![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Jeffrey Gouweleeuw (Heemskerk, 10 juli 1991) is een Nederlands betaald voetballer die bij sc Heerenveen in de verdediging speelt. Jefrey vergelijkt zich zelf graag met zijn grote voorbeeld, Gerard Piqué. Hij lost dingen vaak op door positioneel goed te staan en eenmaal in balbezit is hij ook van waarde vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Aan hem spiegel ik me wel, ik hoop net zo goed te worden als hij, aldus Gouweleeuw in een interview met Voetbal International.
![]() sc Heerenveen Gouweleeuw werd in 2006 toegevoegd aan de jeugdopleiding van Heerenveen, hij doorliep hier verschillende jeugdteams. Onder de trainer Trond Sollied mocht hij al in 2009 mee op trainingskamp in Turkije, hier maakte hij ook zijn debuut in het eerste elftal in een oefenwedstrijd tegen MVV. Maar pas in het seizoen 2010/11 werd hij definitief toegevoegd aan het eerste elftal ondertussen onder leiding van trainer Ron Jans, hij mocht weer mee op trainingskamp,ditmaal naar Portugal, waar hij een goede indruk achterliet. Toch duurde het nog even voordat Jeffrey zijn officiële debuut mocht maken in het eerste elftal, dit vond plaats in de thuiswedstrijd tegen Excelsior die met 2-3 verloren werd. Hij mocht deze wedstrijd vanaf de eerste minuut meemaken vanwege een schorsing van Arnold Kruiswijk en een blesure van Milan Kopic. Sinds deze wedstrijd heeft hij geen minuut meer gemist, en wordt hij beschouwd als een lichtpuntje in een teleurstellend seizoen. Hij heeft het begin van seizoen 2011/2012 gemist vanwege een getrokken verstandskies.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik hoop dat hij er wel bij is tegen Twente, kan Breuer eindelijk banken.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Held
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik moest dit topic natuurlijk als eerste openen, voor wanneer hij bij Oranje speelt, het mijn topic is.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Zou in de toekomst een goede voor PSV zijn.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Beugeltje vergeten in de jeugd?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Inderdaad, raar bekkie. Raar accent ook
![]() Nog maar op 80%, ej Suikerbrood
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geselecteerd voor Jong Oranje en zonet ook zijn eerste doelpunt in de Eredivisie waarmee hij een punt redt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prachtig doelpunt ook zeg
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik verwacht dat ik dit binnenkort met heel veel blijdschap ga quoten, jaartje of 1-2.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Waarom is zijn mond scheef wanneer hij praat?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waar flapperen jouw oren als je een scheet laat?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
De pass van hem op Djuricic bij de 3-1.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat was een goede inderdaad. En die actie naar voren in de eerste helft was ook goed, jammer dat het nog niet zo'n goede afmaker is
.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Goed topic.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Goeie pot vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ben fan.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
OT: Wat hierboven al is gezegd dus. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Overigens is Borussia Dortmund al zeer geinteresseerd, aldus zijn pa. Maar gelukkig vindt diezelfde pa dat hij nog maar een tijdje in Heerenveen moet blijven. (al vraag ik me af hoe het de komende zomer gaat als ze écht met een bod komen).
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zo'n jongen moet überhaupt nog niet naar het buitenland willen. Ik heb het idee dat de stap Nederlandse subtop -> buitenlandse (sub)top zelden goed gaat. Hij kan beter eerst naar een Nederlandse topclub. PSV zocht toch nog een opbouwend sterke verdediger?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Twente moet hem halen als opvolger van Douglas.
