Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-08-11, 18:52 no smile   #1
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Samuel Eto'o Fils (born 10 March 1981) is a Cameroonian professional footballer who plays as a striker. He is also the current captain of the Cameroon national team. Eto'o trained at Kadji Sports Academy. He also holds a Spanish passport, enabling him not to count among the "foreign players" working in the European Union.

Eto'o scored over 100 goals in five seasons with FC Barcelona, and is also the record holder in number of appearances by an African player in La Liga. In 2010, he became the first player to win two European Continental Trebles following his back-to-back achievements with Barcelona and Internazionale. He is the second player to have ever scored in two separate UEFA Champions League finals and the fourth player, after Marcel Desailly, Paulo Sousa, and Gerard Piqu, to have won the UEFA Champions League two years in a row with different teams. He is the most decorated African player of all time having won the African Player of the Year award a record four times in 2003, 2004, 2005, and 2010.

As a member of the Cameroon national team, he was a part of the squad that won the 2000 Olympic tournament; he has participated in three World Cups and six African Nations Cups (being champion twice) and is the all-time leading scorer in the history of the African Nations Cup, with 18 goals. Eto'o is widely regarded as one of the best African footballers in history.

СамƒэлŒ *‚о€™ž в «Анжи», ž„и†иалŒн‹й сай‚ Фš «Анжи»
sjimmie is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 23-08-11, 18:55 surprise   #2
Fear the Beard!

20.5 miljoen Euro per jaar.
Dat is toch een heleboel geld en dat voor 3 jaar lang.
Oud 23-08-11, 18:57 Standaard   #3
Ik voel me hier thuis!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht

Oud 23-08-11, 18:59 Standaard   #4

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:10 Standaard   #5
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 23-08-11, 19:15 sad   #6
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:16 thumb up   #7
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik had het ook gedaan..

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:16 Standaard   #8
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:18 Standaard   #9
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Ik had het ook gedaan..
Ik ook en wij komen nog uit betrekkelijke welvaart hij is waarschijnlijk opgegroeid in een plaggenhut ergens middenin Kameroen
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:20 arrow   #10
I'm Ron fucking Swanson

Ik had het ook gedaan..
Ik weet het niet, laten we niet vergeten dat ie al heel rijk is en ook dik verdient bij Inter. 3 jaar je wedstrijden in fucking Dagestan spelen is volgens mij niet echt fijn.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Oud 23-08-11, 19:20 Standaard   #11

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
[...]

Ik ook en wij komen nog uit betrekkelijke welvaart hij is waarschijnlijk opgegroeid in een plaggenhut ergens middenin Kameroen
Eto'o komt uit n van de meest welgestelde families van Kameroen.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:22 Standaard   #12
Fear the Beard!

Ik ben ook benieuwd waar hij later vooral aan herinnerd wordt.
De snelle spits die de CL met Barca en Inter won, of de geldwolf die Dagobert Duck in Dagestan ging spelen.
Oud 23-08-11, 19:23 arrow   #13
I'm Ron fucking Swanson

Ik ben ook benieuwd waar hij later vooral aan herinnerd wordt.
De snelle spits die de CL met Barca en Inter won, of de geldwolf die Dagobert Duck in Dagestan ging spelen.
Batistuta is ook nog steeds een held. Ondanks zijn uitstapje naar Qatar.

Oud 23-08-11, 19:24 Standaard   #14
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
[...]
Ik weet het niet, laten we niet vergeten dat ie al heel rijk is en ook dik verdient bij Inter. 3 jaar je wedstrijden in fucking Dagestan spelen is volgens mij niet echt fijn.
Al bij Inter en Barcelona gespeeld, CL gewonnen, kampioen geworden.. nu nog 60 miljoen binnentikken. Prima. Issie 33 en kan die nog afbouwen bij Tottenham ofzo.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:24 Standaard   #15
Fear the Beard!

