![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Deze Marokkaan met romige dijen en een stevig chassis is de aanvoerder van dat smerige clubje genaamd QPR. Hij is tevens het enige goede wat de club te bieden heeft. Abdel is nu 22 lentes jong en kan uit de voeten op de flank of achter de spitsen. Centraal op het veld is hij een echte spelmaker. Ooit is er een hype geweest waardoor men hem bombardeerde tot 'de nieuwe Zinedine Zidane'. Dat is namelijk ook een Franse Noord-Afrikaan die als centrale of aanvallende middenvelder speelt. En hij is ook kaal. Verder gaat de vergelijking mank, al mag gezegd dat ook Abdel een behoorlijk goede voetballer is.
Abdel gaat nu met QPR de Premier League in, maar de club is boos op hem en Abdel is boos op de club. Taarabt wil hogerop terwijl de club hem hard nodig heeft om handhaving in de Premier League te bewerkstelligen. Hoe dan ook verwacht ik dat we hem in de Premier League aan het werk gaan zien gedurende het komende seizoen. Is het niet bij QPR, dan wel ergens anders. Dit is er eentje om in de gaten te houden, jongens. Championship-tip van de week, zeg maar. Zet hem in je Fantasy Premier League team, koop zijn aandelen, weet ik het wat. Hij komt er wel. Zelfs al zal hij bij een tegen degradatie strijdend QPR minder tot zijn spel komen dan bij een aanvallend ingestelde subtopper. Groetjes, Clough. Wiki:
![]() Plaatje om te lachen:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat plaatje
![]() En waarom gratis Fantasy Football tips weggeven? Niet nemen hoor mensen, hij is heel slecht
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Abdel ken ik niet, maar Adel is wel een goede voetballer.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Oeps, genant. Maar ik laat het gewoon staan. Noem hem toch al het hele seizoen Abdel.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Account not Activated
|
Wat is er bijzonder aan?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben fan en hij zit nog in mijn draft-team ook (L)
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Technische alleskunner, enjoy
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leuke OP
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Als 'ie de bal nu keer wat vaker af speelt.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
haha, leuk die FPL referenties
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het gaat nog niet best dit seizoen. Is te veel bezig met hopen op een andere club, lijkt het.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij mist Flavio.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik moest lachen om het plaatje
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
En wedstrijden
arrogant mannetje blijkbaar die door Barton ook flink op zijn plaats was gezet
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Valt echt heel erg tegen ja..Had verwacht dat hij nu ook wel de kar kon trekken..een beetje zoals een Honda destijds bij VVV..maar niets is minder waar
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Abdel Taarabt topic #1: Klaar voor de Premier League
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|