29 1 2004/05 Budapesti Honvéd 28 5 2005/06 Budapesti Honvéd 3 1 2006/07 AJ Auxerre 0 0 2006/07 Motherwell 11 0 2007/08 NEC 27 2 2008/09 Osasuna 20 2 2009/10 Osasuna 20 4 2010/11 Osasuna 31 3
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Echt heel tof, ik hoop dat hij die glans van jaren geleden nog heeft!
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Briljant dat ze hem terug konden halen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bazige foto.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ken m niet
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Voor minstens één seizoen? Hij tekent toch wel voor langer dan één seizoen?
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Geweldige speler. Ik voorspel top vijf meeste assists.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Terug van vakantie.
Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Waarom mocht ie transfervrij weg bij Osasuna eigenlijk? Speelde vorig jaar nog 31 wedstrijden volgens de OP.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Speelde voornamelijk als invaller (13 basisplaatsen), maar er is een nieuwe trainer gekomen en dan kan het zomaar afgelopen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dit is echt een baas
. Hier gaat NEC veel plezier aan beleven.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als iedereen het zo'n baas vindt waarom speelt hij dan nu voor NEC
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Omdat hij bij NEC weer kan uitgroeien tot eindbaas en in de picture kan komen bij andere clubs.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
wat is er allemaal mis gegaan dan onderweg?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Krisztián Vadócz: terug op het oude nest
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|