[...]
Batistuta is ook nog steeds een held. Ondanks zijn uitstapje naar Qatar.
Batistuta was 33 of 34 en kwam bij Roma niet meer aan de bak. Vind ik totaal niet te vergelijken.
Oud 23-08-11, 19:26 Standaard   #16

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Hopelijk gaat hij in de toekomst nog wat nuttigs doen met al dat geld, presidentschap van Kameroen kopen ofzo.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 19:26 arrow   #17
I'm Ron fucking Swanson

[...]

Batistuta was 33 of 34 en kwam bij Roma niet meer aan de bak. Vind ik totaal niet te vergelijken.
Klopt, maar ik bedoelde meer dat het niet afdoet aan je kwaliteit. En daar worden spelers toch meestal op beoordeeld.
Los daarvan geeft denk ik iedereen hem wel gelijk.

Oud 23-08-11, 19:27 Standaard   #18
Fear the Beard!

[...]
Klopt, maar ik bedoelde meer dat het niet afdoet aan je kwaliteit. En daar worden spelers toch meestal op beoordeeld.
Los daarvan geeft denk ik iedereen hem wel gelijk.
Eto'o zou in principe gewoon nog op de top van zijn kunnen moeten zitten. Dan hoor je imo niet in Rusland te spelen.
Oud 23-08-11, 19:33 arrow   #19
I'm Ron fucking Swanson

[...]

Eto'o zou in principe gewoon nog op de top van zijn kunnen moeten zitten. Dan hoor je imo niet in Rusland te spelen.
Ach waarom niet? Als je het gewoon als je werk ziet, is dit qua salaris een promotie. Plus Anzhi heeft het geld om binnen 3 jaar wel een degelijk team op te kunnen bouwen.
Over 10 jaar zie ik Eto'o nog steeds als de doelpuntenmachine van Barcelona.

Oud 23-08-11, 19:54 Standaard   #20
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Lastige keus. Enerzijds is het voor zo'n bedrag zeer begrijpelijk, maar anderzijds kom je wel in Dagestan terecht en dat geld van die club is waarschijnlijk niet helemaal zuiver. Belangrijker is echter dat hij op vrij jonge leeftijd zijn sportieve topcarrire eigenlijk beindigt.

Oud 23-08-11, 20:40 Standaard   #21
Fear the Beard!

Met deze keuze tekent Etoo het doodvonnis van zijn carrire

Nu de transfer van Samuel Etoo naar Anzhi Makhachkala zo goed als afgerond is staan de critici in de rij om hun mening te geven. Joseph-Antoine Bell, landgenoot van Etoo en n van de beste Afrikaanse keepers aller tijden, begrijpt in ieder geval niets van de spits van Internazionale. Door te kiezen voor Rusland, tekent Etoo het doodvonnis van zijn carrire.

Ik heb het gevoel dat de mensen om hem heen hem niet helpen geholpen te reflecteren, geeft de 56-jarige ex-sluitpost aan op Radio RFI. Vervolgens heeft JoJo Bell het over een bizarre club en competitie.

Etoo gaat in Rusland het gigantische salaris van ongeveer twintig miljoen euro per jaar verdienen. Boze tongen beweren dan ook dat de dertigjarige Kameroener alleen kiest voor het geld, in plaats van een waardige afsluiting van zijn carrire.
Oud 23-08-11, 20:44 Standaard   #22
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik had het ook gedaan..
Jah jij wel. Maar Eto'o heeft al bakken met geld, dat maakt deze keuze volstrekt onbegrijpelijk. Ik had eerder verwacht dat hij naar de Premier League zou gaan. Heeft hij in alle grote competities gespeeld.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 21:04 rainbow   #23

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Daarna 3 jaar naar Amerika en 3 jaar naar de zandbak. Das lekker verdienen
Huniddity is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 21:55 Standaard   #24
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap het wel. Met twee clubs bijna alle prijzen gewonnen die er te winnen zijn (alleen met Barca geen wereldbeker). Wat wil je nog meer bereiken in je carrire op 30-jarige leeftijd? Vind het ook niet echt te vergelijken met een Dzsudzsak of een Boussouffa.
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 23-08-11, 22:28 Standaard   #25
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

En straks koopt hij een derdewereldland op. Omdat het kan.

