![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() СамƒэлŒ *‚о€™ž в «Анжи», ž„и†иалŒн‹й сай‚ Фš «Анжи» |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
20.5 miljoen Euro per jaar.
Dat is toch een heleboel geld en dat voor 3 jaar lang. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik had het ook gedaan..
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik weet het niet, laten we niet vergeten dat ie al heel rijk is en ook dik verdient bij Inter. 3 jaar je wedstrijden in fucking Dagestan spelen is volgens mij niet echt fijn.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ben ook benieuwd waar hij later vooral aan herinnerd wordt.
De snelle spits die de CL met Barca en Inter won, of de geldwolf die Dagobert Duck in Dagestan ging spelen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Batistuta is ook nog steeds een held. Ondanks zijn uitstapje naar Qatar.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Al bij Inter en Barcelona gespeeld, CL gewonnen, kampioen geworden.. nu nog 60 miljoen binnentikken. Prima. Issie 33 en kan die nog afbouwen bij Tottenham ofzo.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hopelijk gaat hij in de toekomst nog wat nuttigs doen met al dat geld, presidentschap van Kameroen kopen ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Los daarvan geeft denk ik iedereen hem wel gelijk. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eto'o zou in principe gewoon nog op de top van zijn kunnen moeten zitten. Dan hoor je imo niet in Rusland te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Over 10 jaar zie ik Eto'o nog steeds als de doelpuntenmachine van Barcelona. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lastige keus. Enerzijds is het voor zo'n bedrag zeer begrijpelijk, maar anderzijds kom je wel in Dagestan terecht en dat geld van die club is waarschijnlijk niet helemaal zuiver. Belangrijker is echter dat hij op vrij jonge leeftijd zijn sportieve topcarrire eigenlijk beindigt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Daarna 3 jaar naar Amerika en 3 jaar naar de zandbak. Das lekker verdienen
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik snap het wel. Met twee clubs bijna alle prijzen gewonnen die er te winnen zijn (alleen met Barca geen wereldbeker). Wat wil je nog meer bereiken in je carrire op 30-jarige leeftijd? Vind het ook niet echt te vergelijken met een Dzsudzsak of een Boussouffa.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
En straks koopt hij een derdewereldland op. Omdat het kan.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eto'opie?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lijkt mij een Uto'opie.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Ik moest wel lachen om deze alinea.
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Anzhi blablabla is natuurlijk wel een club om rekening mee te houden, ze hebben behoorlijke ambitie. Misschien heeft Eto'o een soortgelijke ambitie als Vercauteren
Spoiler
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Je bent toch ook een complete idioot als je die 20 miljoen per jaar niet pakt, zodat je kinderen en kleinkinderen niet hoeven te werken. Het is natuurlijk geen topniveau, maar wie laat 20 miljoen het jaar liggen?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Geen Etojo meer met Frank Kramer
(of zei hij dat al een tijdje niet meer?)
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuan | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Anzhi speelt volgend jaar natuurlijk gewoon EL/CL.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kutspeler bij een kutclub, prima toch? Van zo'n type voetballer kan ik in ieder geval niet echt genieten.
Verder heeft hij natuurlijk groot gelijk, lekker cashen. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die man gaat nog maximaal een jaar of 2 mee met de top. Nu 3 jaar 60 miljoen cashen.. Hij heeft alles al gewonnen wat er te winnen valt. Sportief gezien maakt het geen ruk uit of hij bij Inter blijft of naar ity of Anzhi gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Voor dat geld hadden ze beter Zlatan of Sigthorsson kunnen halen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik snap het wel, maar let op tussen nu en pak em beet 3 jaar. Gaan wij een speler uit de europese top 5 daar zien spelen....
Die hele competitie wordt daar uit de grond gestampt momenteel met giga aankopen... Overigens krijg ik net een aanbieding bovenaan de pagina om maar voor 0,15 cent naar Ghana te bellen... wtf! __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zijn ze die competitie niet al jaren uit de grond aan 't stampen? Vooralsnog valt het allemaal wel mee vind ik.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Nog echt goede spelers die nog jaren meekunnen verkiezen Oost europese competities voor Europese (sub)topclubs.. Alles valt er (nog) tegen. Het weer, de stadions, de totale infrastructuur, de veiligheid. Ze zwichten voor die enorme bedragen en dat lokmiddel resulteerd toch in groeiende kwaliteit van het voetbal. Ik ben benieuwd naar een lijst van de Oost Europese transfers van de afgelopen 2 jaar... Nog even en een Cavani gaat daar spelen... __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Carlos had ook naar Qatar kunnen gaan, die is al lang klaar met voetballen natuurlijk. Dat er af en toe een talentvolle speler zwicht voor het grote geld zijn helemaal geen abnormale gebeurtenissen, al twijfel ik dan meteen aan je ambities.
Het voetbal is er niet beter op geworden in mijn ogen. Integendeel zelfs... En net waren het top-5 voetballers, nu is het al Cavani . Who's next, Angelo Cijntje?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
20 miljoen per jaar. Ik was ook in het 1e beste vliegtuig gesprongen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Tosic van Manchester United (Maar speelde daar nooit) naar CSKA Moskou voor 9.5 miljoen. Obafemi Martins naar Wolfsburg (Wisselspeler) naar Rubin Kazan voor 9 miljoen. Salvatore Bocchetti (Basisspeler) van Genoa naar Rubin Kazan voor 9.5 miljoen Carlos Eduardo (Basisspeler) van Hoffenheim naar Rubin Kazan voor 20 miljoen Aiden McGeady (Basisspeler) van Celtic naar Spartak Moskou voor 12 miljoen ofzo Demy de Zeeuw (Twijfelgeval over basisspeler) van Ajax naar Spartak Moskou voor 6 miljoen. Vind dat er op Bocchetti en Alves na vooral middelmaat voor te veel wordt gekocht. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Honda, al lag dat misschien meer aan VVV dan aan Honda zelf, die vooral zo snel mogelijk naar de top wilt.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Die gasten beginnen al dik 20.000.000 per jaar/seizoen af te tikken, jezus! Boven hem staan er maar 2 1)Ronaldo Jaar: 26.573.427,00 2)Messi Jaar: 22.377.622,00 En over die ambities vs geld ben ik het sowieso met je eens, tis tragisch te noemen... __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik doe niet alsof Cavani geen goede speler is hoor, maar hij moet het nog wel waarmaken. Heeft een topseizoen achter de rug, maar dan ben je nog geen Messi of Ronaldo. Tijdens het WK werd Cavani door de meerderheid op WZV beschimpt alsof het Gabrich de 2e was trouwens
.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Samuel Eto'o #1 Самуэля ЭтоО zwicht voor het geld.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|