![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Volledige naam Mario Been
Bijnaam Super Mario, Mariodona Geboortedatum 11 december 1963 Geboorteplaats Rotterdam, Nederland Mario Been was een aanvallende middenvelder. Hij debuteerde op 5 september 1982 tijdens de wedstrijd Feyenoord-N.E.C. (1-0). Zijn laatste wedstrijd was op 17 september 1995 tijdens Haarlem-Excelsior (4-0). Hij speelde van 1982 tot 1988 bij Feyenoord, waarna hij voor een periode van drie jaar vertrok naar het Italiaanse Pisa. Na terugkeer in Nederland speelde Mario Been bij Roda JC en sc Heerenveen. Daarna vertrok Mario Been naar Oostenrijk voor een jaar om vervolgens weer terug te keren naar Nederland. Hij keerde terug naar Rotterdam maar verbond zich nu voor drie seizoenen aan Excelsior. Daar beëindigde hij zijn loopbaan als speler. Hij speelde één interland. Tussen 2000 en 2004 was Been assistent van Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. In het seizoen 2005/2006 werd hij als hoofdtrainer van satellietclub Excelsior kampioen van de Gouden Gids Divisie. Vanaf het seizoen 2006-2007 werd hij actief als hoofdtrainer van eredivisieclub N.E.C. uit Nijmegen. Bij N.E.C. is hij zeer succesvol als trainer, zo wist hij zich in het seizoen 2007-2008 te plaatsten voor UEFA Cup voetbal. Op donderdag 18 december 2008 heeft Mario, met zijn N.E.C, voor het eerst in de geschiedenis van de Nijmegenaren de laatste 32 (1/16 finale) van de UEFA Cup gehaald. Bij de beslissende wedstrijd (2-0 Udinese) werd na afloop bekend gemaakt dat Mario zich tot 2012 als coach had vastgelegd bij de Nijmeegse voetbalclub. Zaterdag 24 januari 2009 maakte Mario Been toch bekend dat hij vanaf het seizoen 2009-2010 de nieuwe hoofdcoach wordt bij zijn grote liefde Feyenoord. Het seizoen zit er bijna op, dus een mooi moment om Been eens te evalueren na zijn eerste seizoen bij Feyenoord. Hoe vinden we dat hij het gedaan heeft? Het zijn lastige tijden als coach van Feyenoord en zeker vanaf komende zomer gaat het interessant worden om te zien hoe Been gaat roeien met de riemen die hij heeft en om te kijken of hij de spelers daadwerkelijk beter maakt. Lastige tijden waren het zeker en Mario Been is dan ook per direct opgestapt bij Feyenoord nadat vanuit de spelergroep het vertrouwen in hem is opgezegd.
Want het is niet zo dat ze een geheime vergadering hebben belegt om Been weg te stemmen. Laatst gewijzigd door Juk; 13-07-11 om 14:45 __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Vertrouwen is echt erg koers en temperatuurgevoelig. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
SCH, waarom open jij niet gewoon een topic als er een vol is?
![]() Je weet toch hoe het werkt... En wel meteen weer reageren. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Hij wilde dus andere dingen bespreken en tussen de regels door werd hem iets duidelijk. Toen is van Geel met het verhaal van het gebrek aan vertrouwen naar Been gestapt, die per direct afscheid neemt en vertrekt voor een vakantie in Spanje. Been had er ook voor kunnen kiezen om de spelersgroep zelf te benaderen en proberen de scheur te maken. Nu ik er zo over nadenk neemt Been wel heel makkelijk afstand. Dat kan 2 dingen betekenen, óf hij had er zelf ook geen vertrouwen meer in (niet heel gek), óf hij wist al dat het eraan zat te komen omdat hij eerder al signalen had opgevangen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Had er even geen tijd voor. Sorry.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Onzin! Dan heb je ook geen tijd om te reageren
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stemmen is normaal in een democratie toch?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Eeuhm als ik Vlaar goed begrijp was hij niet op de hoogte van de onvrede. Dus als je daar als aanvoerder tegen aan loopt kan ik me voorstellen dat je wil peilen hoe diep die onvrede gaat. Als je van Geel ook hoort die probeerde het tegen te houden (in hoeverre moeten we hem geloven?) maar dat ze daar totaal niet voor open stonden zat het echt behoorlijk scheef.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat moet je vaak overgeven. Gaat het verder wel???
