![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() ![]()
Heeft een slechter gemiddelde dan loverboy Pelle, maar misschien is het wel de nieuwe Alkmaarse held. Ik denk dat hij met geluk 7 doelpunten maakt dit seizoen. En dan tel ik de oefenwedstrijden alvast mee. |
|||
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zal ook wel aardig wat willen verdienen toch? Ik zou zelf voor een andere optie zijn gegaan. Eentje die ook een beetje kan voetballen. AZ heeft best wel wat leuke dynamische voetballers die voor de goal kunnen komen, dan heb je des te meer aan een voetballend aanspeelpunt. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Whehe. Lekkere OP.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
AZ - AZ TV Actueel
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben zelf ook erg benieuwd wat deze vent kan gaan betekenen voor AZ, als je hem op zijn doelpunten moet afrekenen dan kan je meteen concluderen dat je een kat in de zat gekocht hebt, maar als hij dit soort akties gaat uithalen vind ik het prima!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij schijnt ook kopsterk te zijn:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
over het algemeen zijn Amerikaanse voetballers niet serieus te nemen natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Daar is Franck Grandel keeper ![]() Grandel
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
foutje!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Josmer
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Op een gegeven moment kreeg hij de baan van mascotte, want scoren deed hij toch niet. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ow dus dit doelpunt is een makkie omdat de keeper een fout maakte natuurlijk.
![]() Kopsterk zal zeker, dikke schedel. Hij kan ook goed met cocosnoten gooien heb ik gezien!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
verkeerde edit, fuckbuddy
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() (idd Weebl, zit dan ff te switchen tussen 2 pc's met dit als gevolg.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Piet de Visser tipt hem als topschutter.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Serieus?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Niet zo hè Nico. Jozy is top!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Scoort hij ook nog
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Goede goal ook, met een beweging voor zijn man komen en goed inkoppen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Heeft in een korte tijdsbestek werkelijk kilometers gerend, geen bal goed getrapt/aangenomen, maar kopt wel de 3-1 binnen.
Dan ben je gewoon een baas. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kan best, zelfde soort type als Bulykin vorig seizoen, hij is wel wat sneller en speelt in een beter team.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Account not Activated
|
Als nu ook nog eens Beerens komt
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Haterrrrrzzz __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja die kleine Adam Maher deed dat erg leuk!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Kan niet wachten totdat fuckbuddy met z'n verhalen komt dat hij Altidore tegengekomen was bij de plaatselijke McDonalds.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() Maar deze neger is meer een KFC man volgens mij.. Dan heb je een serieus probleem in Alkmaar __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
![]() KFC, uiteraard, had ik moeten weten
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Wel erg politiek uitgedrukt allemaal.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Redelijk interview in de VI. 'zit een goede kop op' zoiets. Ben benieuwd, leuk dat zo'n spelers voor de Eredivisie kiest.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Haterzzz
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zoals verwacht, iedere spits (die gedurende het seizoen eerste keuze wordt) scoort onder Verbeek.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Prachtig, wat hij tot nu toe laat zien, kan niet anders zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Vooral de kopgoal vond ik sterk
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Tot nu toe bewijst hij vooral mijn ongelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
die van mij ook, man wat een geld gaat mij dit kosten
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik had natuurlijk altijd vertrouwen in deze knul
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jozy Altidore: De volgende Amerikaanse beer die niet kan voetballen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|