![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Leuk Hitlersnorretje trouwens. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Logoklopper
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedankt voor de snelle reactie. Hij is wel een geboren Utrechter hè, laten we dat niet vergeten. In ieder geval was het geen kussen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik houd mezelf maar voor dat hij op z'n borst klopte
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Want als Ajax als eerste interesse toont zeg je als klein ventje van acht natuurlijk nee.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik vind het misschien nog wel een misselijker ventje dan grote broer Wesley. Die arrogante kuthouding
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij heeft het nog best ver geschopt, die paar keer dat ik hem in de jeugd van Ajax heb zien voetballen was het niet veel soeps. Ben benieuwd waar dit eindigt.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Spelers met een arrogante houding
. Ik wens hem alle succes.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Via Utrecht en Amsterdam naar Madrid en Milaan
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Anders hadden al die Utrechtse topspelers natuurlijk hier in de jeugd gespeeld. ![]() Verder is het natuurlijk al jaren bekend dat de Sneijders Utrecht-supporter zijn... Prima debuut van Rodney, beetje overdreven veel media-aandacht aangezien andere spelers veel beter speelden, maar toch. |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Kon het artikel op De Telegraaf nog niet vinden, zal wel in de papieren zijn.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoe klein/groot is Rodney dan?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volgens wiki 1,75. Dat is 5 cm meer dan Wesley
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Oh, ik dacht dat ie even klein was.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Van mij mag hij in Utrecht blijven, irritant pestventje.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heb ik iets gemist soms, dat alle Ajacieden een hekel aan 'm hebben?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Daggla en Bliksem zijn fan volgens mij.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Als je je hele jeugdopleiding bij Ajax hebt genoten, als je de hele voorbereiding hebt meegedaan en al regelmatig bij de selectie hebt gezeten, dan moet je wat mij betreft niet zo ondankbaar zijn om gelijk in je eerste wedstrijd op het Utrecht-logo te kloppen. Ja, hij komt uit Utrecht, maar denk effe na. En ik heb er een groot 'hij-is-het-broertje-van'-gevoel bij.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Oh, weer dat verhaal. Oké dan.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Je vraagt het toch naar aanleiding van mijn post, of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja, en blijkbaar komt de afkeer die ik in dit topic bespeur bij de Ajacieden dus puur vanwege dat ene momentje. Prima, maar dan kan ik het niet zo serieus nemen. Ik dacht dat er misschien meer achter zat.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zag je die houding tijdens dat interview..
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het is gewoon dat hij in niets uitstraalt Ajacied te zijn, in tegendeel zelfs. Hij wijt het gebrek aan speeltijd bij Ajax enkel aan Ajax en z'n broer gaat daar lekker in mee.
413 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
vind dat ie het prima oppakt, je moet je wel voorstellen dat dit soort jongens nauwelijks de mavo hebben afgemaakt en vanaf hun 8ste in een bepaalde beschermende cocoon worden gehouden en dan ook nog de situatie met wesley. Wat dat betreft valt het me niks tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eens met Ray. Als je slim bent doe je zoiets niet als Ajacied zijnde. Dan kun je nog zo van de stad Utrecht houden. Heeft mij voor ook wel afgedaan zo.
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij heeft zo'n arrogante rotkop op die linkerfoto in de op.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
komt tekort voor de top, van wat ik gezien heb in de jeugd.
__________________ Sarcastische klootzak. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Klopt, maar in dat opzicht zijn hij en Blind wel voorbeelden van hoeveel talent er jaarlijks wordt verspild. Met andere achternamen waren die twee al lang verpieterd in een B2 of A2 en uiteindelijk gedumpt... Beiden prima voetballers, maar met ook heel veel gebreken. Een vliegende start had Blind in ieder geval ook, en die is inmiddels wel weer behoorlijk ver weggezakt vind ik (op zich een volwaardig selectielid en in thuiswedstrijden zou je hem als reserve-cv kunnen gebruiken (mij ook trouwens), maar met enig aanvallende tegenstand heb je niets aan hem), maar heeft in ieder geval reclame voor zichzelf gemaakt.
Snap de transfer ook niet echt vanuit Utrecht-kant. Voldoende middenvelders die drie keer beter zijn, maargoed... Ik hoop niet dat het ten koste van Oar gaat. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
We hadden echt nog wel een middenvelder nodig... Oar is een linksbuiten. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vind het eigenlijk maar overdreven, die heisa om wat borstklopperij. Die jongen speelt z'n eerste eredivisieduel en is hartstikke blij, lekker boeiend.
Zo typisch Nederlands om het meteen weer op 'moet je hem daar nou zien staan, met z'n ontzettende houding! arrogante kwal balblabla' te gooien. Boeiend of 'ie trouwens arrogant is, dat zijn de eerste elftalspelers van GVVV ook als ze in de dorpskroeg in Veenendaal staan.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Boeit me ook echt geen reet indd.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Echt een kopie he
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Erger me kapot aan die gozer. Attitude van z'n broer, misschien nog erger zelfs, maar voetballend nog bijzonder weinig gepresteerd.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hij praat echt als een kindje van 12.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ging er toch niet fris af, maar speelde toch nog lang door na die aanslag van Ooijer.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hup Holland!
|
Laat hem maar bij Utrecht. Bij Ajax hoef ik hem niet te zien.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Is ook niet goed genoeg voor Ajax momenteel.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Eriksen pussy noemen
![]() Denk ook niet dat de spelers bij Ajax echt op hem zitten te wachten. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Waar zei ie dat dan?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hup Holland!
|
Tijdens de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat betreft vandaag had Rodney helemaal gelijk.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haha held.
|
|
|