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ben tegen referenda.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja. Voor of tegen, dat zijn referenda, net als hier.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dus als de spelers niet hadden gestemd maar met het verhaal "Het grootste gedeelte van de selectie heeft geen vertrouwen meer in Been" naar van Geel waren gestapt, was er wat jou betreft niks aan de hand?
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
In het omgaan met je werk is dit een heel onvolwassen opstelling, dat kan iedere arbeidscoach je vertellen. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
Maar blijkbaar vindt jij dat stemmen een rare gang van zaken. Terwijl ik niet zou weten hoe Vlaar anders had moeten handelen. Hij moet toch eerst weten hoe groot de verdeeldheid is voordat hij stappen gaat nemen. Zoals van Geel bellen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
Voetbal International - 'Ik heb kokhalzend zitten kijken achter mijn laptop' __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hijnkomt wel weer ergens terecht
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Account not Activated
|
Hopelijk is hij zo slim om de wedstrijden van Feyenoord niet te doen
Denk dat hij binnen nu en een half jaar dollars gaat tanken in Arabie of China of zo |
|
|
|
|
|
#25 |
Been gunt Ronald Koeman het allerbeste. „En de club Feyenoord natuurlijk ook. Met het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum hebben we 29 doelpunten ingeleverd, maar met de terugkeer van een fitte Sekou Cissé en de komst van Guyon Fernandez van Excelsior moet dat voor een groot gedeelte op te vangen zijn. Bijna alle ploegen zijn verzwakt en ik denk dat Feyenoord met een goede fase mee kan doen voor een plaats achter de top drie en AZ”, laat Mario Been als analist van Eredivisie Live direct weten. Anderhalve maand zou het knap zijn als Feyenoord, toen hij nog trainer was, in het linkerrijtje zou eindigen. Maar nu opeens wel "druk" opleggen . Nee, echt top Mario.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik vond hem in zijn eerdere periode als analist bij Eredivisie Live meestal wel OK.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Account not Activated
|
Zo groot is het verschil niet tussen 5e/6e of 10e. Is maar een punt of 10 en zoals hij al zei met een goede serie kan er dat er zomaar inzitten
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Waarom speelde hij een maand geleden dan nog steeds dat bandje af over de jonge groep waarmee misschien de 8ste plek gehaald ging worden. Nu ineens moet een 5de plek haalbaar zijn? Schei toch uit. Lekker makkelijk roepen als je geen verantwoording meer hebt.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Account not Activated
|
Met een goede serie wordt de nummer 8 gewoon 5e
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Met een slechte serie wordt de nummer 5 ook 8e. Wat is je punt nu? Het gaat ons erom dat Been dit nu ineens zegt.
Laatst gewijzigd door Tomasso; 01-08-11 om 09:26 __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ach ja')
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Afgelopen vrijdag bij VI zeiden ze het goed, hier meent Been geen zak van.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Zou wat zijn hè:
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zou ik niet aan beginnen als ik hem was. In de competitie kan het alleen maar minder gaan dan vorig seizoen en in de CL worden ze waarschijnlijk afgeschoten, kan hij zich dus alleen maar een buil aan vallen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik denk dat Mario nog even wacht tot Ron Jans is ontslagen.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Is er al over gestemd bij Genk?
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Feyenoord de afgrond inhelpen en nu een CL club coachen, goed geregeld
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Daat Eredivisie live zijn top aankoop.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als PSV-Feyenoord al 10-0 werd, kan ik niet wachten op Chelsea-Genk
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Haha briljant. Die belgen gaan zijn grappen niet snappen dan wel waarderen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
De goden zijn hem goed gestemd
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Waarom wordt mijn post gemod?
Genk is toch een stap vooruit tov Feyenoord? CL enzo...
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|