![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Hup Holland!
|
zo 6/11 FC Utrecht - Ajax
za 19/11 Ajax - NAC Breda di 22/11 Olympique Lyon - Ajax zo 27/11 NEC - Ajax za 3/12 Ajax - Excelsior wo 7/12 Ajax - Real Madrid Sowieso tegen NAC en Excelsior rust geven imo. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Mocht je na Lyon geplaatst zijn, kan het tegen Madrid ook.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Denk niet dat de Boer in de CL spelers rust gaat geven. Is toch een stukje imago bescherming, je van je beste kant laten zien.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Deens Voetballer van 't Jaar 2011.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Staat alweer bovenaan in de lijst met met meeste assists. 9 nu geloof ik
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Die assist was ook het enige wat ik hem gisteren heb zien doen. Wat is hij dit jaar toch veel te vaak onzichtbaar en wat wil hij te vaak alles oplossen met hakjes.
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Maar ondanks dat hij onzichtbaar is heeft hij toch elke wedstrijd wel een aantal goede momenten waardoor aanvallen worden opgezet of ontstaan. Ik denk dat, als je Lodiero voor Theo laat spelen en weer een fatsoenlijke spits op kan stellen, hij veel beter zal gaan spelen |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ik zie geen geniale steekpass, hij heeft weinig (afstand)schoten op goal, terwijl hij in de jeugd toch wel redelijk vaak wist te scoren op die manier.
Maar goed, hij is jong en speelt heel veel wedstrijden nu hij ook nog international is. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Geniale assist gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ik vind hem niet echt heel boeiend nog dit jaar... Waardoor zou het komen? Geen goede aanvallers, steeds ander team, overschat, dip of...?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Een aantal mensen hier zouden hem in principe heel goed moeten vinden momenteel, met z'n 9 assists. Spitsen worden ook vaak enkel op hun goals afgerekend.
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
nee, de jouwe was goed
![]() ff bewust onbewust een sneer uitdelen omdat een ander zijn denkwijze toevallig niet in jouw straatje past
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Of zijn hele leven als pure nummer 10 gespeeld en nu meer van de zijkanten moeten komen en minder vrijheid hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Denk dat het een combinatie van factoren is. Hij speelt vanuit een andere rol, moet vaak met mensen als Sulejmani en Ebecilio voetballen en laten we eerlijk zijn, hij zit niet in de beste vorm van zijn leven. |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
kom op. Je post dit omdat jij het niet eens was met de discussie omtrent Sulejmani.
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Zijn klasse is er nog steeds, hij kan alleen minder zijn stempel op een wedstrijd drukken, hopelijk kan hij zich snel aanpassen en wennen aan zijn nieuwe rol. |
||
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Ik had gehoopt vanwege zijn karakter en talent dat hij dit jaar nog meer aan kwaliteit zo winnen. Vind hem op dit moment ff stagneren.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
De discussie was toen dat hij best in de spits kon omdat hij wel veel doelpunten maakt. Daar was jij toen fel op tegen omdat doelpunten maken absoluut geen maatstaf voor jou is. Je was het pertinent oneens met bepaalde users.
En nu kom je met het verhaal: "bepaalde users moeten hem nu wel goed vinden door zijn hoeveelheid assists" |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
zo kwam het wel over op mij
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Maar met een Lodeiro in de spits had hij wel wat meer mogen scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 | |
|
het is toch niet zo vreemd om dat te denken aangezien je toen met Sulejmani ook flink fel in de discussie zat |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Als Sigthórsson terugkomt en Lukoki en Boerrigter in de basis staan (of in ieder geval vleugelspelers die het veld breed houden) Eriksen al meteen een stuk meer in scoringspositie gaat komen. Lodeiro dan naast hem zal ook voor de nodige combinaties zorgen.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Hmm, lijkt me wel een utopie. Sulejmani en Janssen maken het seizoen gewoon af als basisklant denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
het heeft gewoon te maken met het interpreteren van een opmerking op een forum. Dat is soms lastig.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ik heb zijn komst nooit echt zien zitten, maar heb 'm de kans gegeven. Misschien komt het er nog een keer uit, maar behalve tegen Zagreb vind ik hem geen meerwaarde voor Ajax. Dat hij niet in het spel past mag inmiddels wel duidelijk zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
#137 | |
|
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ii vind het zo raar dat het slechte spel van Janssen nog niet is opgepakt door 'de media'. De slechte wedstrijden van Vd Wiel, Vermeer en Vertonghen worden uitvergroot, terwijl Janssen niet zoveel verkeerd lijkt te doen. Pas in een voorbeschouwing van de NOS geloof ik werd zelfs gezegd dat hij weer helemaal opgeleefd was sinds hij niet meer als controleur speelt...
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Omdat Janssen een vuile profiteur is en zich voor de rest op de vlakte houdt qua spel. Dan doet die niks fout en af en toe kan die een keer schieten omdat die geweldig is vrijgespeeld door zijn medespelers, dan vindt iedereen dat die zo geweldig heeft gespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Janssen nog niet eens zo heel slecht vind spelen. Het is alleen allemaal zo flets. Voegt niet veel toe, maar doet ook niet veel fout. Al kan je dat anders zien als je kijkt naar het gehele veldspel en zijn rol daarin.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Roda-uit ook.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Ik hoop van ganseharte dat ie uitblinkt tegen United en een briljante pot op het EK speelt, dat ie voor driedubbel de hoofdprijs weg kan gaan in de zomer, want hoe talentvol ie ook is, hij voegt momenteel niks toe aan dit Ajax.
Eriksen zal uitblinken in een goed lopend team, met veel ervaren jongens om zich heen, dat veel de bal heeft en aanvallend speelt. Hij zal niet een team gaan trekken dat als los zand aan elkaar hangt, jong en jeugdig is en hij de ervaren leider moet zijn. Keer op keer zakt ie door het ijs in de laatste weken, en dan zit me nog het meeste dwars hoe die corners voor komen. Serieus, als je zo fuckin veel talent hebt in je lichaam, dan mag je godverdomme die corners echt wel gewoon panklaar op de penaltystip neerleggen, maar ik heb echt geen enkele goede corner of vrije trap gezien. Als ie in de zomer niet wegkomt, en bij Ajax gaat het niet twaalduizend keer beter volgend seizoen, wordt het exact hetzelfde verhaal als vd Vaart toendertijd, en vertrekt ie voor minder dan 10 miljoen met nog een jaar contract over naar een of andere kutclub. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Koning Balverlies.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Overhypt vanaf de allereerste minuut.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Was niet best vandaag.
|
|
|
|