Oud 23-08-11, 22:31 Standaard   #26
Fear the Beard!

Eto'opie?
Oud 23-08-11, 22:32 Standaard   #27
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

.

Oud 23-08-11, 22:43 standard ball   #28
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Lijkt mij een Uto'opie.

Oud 24-08-11, 01:08 Standaard   #29
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Eto'opie?
Mijn god .
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 24-08-11, 01:17 Standaard   #30
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik moest wel lachen om deze alinea.

Etoo gaat in Rusland het gigantische salaris van ongeveer twintig miljoen euro per jaar verdienen. Boze tongen beweren dan ook dat de dertigjarige Kameroener alleen kiest voor het geld, in plaats van een waardige afsluiting van zijn carrire.
Joh
Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 24-08-11, 01:34 sunglasses   #31
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
[...]Ik moest wel lachen om deze alinea.

Joh
Anzhi blablabla is natuurlijk wel een club om rekening mee te houden, ze hebben behoorlijke ambitie. Misschien heeft Eto'o een soortgelijke ambitie als Vercauteren

Spoiler
Vercauteren: 'Ik ben niet voor het geld weggegaan'
23/08/2011 17:24

Frank Vercauteren verliet vorige week RC Genk om aan de slag te gaan bij Al-Jazira in Abu-Dhabi. De coach bezweert dat die keuze niet is gemaakt uit financile overwegingen.

'Er zijn verschillende redenen maar eigenlijk is het nog te vroeg om erover te praten', liet Vercauteren weten tijdens zijn presentatie bij Al-Jazira. 'Ik heb hierover zelfs nog niet gepraat met de Belgische pers. Dus ik heb nog een paar dagen nodig om precies uit te leggen waarom ik deze stap heb gezet.'

De overgang kwam voor de Belgische kampioen op een ongelukkig moment. Precies tussen het tweeluik in de laatste voorronde van de Champions League tegen Maccabi Haifa besloot Vercauteren te verkassen. Dit leidde tot teleurstelling en verontwaardiging bij RC Genk, omdat de coach van zijn selectie had geist dat niemand zich met transfers bezig hield in de voor de club zo belangrijke periode.

'Ik zal het kort proberen uit te leggen', lichtte de oefenmeester toch een tipje van de sluier. 'Ik heb het gedaan vanwege het sportieve niveau en het persoonlijke niveau. En zeker niet op financieel vlak. In Belgi denkt men dat ik het voor het geld doe, maar dat is zeker niet de belangrijkste reden. Dat wil ik duidelijk stellen.'

Na wat doorvragen gaf Vercauteren, die na het uitduel met Maccabi (2-1 verlies) niet terug naar Belgi vloog met Genk maar direct naar Abu-Dhabi vertrok, zich nog iets meer bloot. 'Ik ben hier voor de kwaliteit van het leven. Voor de plaatselijke dingen. Want als ik me goed en gelukkig voel - en dat kan hier - dan ben ik een betere trainer.'

RC Genk moet dinsdag proberen een 2-1 achterstand goed te maken tegen de Isralische kampioen. De assistenten van Vercauteren bij RC Genk, Pierre Denier en Hans Visser, zullen dan de honneurs waarnemen in de dug-out van de Belgische kampioen.

Oud 24-08-11, 04:28 smile   #32

Boeman's Voetbal Forum schermafbeelding

Je bent toch ook een complete idioot als je die 20 miljoen per jaar niet pakt, zodat je kinderen en kleinkinderen niet hoeven te werken. Het is natuurlijk geen topniveau, maar wie laat 20 miljoen het jaar liggen?
Boeman is offline   Met citaat reageren
Oud 24-08-11, 07:37 Standaard   #33
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Geen Etojo meer met Frank Kramer (of zei hij dat al een tijdje niet meer?)

