![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Kut, laatste post
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tja, ik snap het wel eigenlijk. Volgens mij wordt zijn naam standaard als eerste ingevuld op het wedstrijdformulier en dan heb je een stel falers op de bank zitten die misschien wel het dubbele krijgen van wat hij krijgt. Dan kan je wel zeggen dat hij niet een stijlvolle nummer 10 of een spits die er 40 in legt in een seizoen is, maar dat maakt naar mijn idee niet uit. Als je een dergelijke vaste waarde bent dan mag dat door de club ook wel erkend worden.
Het enige wat dit wat mij betreft laat zien is dat Manchester City ziek is. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
En dat laat Man City al zien door hem nu al een contractverlenging aan te willen bieden, waarop zijn reactie 1 is die aangeeft dat ie niet meer weet waar ie vandaan komt, zo eenzijdig bekijkt hij de boel.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat bedoel je met niet meer weten waar hij vandaan komt? Volgens mij ging hij namelijk van vaste basisspeler van Ajax naar vaste basisspeler bij HSV naar vaste basisspeler van City.
Het is natuurlijk belachelijk dat hij niet genoegen lijkt te nemen met de vele miljoenen per jaar die hij al krijgt, maar als je een club hebt die niet normaal kan doen met salarissen dan vind ik het niet vreemd dat vaste basisspelers tenminste degene zijn die ook het meest abnormale salaris krijgen. Zelfs al is het "maar" Nigel de Jong, met hele dikke quotes om de maar heen. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voetbal International - Door brief kou uit de lucht tussen De Jong en Ben Arfa |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Bankzittertje inmiddels?
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wil geen contract tekenen van 100000 pond in de week
![]() Over 6 maanden zal ie dus wel klaar zijn bij City (wat ie uberhaupt nog gaat spelen) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik hoop dat hij wegkwijnt, maar dat zal wel niet.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik denk dat we allemaal wisten dat dit moment zou komen, ik mag hopen dat Nigel daar ook over nagedacht heeft. Hij is nou eenmaal niet de beste op die positie. Verdienstelijk voetballer voor City geweest, maar 't niveau van 't elftal is 'm voorbij gestreeft.
Time to go now. Ik denk dat 'ie best nog ergens in de top mee kan ballen, misschien naar Milan of zo? Daar beginnen de oudjes op zijn positie wat te piepen en te kraken? __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij zal wel naar de club gaan die hem het hoogste salaris biedt. Dat zal iets met oliedollars zijn in Rusland of Qatar. In Ita, Spa of Dui krijgt hij iig nergens 110.000 € p.w.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik hoo pdat die voor 100 miljoen verkocht wordt. Lekker cashen voor Ajax.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sinds zijn blessure is het niet veel soeps meer of wel?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kom maar naar Madrid. Is sowieso beter dan Lass of Khedira.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En dan naast Pepe op het middenveld!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nee dan kan Pepe weer centraal achterin want Carvalho heeft zijn beste tijd wel gehad
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jammer dat Roy Keane niet meer speelt, die had ik wel tegen Pepe en De Jong willen zien dan.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Voordat die geblesseerd was was die toch wel echt goed?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Alleen als de linies kort op elkaar spelen. De laatste maanden speelde City ook verder vooruit, en dan zag je meteen dat De Jong een dissonant was.
Het is dat we in Oranje niks anders hebben, anders zou ik zeggen, zet die jongen linksback. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
2. Schaars en Stroot zijn beter als er een niet-blinde scheidsrechter is. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pieters, Schaars en Strootman is nou juist net wat er mis is met het Nederlandse voetbal. Pure middelmaat.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Hij heeft overigens nog wel een doorlopend contract tot 2013, dus een paar miljoen zal hij nog wel opbrengen. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
En dan ga je maar iemand linksback zetten die bijna nooit op die positie speelt?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Dat hij de laatste tijd niet bepaald uitblinkt is helaas niet echt goed voor zijn onderhandelingspositie
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Een rechtsbenige middenvelder, befaamd en berucht om zijn tackle, op linksback zetten? Ja, dat zal echt wonderen doen voor Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat zijn toch geen spelers die op zijn positie spelen? Of zie ik dat verkeerd?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Begrijp het ook niet dat hij niet tekent voor dat geld. Ik verwacht niet dat hij een leuke competitie evenveel zal vangen. Misschien kan 'ie wel naar China, naar die ploeg van Drogba.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Anelka.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Euh, die bedoel ik ja. Verwarring omdat Drogba's naam de laatste tijd veel in de geruchtenmolen rondom China voor kwam.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Niet te vertrouwen die Chineese molens.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
De Jong linksback is uberhaupt een raar idee, maar om hem daar liever te hebben dan Pieters slaat echt alles. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zet de rechtsbenige Nigel dan rechtsback, want daar heeft Oranje wel een probleem. Tenzij Van der Wiel zichzelf (het wiel) weer weet uit te vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
.Ik zie nog liever geen linksback .
__________________ Sarcastische klootzak. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Adebayor krijgt 270000 pond/euro oid, dus ik snap wel dat De Jong wat meer eist. Ik denk echter dat hij een jaar te laat is met eisen stellen.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Echter heeft De Jong wel vaker als back gespeeld, hij heeft er de eigenschappen voor en Lahm was als rechtsbenige speler een tijdje terug als linksback de beste ter wereld. Nog steeds erg goed, en wederom spelend op links. Je gaat trouwens voorbij aan het feit dat ik hem "gewoon" centraal zou neerzetten, omdat we nou eenmaal weinig soeps hebben. Maar ik ben van mening dat De Jong een goede back zou kunnen zijn ja. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nigel de Jong #4: Op zoek naar meer waard€ring
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|