![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Full name: Francesc "Cesc" Fàbregas i Soler Date of birth 4 May 1987 (1987-05-04) Place of birth Vilassar de Mar, Spain __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Arsenal
Winner: FA Cup: 2004–05 FA Community Shield: 2004
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yep vrij tragisch. Mooi stuk vandaag ook op Arseblog: He’s gone before his time « Arseblog … an Arsenal blog
Snap wel dat hij weg wil. Er zijn toch kansen gemist om een geweldig team te vormen rond deze held en serieus prijzen te pakken. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij kan nog 5 jaar bij Arsenal blijven zonder iets te winnen hoor. Logisch dat ie dat wel eens gehad heeft.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Blijft magisch. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prima deal als je het uit Barcelona's oogpunt bekijkt.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja. Is al dat gezuig nog ergens goed voor geweest.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ah, het befaamde logokussen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zoals Mertens ook zo mooi deed met zijn doelpunt tegen RKC.....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zijn afkoopsom is nu 200 miljoen euro.
-- Cesc: "I waited many days, months, years for this moment. I return home after 8 years." Cesc: "I know I disappointed many of you when I left, but I'm back for the challenge of my life. I hope to leave good memories." Bartomeu (vice-president): "The bonus of 5M depends on Barcelona winning 2 Ligas and 1CL." Cesc: "I thank the president and Pep for the effort they made. As a football player, the coach has been an example for me." Cesc: "The people and the club made my dream possible ,and now I want to pay them back." Cesc: "It's a very happy day for me, I think you see it on my face. It have been difficult weeks and months of uncertainty." Cesc: "Competition at Barça? Mentally, I feel ready for everything. I chose the most difficult path but that can bring the biggest joy." Cesc: "I understand people can be disappointed I left. But I'm back and I won't let anyone down, I'll give my last drop of sweat." Cesc: "I rejected an offer of Madrid? I prefer not to answer that." Cesc: "Wenger knew what I wanted for a long time and he understood it. He treated me in a phenomenal way." Cesc: "I knew I wanted to catch this train sooner or later, and maybe this year was my last chance. I feel ready for the challenge" Cesc: "Wearing number 4? It's special for me. I'm very happy to wear it. I also thank Thiago that he lets me wear it." Cesc: "I arrive very modestly. I can learn a lot from this coach and these players. I know I will have fun." #fcblive #cescfcb Cesc: "Playing on Wednesday against Madrid? I don't know, we'll see. Didn't see the game yesterday, I was flying." Cesc: "Arsenal renewal 4 years ago? At that moment, it was the right thing. Barcelona hadn't yet given any sign they were interested." Cesc: "It was hard to always come close but not win anything. But Arsenal is a great club with great fans and this won't affect them." Cesc: "On Friday, I said goodbye of everyone at Arsenal, it was very sad and emotional, especially with the coach. But life continues." Cesc: "Of course I like my friends and family a lot, but I'm not here for them, but to work hard for FC Barcelona." Cesc: "Leo is the greatest and everyone likes to play with the best. But it's not only him, I could name the whole squad." Cesc: "On Friday, I was very emotional talking with Wenger. I had to send him a text message later because I couldn't expres myself." Cesc: "I'm sorry I couldn't say anything to the Arsenal fans over the last couple of months. Arsenal didn't allow me to talk with anyone." Cesc: "Wenger will always be the best person I met in football. The Arsenal fans know I always gave everything, but it was time to leave." __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
En Chivu dan?
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat is toch anders? Chivu was al een held toen ie weg ging. Niemand kende Fàbregas toen ie vertrok.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
Na ja, krijgt hij woensdagavond in één klap de kans om meer prijzen te winnen dan 8 jaar bij Arsenal
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waarom was hij destijds eigenlijk weggegaan?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Omdat je in Engeland vanaf je 16e al een profcontract kan tekenen en in Spanje pas op je 17e of 18e. Hij kon dus kiezen voor een amateurcontractje bij Barca of goed geld verdienen in Engeland.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heeft ook veel prijzen gepakt met Arsenal
geen wonder dat hij weg wil. Van Persie moet zijn voorbeeld volgen wil hij nog wat winnen, naast de UEFA Cup.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Van Persie is alweer 28. Ik dacht dat ie rond de 25 ofzo was. Jammer dat ie in z'n beste jaren zeer waarschijnlijk geen prijs gaat pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Uitstekende speler, maar hoe waanzinnig ben je als je zes miljoen euro betaalt voor een transfer? Of krijgt hij dat 'terug' via z'n contract (en verdient hij per saldo bijvoorbeeld hetzelfde als bij Arsenal)?
