![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
De vraag is eerder hoe hoog die clausule wordt dan óf die er komt.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Verlengen zegt tegenwoordig niet meer zoveel.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
In ieder geval zegt het zoveel dat hij dan in 2013 niet gratis wegloopt.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Narsingh
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Haal hem nou eens kut Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Wat een helderzienden-kick
.
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bij de verkoop van Beerens al voorspeld. En sneller dan verwacht Beerens al voorbij.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Het Van Basten effect
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Van mij had het al wat eerder gemogen. Hopelijk valt hij niet af voor de definitieve selectie.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Hij is eigenlijk helemaal niet zo in vorm momenteel, was vanavond een van de zwakkere schakels.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Alleen de eindpass kwam niet aan of was verkeerd. Verder was hij altijd aanspeelbaar en niet van de bal te krijgen. Maar hij is nog wel erg wisselvallig. Nog 1 seizoen Heerenveen zou verstandig zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Hij passeerde ook regelmatig zijn mannetje niet en hij heeft nog steeds de neiging te lang te doorgaan en zich vast te lopen. Maar verder eens! Misschien heeft hij een beetje last van de Ajax perikelen en de Oranje koorts. Ons Donald Duckje is ook nog zo jong.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik zal het wel weer verkeerd gezien hebben
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ik vond hem ook niet zo sterk hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Maar dan kan hij altijd nog terugvallen op zijn snelheid en kaatsen enzo. Parra heb je de laatste tijd echt helemaal niets aan. Houdt altijd de bal te lang bij zich.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Op links is Parra verschrikkelijk ja. Op rechts vond ik hem best goed. Maar Narsingh was gisteren inderdaad niet goed, maar het verwachtingspatroon wordt opeens ook een stuk hoger. Ik vond hem in ieder geval goed aanspeelbaar en hij draaide vaak goed weg. Daarna was het rendement helaas nul.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Speelde onopvallend vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Heeft Blind het geen moment moeilijk gemaakt.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Snap eigenlijk niet dat hij eruit gehaald werd en niet Dost. Met Narsingh en Assaidi kun je counteren, wat meer inzakken. Dost heeft niks verloren in de wedstrijd van vandaag.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Logische wissel hoor.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Lullig voor die jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Had Dost eruit gehaald, Narsingh heeft snelheid én scorend vermogen. Rare wissel dus
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ik denk dat Jans gokte op Dost als aanspeelpunt en Djuricic en Assaidi die er dan overheen denderen in de counter. Mislukte alleen volkomen omdat Dost totaal niet in de wedstrijd zat en Alderweireld en Vertonghen oppermachtig waren.
Achteraf gezien had je Narsingh beter kunnen laten staan, op het moment zelf niet heel gek gedacht. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Scorend vermogen? Nu lul je echt onzin.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
#81 |
|
Narsingh scoort juist heel moeilijk.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Logische wissel
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Omdat ik niet zie wie je er anders uit had moeten halen. Assaidi misschien, maar dat is lood om oud ijzer. Dost had ik pas echt raar gevonden.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Waarom zou je Dost laten staan? Geen snelheid, geen aanvoer meer. Heb je dus weinig aan.
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Assaidi of Narsingh had hij kunnen wisselen, hij deed Narsingh. Big deal. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Als je nog wilt scoren moet je Dost echt laten staan. Bovendien heb je Assaidi en Djuricic voor de aanvoer. Bleek ook wel, Dost heeft nog wel wat lichte kansjes gehad. Narsingh had die niet gehad. Ik zou dan eerder mog Djuricic hebben gewisseld. Maar het maakt niet zoveel uit allemaal. Misschien hadden we er beter geen keeper in kunnen zetten, dat had ook niet zoveel uitgemaakt.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nou, dat is ook weer wat overdreven natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#88 | |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
We worden al het hele seizoen een counterploeg genoemd anders, met Dost als topscorer. Bekijk eens uit hoeveel counters hij heeft gescoord.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Ja, met 11 man als je het middenveld kan proberen in te nemen. Met 10 man lukt dat niet, zeker tegen Ajax niet. Dan zou ik alle ballen de diepte in spelen en op de snelheid van 2 mensen gokken. Maar goed, uitslag was verder overduidelijk dus ik vraag me af of het verschil zou maken. 10 man inc. Dost of inc. Narsingh.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Zat vandaag al te kijken naar zijn nieuwe club
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ben benieuwd wie die ander is
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
was hij in het stadion?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Achjah, als je in Amsterdam woont en op zondag vrij bent. Waarom niet.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Inderdaad. Misschien zit hij er wel elke vrije zondag
.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ze gaan dus nog wel hoger zo te horen
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Luciano Narsingh: Eindelijk een echte rechtsbuiten?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|