|
|
#1 |
![]() The man, the myth, the legend Laatst gewijzigd door E.G. Del Wonk; 15-08-11 om 16:17 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Waarom is dit interessant?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gr.
Egbert |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
mooie OP
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Twintig jarige aanvaller - lijkt op weg te zijn naar Groningen. Dit is spraakmakend daar waar Texeira uiterst goed kan voetballen, en deze (zonder enkele twijfel) tussenstop richting Groningen ons veel plezier gaat doen.
Egbert |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goed bezig Egbert
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heb je hem zelf gescout Egbert?
Kan me niet voorstellen dat ik hem gemist heb anders zat hij nu wel bij sjelsie. Al ben ik meer van de jonge Afrikaantjes. Die zijn dan al zo groot en volwassen. Groetjes, Piet de Visser. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Niet gescout, wel gezien. Klasse apart.
Egbert |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedoel je met klasse apart de absolute buitencategorie wijlen Gabrich?
Zo ja dan mag jij jezelf een gelukkig man prijzen. Groetjes, Piet de Visser. PS: Hoe is het met je? Lange tijd niet meer gesproken en je reageert ook niet op mijn mail. Zal vast op een misverstand berusten. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is dit gewoon een Olyslager kloon?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geen idee maar ik hoop dat er meer pareltjes van reacties zoals die in dit topic: Hunks in de Eredivisie #1 uit z'n toetsenbord gaan komen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Buitencategorie - voor eredivisie begrippen een volmondig ja. Weet oprecht indruk te maken, zelfs op de hobbelige velden in Uruguay. (Leuk feitje is om te vermelden dat het niet uitzonderlijk is voor de hoofdvelden van kleine clubs om gebruikt te worden door de lokale jeugd die ook graag een balletje trappen).
Egbert |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat is inderdaad een leuk feitje!
XOXO Ferdi Vierklau |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Trouwens, voor jou sjimmie, nog een leuk gedichtje dat ik op het web wist te vinden. Waarom dat identificeren met Vierklau trouwens - wellicht een fijn persoon maar weinige voetballende capaciteiten.
Man van glas Kale bats Met de schedel van Pantani En een sierlijke bult Alsof je net van de trap bent gevallen Twee interlands Zestien miljoen gulden Voor een vakantie van twee jaar op Tenerife Glimlach op je kanis Jij wel 16 miljoen gulden naar Amsterdam Geen roebels of monopolygeld Mag ik van jou de Kalverstraat? Dan krijg jij van mij de Tijgerbalsem Tel uit je winst Blessure, spier of hamstring De scheenbeschermer werkt niet Verloren van een lichaam En van Fortuna in eigen huis Is er een dokter in de zaal? Aan jouw lijf te veel polonaise Die zelfs door de man van glas met zijn allerbeste zeem nooit kon worden weggewassen Egbert |
|
|
|
|
|
|
#17 |
Briljant gedicht
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het grootste talent van de eredivisie is in handen van Groningen. Proficiat.
Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die - verschrikkelijk slechte - compilatie bewijst enkel één ding, de accommodaties daar zijn ver beneden graad. Laat ik eens een prima speler noemen, een Messi. Zelfs hij had niet beter gepresenteerd geworden onder die omstandigheden in zo een knullige video.
Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Francois __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
beste. filmpje. ooit.
Sinds de Sno movie dan. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Egbert. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Theo. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Blijf liever onder de radar - ietwat passief - maar wil toch even wijzen op mijn gebruik van het woord 'lekenoog' in mijn berichtje. Mocht de tijd uitwijzen dat jij, Hendril, iemand bent - en let op: dit is een zeldzaamheid! - met een hoop kennis, dan neem ik mijn woorden terug, Hendril. Egbert. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Steef.
Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik denk dat Cristian Eriksen het inderdaad niet helemaal eens is met die titel voor Texeira. Laat hem eerst maar bewijzen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Armchair scouting FTW
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]()
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
mooie rugnummers
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Misschien dat Jones er ook beter door gaat presteren.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Het geeft niet echt een goed beeld. De helft van de tijd is hij degene die de eindpass geeft in het filmpje. Handig zo'n nauwelijks zichtbaar oranje/geel cirkeltje...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Account not Activated
|
Zijn grootste wapenfeit zal voor altijd blijven dat hij Matavz in Eindhoven kreeg
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Weer een topper erbij in de eredivisie, goed voor het niveau
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Godver ik lees dit nu pas.
Karsten. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
César David Texeira Torres
__________________ I have faith in Suk |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
3 doelpunten en 2 assist uit drie wedstrijden , heeft egbert goed gezien.
![]()
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik las ergens dat Derksen Texeira al had weggezet als miskoop? Welke VI-aflevering was dat?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|