![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Götze begon zijn voetbalcarričre bij amateurclub SC Ronsberg uit Allgäu, vanwege een verhuizing ging een jaar later spelen bij FC Eintracht Hombruch uit Dortmund. In 2001 verruilde hij FC Eintracht Hombruch voor het grote Borussia Dortmund waar hij alle jeugdteams doorliep en in 2009 bij de A-selectie werd gehaald. Op 13 november 2009 maakte hij zijn Bundesliga debuut door in de 88ste minuut Jakub Błaszczykowski in te vallen tegen 1. FSV Mainz 05.
Na het doorlopen van verschillende nationale jeugdteams werd Götze in 2010 opgeroepen voor Duits voetbalelftal. Op 17 november maakte hij tegen Zweden zijn debuut door in de 78ste minuut in te vallen voor Borussia Dortmund-ploeggenoot Kevin Großkreutz. ![]() Laatst gewijzigd door Marioow; 30-08-11 om 18:40 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Krijgt nou elke Dortmund speler een topic ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heb Dortmund niet vaak zien spelen, maar die paar keer dat ik hem heb gezien was het dikke prima hoor. Vorig seizoen ook niet voor niets 6 doelpunten en 15 assists in de competitie op 18-jarige leeftijd.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
In mijn ogen de enige die echt een topic zou mogen hebben op WZV. Wat een topper gaat dit worden zeg, voor zover hij dat nog niet is.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Blijft gewoon dus
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Iets met Serero zeker?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moest haast wel.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
De marktwaarde is wel snel omhoog geschoten
Geschat op 18 miljoen en amper een maand later al op 40...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nja, als je 's werelds grootste talent bent dan ben je ook al gauw een hoop geld waard. Zeker als je bij een CL-ploeg speelt.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mocht vanavond slechts 5 minuten meedoen, maar wel een lekkere goal (de 6-2 tegen Oostenrijk).
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja, waarom zo kort?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik denk omdat het eigenlijk helemaal niet zo lekker liep tot de 5-2 en men liever wat zekerheid erin hield. Götze had gezien die 5 minuten wel wat langer mogen spelen wat mij betreft.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Grootste talent van Duitsland en staat op het EK volgend jaar gewoon in de basis.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De vraag is natuurlijk in wiens plaats. Özil eruit spelen zal in ieder geval erg moeilijk worden. Wellicht kan hij vrij van links komen, maar dan moet Löw zijn systeem wel aanpassen.
Laatst gewijzigd door NumberNine; 03-09-11 om 19:44 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Op links, i.p.v. Loldolski.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Moet sowieso in de basis.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 | |
. Maar in het systeem van Duitsland zou ik die posities anders benaderen dan bij Ajax, Barcelona, Arsenal etc.
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Als hij naar Real gaat, word ik echt verdrietig. Ik zou lekker in Duitsland blijven. Een van de weinige echt mooie competities in Europa.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik hoop het ook niet, en mocht hij het doen dan zou ik zeer zeker nog een aantal jaren wachten. Als hij een dergelijke overstap zou maken zou die bij zijn nieuwe club ook echt een zekerheid voor de basis moeten zijn. Zou die nu een overstap maken naar een Real/Barca beland die waarschijnlijk op de bank en dat zou zonde zijn.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gewoon lekker naar Man United na dit jaar
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wist je dat het de jongste debutant was na Uwe Seeler in die Mannschaft?
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Afgelopen weekend kreeg hij de prijs uitgereikt
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dit weekend mag hij weer minuutjes maken bij het tweede.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
![]()
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Super Mario Götze topic #1 Blijft gewoon in Dortmund
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|