![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Laatst gewijzigd door Conundrum; 14-08-11 om 18:02 __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Echt wel kut
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kleurrijk man, helaas komt dit niet als een grote verrassing.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Account not Activated
|
Hopelijk wordt hij in ieder stadion van de eredivisie als VIP binnengehaald als hij kan
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgens SCH (gerucht) is hij inmiddels overleden...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Iemand heeft ook getwitterd dat zijn oom Frits Korbach is overleden.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het ANP heeft het nu bevestigd.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tragisch
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat is snel gegaan
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Al is het gelukkig dat het alsnog redelijk snel is gegaan. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat is inderdaad snel.
Vreselijke ziekte is het toch. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zo zeg.... Inderdaad snel gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zo snel had ik het ook niet verwacht.. poeh.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
RIP
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Treurig nieuws, maar met die enge ziekte kan het soms maar beter snel gaan. Rust in vrede Fritz.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
An error has occurred
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gelukkig (klinkt gek, is het niet) is het snel gegaan.
Zonde, ook al was ie nauwelijks nog in de media het was altijd een kleurrijke vent, .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nooit meer het korbach-effect
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
RIP
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
RIP
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
RIP aan de nabestaanden
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Laten we er geen RIP topic van maken..
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Zonde. Blijf dit een leuke quote vinden over Jan Smit (voorzitter Heracles)
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Van welk jaar is die foto in de OP eigenlijk, en wat vierden we daar?
Markante man. Lastig denk ik, voor anderen en voor zichzelf. En met een groot drankprobleem wat zijn leven enorm heeft beinvloed. Zonder dat had er wellicht meer ingezeten. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Promotie naar Eredivisie
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij was de meest ervaren coach van Nederland
Coaches komen en gaan. Ook dit jaar was/is het op het front van trainers/coaches weer een klinkende carrousel met verschillende nieuw benoemde oefenmeesters, maar voorlopig komt niemand aan de staat van dienst van Fritz Korbach, die overigens in de betaalde sector niet meer actief is en momenteel, hoewel licht herstellende, nog altijd kampt met gezondheidsproblemen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Je was me net voor.
Alle clubs in de buurt getraind hier. In 2004 nog een paar wedstrijden gezien bij Rohda. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Schenkt de NOS er ook nog aandacht aan in Studio Sport?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
RIP.
Ik herinner me hem als 'n man die altijd durfde te zeggen waar 't om ging, op zijn eigenzinnige manier. Markante man. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nou, dat was een kort duel. Zeker een panna gehad van Hein.
Laatst gewijzigd door Kriegel; 14-08-11 om 20:59 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Toen hij trainer was ben ik eigenlijk voor het eerst Rohda (het eerste team) gaan volgen.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Een hartstilstand zegt Vermeulen
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Een Korbach moment welke ik me nog steeds zeer goed kan herinneren, was tijdens een avondje "Barend en Van Dorp";
Een markante persoonlijkheid die toch best wel veel voor het Nederlandse voetbal betekend heeft is niet meer
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hans Nijland vertelde in de krant dat hij gistermorgen nog bij Korbach was geweest en dat hij ze hebben zitten grappen en grollen en dat hij niet echt iets aan hem kon zien. Nodigde hem dan ook uit om met hem mee te gaan naar Groningen - ADO. Even gezellig eruit. De vriendin van Korbach zou nee hebben geschud toen hij (Korbach) haar vragend aan had gekeken.
Kwam Nijland dan ook rauw (en verrast) op zijn dak toen hij even na het beginsignaal gebeld werd dat Frits was overleden die middag. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zijn biografie vandaag ontvangen.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Laatst gewijzigd door Conundrum; 19-08-11 om 20:24 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fritz Korbach: 18-07-1945 / 14-08-2011. Rust in vrede.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|