413
EddyAlbena is nu online   Met citaat reageren
Oud 24-08-11, 07:54 Standaard   #34
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Anzhi speelt volgend jaar natuurlijk gewoon EL/CL.

Oud 24-08-11, 17:35 Standaard   #35
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Kutspeler bij een kutclub, prima toch? Van zo'n type voetballer kan ik in ieder geval niet echt genieten.

Verder heeft hij natuurlijk groot gelijk, lekker cashen.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 25-08-11, 12:40 Standaard   #36

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Die man gaat nog maximaal een jaar of 2 mee met de top. Nu 3 jaar 60 miljoen cashen.. Hij heeft alles al gewonnen wat er te winnen valt. Sportief gezien maakt het geen ruk uit of hij bij Inter blijft of naar ity of Anzhi gaat.
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 25-08-11, 12:45 Standaard   #37

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Voor dat geld hadden ze beter Zlatan of Sigthorsson kunnen halen.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 25-08-11, 13:08 sad   #38

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
Voor dat geld hadden ze beter Zlatan of Sigthorsson kunnen halen.
Maar die 2 zouden de bananensector in Rusland niet de gewenste boost geven
Huniddity is offline   Met citaat reageren
Oud 25-08-11, 13:21 Standaard   #39
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap het wel, maar let op tussen nu en pak em beet 3 jaar. Gaan wij een speler uit de europese top 5 daar zien spelen....

Die hele competitie wordt daar uit de grond gestampt momenteel met giga aankopen...
Overigens krijg ik net een aanbieding bovenaan de pagina om maar voor 0,15 cent naar Ghana te bellen... wtf!

De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 25-08-11, 13:23 Standaard   #40

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Zijn ze die competitie niet al jaren uit de grond aan 't stampen? Vooralsnog valt het allemaal wel mee vind ik.

Oud 25-08-11, 13:24 Standaard   #41
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
Ik snap het wel, maar let op tussen nu en pak em beet 3 jaar. Gaan wij een speler uit de europese top 5 daar zien spelen....

Die hele competitie wordt daar uit de grond gestampt momenteel met giga aankopen...
Overigens krijg ik net een aanbieding bovenaan de pagina om maar voor 0,15 cent naar Ghana te bellen... wtf!
Onzin, op dit moment is alleen Anzhi daar met geld aan het smijten.
Oud 25-08-11, 13:31 Standaard   #42
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Zijn ze die competitie niet al jaren uit de grond aan 't stampen? Vooralsnog valt het allemaal wel mee vind ik.
Nou ik vind dat het de laatste 2 jaar echt hard gaat, tuurlijk had je altijd wel van die spelers die gingen. Maar het afgelopen seizoen gingen er al wat grote namen heen (Roberto Carlos als voorbeeld) dan had niemand verwacht, Boussoefa, Balasz idem.

Nog echt goede spelers die nog jaren meekunnen verkiezen Oost europese competities voor Europese (sub)topclubs.. Alles valt er (nog) tegen.

Het weer, de stadions, de totale infrastructuur, de veiligheid. Ze zwichten voor die enorme bedragen en dat lokmiddel resulteerd toch in groeiende kwaliteit van het voetbal.

Ik ben benieuwd naar een lijst van de Oost Europese transfers van de afgelopen 2 jaar... Nog even en een Cavani gaat daar spelen...

De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 25-08-11, 13:35 Standaard   #43

Carlos had ook naar Qatar kunnen gaan, die is al lang klaar met voetballen natuurlijk. Dat er af en toe een talentvolle speler zwicht voor het grote geld zijn helemaal geen abnormale gebeurtenissen, al twijfel ik dan meteen aan je ambities.

Het voetbal is er niet beter op geworden in mijn ogen. Integendeel zelfs...

En net waren het top-5 voetballers, nu is het al Cavani . Who's next, Angelo Cijntje?

Oud 25-08-11, 13:38 thumb up   #44
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

20 miljoen per jaar. Ik was ook in het 1e beste vliegtuig gesprongen.

