![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik vind dat deze speler wel een topic heeft verdiend. Werd na zijn overstap van Sparta uitgelachen en belachelijk gemaakt door Derksen. Hij heeft zijn contract echter, tegen alle verwachtingen in, verlengd zien worden en hij scoort momenteel belangrijke doelpunten voor zijn club. Hij is nog maar net 23 geworden overigens.
Waar gaat dit eindigen? __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed topic
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zat er van de week over na te denken om ook een topic over hem te openen. Kon deze zomer ook naar Swansea, maar bleef liever langer bij Boro. Verstandige beslissing denk ik, want nu kan ie wekelijks schitteren in het Championship ipv tegen degradatie vechten in de PL.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Schtterende speler inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die vergelijking met Rigters ging ook altijd zo mank. Emnes is behoorlijk talentvol, Rigters is maximaal de top van de JL. Desondanks heeft Emnes alsnog zoveel jaren verspild vind ik. Hij had na Sparta zich veel beter ontwikkeld via bijvoorbeeld Feyenoord en Heerenveen. Wat Elia kon, had Emnes ook gekund. Misschien alsnog met wat vertraging...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Account not Activated
|
Gemiddelde EPL speler
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Misschien heeft hij trouwens sowieso wel meer tijd nodig om te groeien. Bij Sparta was hij ook al jong een talent, debuteerde al rap en ging pas na een tijdje echt vooruit in zijn ontwikkeling. Dat lijkt zich in Engeland dus te herhalen. In ieder geval is hij nog / weer in beeld. Zijn maatje Melvin Zaalman legde een andere weg af... __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
En alweer gescoord! Doet het echt fantatisch tot nu toe dit seizoen.
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hij is pas 23 he, dus hij kan op papier nog wel flink doorgroeien (misschien zelfs Oranje?)
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Alles kan
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Boateng was ook heel belangrijk bij Boro ...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ter vergelijking:
Babel 24 (december 25) Elia 24 (februari 25) Robben 27 (januari 28) __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Die haalde ook Oranje
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gaat lekker met Marvin.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zo, die is goed los. Ik ben benieuwd of M'boro promoveert, want anders moet ie wel op zoek naar een andere club.... Voor wat ik me herinner van zijn periode bij Sparta, zou die boven Lens en Babel kunnn staan in de pikhorde. Ik vond er destijds echt heel veel potentie in zitten..... maarja dan volgt er weer zo'n eigenwijze clubkeuze.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij had ipv Boro ook naar Ajax kunnen gaan. En hij was ook gekomen als Southgate niet ineens op de stoep stond. Zo zonde....
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Southgate
![]() 18 miljoen voor Alves
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Scoorde vandaag een belangrijke treffer tegen Forest
![]() Toch wel mooi om te zien dat ie het aardig doet in het Championship. Had hem na die eerste seizoenen al volledig opgegeven. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het rap gaande Marvin Emnes topic #1 Aan het schtteren bij Boro
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|