Maar Dortmund doet het heel aardig met talenten, dat lijkt me best een goede club om heen te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mwa, sta je ook de komende paar jaar gewoon nog achter subotic en hummels. Tenzij een van de twee vertrekt natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Als ie zich zo doorontwikkelt dit seizoen, zie ik Ajax 'm wel halen als vervanger van Vertonghen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
16.25 miljoen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gewoon bij Heerenveen blijven. Iedereen wordt sterker met samenspelen met held Ramon Zomer
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het vertrek van Vertonghen moeten we intern op kunnen lossen. Wellicht is het een optie als Alderweireld vertrekt, hij is ook rechtsbenig toch? Maar ik weet het nog niet helemaal zeker bij die jongen. Feit is wel dat het allemaal een stuk beter staat bij Heerenveen sinds hij speelt.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Deze gozer is echt een baas wat opbouwend vermogen betreft, ik denk dat dit inmiddels wel vaststaat. Liet geen spaan van ons heel als ie weer eens opkwam. Hoe dom 'de nieuwe X' vergelijkingen ook zijn: misschien eindelijk een volgende Frank de Boer?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Z'n eerste echt slechte wedstrijd?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tsja... lag het echt aan hem of lag het bijvoorbeeld ook aan de zeeën van ruimte die Toivonen kreeg....?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tsja, misschien hadden we vanaf het begin met Roorda op het middenveld moeten spelen. Maar het is tegen AZ ook goed gegaan, dus ik ben ook wel een beetje verbaasd dat het nu zo opengereten werd.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lag niet per se aan Gouweleeuw volgens mij. Vooral op dat moment dat Toivonen door NIEMAND gedekt wordt is Gouweleeuw de enige die het ziet en zie je hem ook wijzen. Hij kan er echter niet zelf op af, want dan laat 'ie Matavz lopen. Uiteindelijk stapt hij wat halfjes in, maar dat is heel begrijpelijk want niemand neemt iets over en dus kan hij niet kiezen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Er pikte volgens mij gewoon iemand zijn man (Toivonen) niet op. Ik weet niet dit anders was gegaan als Roorda mee had gedaan vanaf het begin...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
De enige die vandaag een voldoende haalde imo bij Heerenveen.
Wat speelde hij goed zeg en dat met die matige spelers om je heen in de defensie. Ik ben fan. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vind 'm aan de bal ook de rust van een vedette uitstralen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Willem van Hanegem zei het al. En dan die Gijp die twijfelt,.. deze jongen kan echt een grote worden.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nog even wachten..
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tsja volgens Willem is hij zelfs klaar voor een stap naar het buitenland.
Laatst gewijzigd door Cyberia; 18-03-12 om 19:22 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dolde op de training iedereen tijdens partijtjes, keer op keer.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
verkeerde topic
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat lijkt jou de perfecte carriere planning voor zo'n jongen? En wat is zn plafond?
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Wat zijn plafond is vind ik heel moeilijk te zeggen, ik heb hem ook pas heel laat in het vizier eerlijk gezegd. Voor dit seizoen had ik 'm nooit zien spelen. Wel absoluut Oranje materiaal, ook al is het omdat we niet veel hebben, maar hij heeft talent. Rustig, intelligent (op het veld) en beheerst. Ideaal. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Als je naar voren toe speelt moet je dus ook nog goed zijn/worden in het verdedigen van die ruimte achter je, want alle andere ploegen voetballen niet zover naar voren als Ajax.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hij kreeg een 7 bij het AD en dat is bijzonder voor een verdediger die met 5-1 verliest met de scorebordjournalistiek die gehanteerd wordt.
Naar de trainers kijkend, lijkt bij Heerenveen blijven met Van Basten niet aangewezen. Die zal niemand beter maken. Bij alle Nederlandse clubs mag je als verdediger wel avonturen. PSV is een logische stap. Daar kan hij zo in de basis stappen en heeft hij met Faber en Cocu twee mensen die hem verder brengen. Twente heeft Wisgerhof die wat kwetsbaar is, maar of McClaren zo geschikt is? Technische staf is ok. Bij Ajax alleen als hij een basisplaats krijgt en Alderweireld is er nog. Voor AZ zou het geweldig zijn als hij ipv Moisander kwam. Alleen doen als AZ kampioen wordt en niet te veel verzwakt. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jeffrey Gouweleeuw #1 De jonge Piqué
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|