Oud 25-08-11, 13:42 Standaard   #45
Fear the Beard!

[...]

Ik ben benieuwd naar een lijst van de Oost Europese transfers van de afgelopen 2 jaar... Nog even en een Cavani gaat daar spelen...
Bruno Alves (Basiskracht) van Porto naar Zenit voor 22 miljoen.
Tosic van Manchester United (Maar speelde daar nooit) naar CSKA Moskou voor 9.5 miljoen.
Obafemi Martins naar Wolfsburg (Wisselspeler) naar Rubin Kazan voor 9 miljoen.
Salvatore Bocchetti (Basisspeler) van Genoa naar Rubin Kazan voor 9.5 miljoen
Carlos Eduardo (Basisspeler) van Hoffenheim naar Rubin Kazan voor 20 miljoen
Aiden McGeady (Basisspeler) van Celtic naar Spartak Moskou voor 12 miljoen ofzo
Demy de Zeeuw (Twijfelgeval over basisspeler) van Ajax naar Spartak Moskou voor 6 miljoen.

Vind dat er op Bocchetti en Alves na vooral middelmaat voor te veel wordt gekocht.
Oud 25-08-11, 13:43 Standaard   #46

Honda, al lag dat misschien meer aan VVV dan aan Honda zelf, die vooral zo snel mogelijk naar de top wilt.

Oud 25-08-11, 13:44 Standaard   #47
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Carlos had ook naar Qatar kunnen gaan, die is al lang klaar met voetballen natuurlijk. Dat er af en toe een talentvolle speler zwicht voor het grote geld zijn helemaal geen abnormale gebeurtenissen, al twijfel ik dan meteen aan je ambities.

Het voetbal is er niet beter op geworden in mijn ogen. Integendeel zelfs...

En net waren het top-5 voetballers, nu is het al Cavani . Who's next, Angelo Cijntje?
Sja ik vind Cavani een grote in wording.... Doe nou niet alsof dat een 3e rangs speler is.
Die gasten beginnen al dik 20.000.000 per jaar/seizoen af te tikken, jezus!

Boven hem staan er maar 2

1)Ronaldo Jaar: 26.573.427,00
2)Messi Jaar: 22.377.622,00

En over die ambities vs geld ben ik het sowieso met je eens, tis tragisch te noemen...

Oud 25-08-11, 13:45 Standaard   #48

Ik doe niet alsof Cavani geen goede speler is hoor, maar hij moet het nog wel waarmaken. Heeft een topseizoen achter de rug, maar dan ben je nog geen Messi of Ronaldo. Tijdens het WK werd Cavani door de meerderheid op WZV beschimpt alsof het Gabrich de 2e was trouwens .

Oud 25-08-11, 13:45 Standaard   #49
Ken sent me.....

[...]

Bruno Alves (Basiskracht) van Porto naar Zenit voor 22 miljoen.
Tosic van Manchester United (Maar speelde daar nooit) naar CSKA Moskou voor 9.5 miljoen.
Obafemi Martins naar Wolfsburg (Wisselspeler) naar Rubin Kazan voor 9 miljoen.
Salvatore Bocchetti (Basisspeler) van Genoa naar Rubin Kazan voor 9.5 miljoen
Carlos Eduardo (Basisspeler) van Hoffenheim naar Rubin Kazan voor 20 miljoen
Aiden McGeady (Basisspeler) van Celtic naar Spartak Moskou voor 12 miljoen ofzo
Demy de Zeeuw (Twijfelgeval over basisspeler) van Ajax naar Spartak Moskou voor 6 miljoen.

Vind dat er op Bocchetti en Alves na vooral middelmaat voor te veel wordt gekocht.
Ari van AZ naar Spartak (6 miljoen)

Oud 25-08-11, 13:46 Standaard   #50
Fear the Beard!

[...]

Ari van AZ naar Spartak (6 miljoen)
Dat zeg ik, pure middelmaat.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site