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wint na tien minuten spelen meteen een prijs.
Arsenal.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
tsja als je zelfs de carling cup niet kunt winnen
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Robin zal zich nu ook wel even achter zijn oren krabben.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja, die zit in een vergelijkbare situatie. Als ie terug gaat naar Feyenoord stromen de prijzen ook binnen, natuurlijk.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
!Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het in de zin van "als ik wegga bij Arsenal win ik misschien eens iets!" __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
En wat voor een prijs.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hup Holland!
|
Heeft zojuist de 1-0 gemaakt tegen Napoli
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hup Holland!
|
Cescpectacular... die houden we er in
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik vraag mij nog steeds af hoe hij in het spelletje van Barca moet passen als iedereen topfit is. Ik hoorde dat Guardiola al liep te experimenteren met 3-4-3 wie offer je dan alleen op is de vraag: Dani Alves? Hij wordt natuurlijk over een paar jaar 1 van de opvolgers van Xavi/Iniesta maar op dit moment is hij net als Sanchez een dure overbodige aankoop. Ook al is hij een van de meest begaafde middenvelders van zijn generatie.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik neem aan dat ie Busquets van zijn plek speelt, die zal dan wel stand-in van Fabregas worden. Eventueel Puyol vervangen als die weer eens geblesseerd is?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
No way dat hij Busquets uit de basis speelt hoor.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
We zullen zien, ik neem aan dat ie voor de basis is gehaald.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik durf wel een weddenschapje te zetten op het feit dat Busquets in de basis blijft. Fabregas aankoop is leuk voor het sentiment, maar verder redelijk onverklaarbaar.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
In het Spaans elftal speelt Busquets ook in de basis, Cesc niet. Cesc is puur gehaald om te rouleren met Iniesta en Xavi. Ook werd er op de training al geëxperimenteerd met een 4-mans middenveld, dat zullen we zeker nog eens gaan zien dit seizoen. Maar nog veel belangrijker, Busquets en Fabregas zijn hele andere spelers. Zonder Busquets kunnen Xavi en Iniesta niet doen wat ze nu dus wel doen. Stille kracht, maar een dragende speler. Meest onderschatte speler ook van Barcelona.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zeker de meest onderschatte, maar ook veruit de meest hatelijke.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik vond het al lang duren voordat er zo'n (terechte) reactie volgde.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Als je Mascherano in dit soort verkiezingen achter je houdt is dat knap inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Denk het ook niet. Buskets heeft toch iets andere kwaliteiten die onmisbaar zijn voor Barcelona. Ik vind hem steeds sterker worden in zijn rol. Hij is ook veel slimmer geworden dan een periode terug zo lijkt het. Hij zorgt toch meestal net voor de extra afspeelmogelijkheid door zijn loopacties. En vaak is hij ook degeen die zorgt dat er druk gehouden wordt op het spel van de tegenstander vanuit achter. En bij de opbouw is hij ook erg belangrijk.
Fabregas zal denk ik meer spelen als je voetballende oplossingen zoekt op de vleugels en dat Iniesta dan op de plek van Villa gaat spelen en Fabregas erbij. En ook Xavi en Iniesta zijn natuurlijk steeds vaker geblesseerd. Als topclub moet je dan niet gaan draaien met posities maar een goede stand in hebben. Al met al zal hij genoeg aan spelen toe komen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
En zijn eerste officiële doelpunt is een feit.
Uitstekende loopactie en prima afgerond. Zijn nieuwe chickie is ook nog even in beeld.
Laatst gewijzigd door Cyberia; 26-08-11 om 23:00 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Francesc 'Cesc' Fabregas #2: Het waren acht mooie jaren.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|