Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13-07-11, 14:42 Standaard   #1
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

Volledige naam Mario Been
Bijnaam Super Mario, Mariodona
Geboortedatum 11 december 1963
Geboorteplaats Rotterdam, Nederland

Mario Been was een aanvallende middenvelder. Hij debuteerde op 5 september 1982 tijdens de wedstrijd Feyenoord-N.E.C. (1-0). Zijn laatste wedstrijd was op 17 september 1995 tijdens Haarlem-Excelsior (4-0). Hij speelde van 1982 tot 1988 bij Feyenoord, waarna hij voor een periode van drie jaar vertrok naar het Italiaanse Pisa.

Na terugkeer in Nederland speelde Mario Been bij Roda JC en sc Heerenveen. Daarna vertrok Mario Been naar Oostenrijk voor een jaar om vervolgens weer terug te keren naar Nederland. Hij keerde terug naar Rotterdam maar verbond zich nu voor drie seizoenen aan Excelsior. Daar beëindigde hij zijn loopbaan als speler. Hij speelde één interland.

Tussen 2000 en 2004 was Been assistent van Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. In het seizoen 2005/2006 werd hij als hoofdtrainer van satellietclub Excelsior kampioen van de Gouden Gids Divisie. Vanaf het seizoen 2006-2007 werd hij actief als hoofdtrainer van eredivisieclub N.E.C. uit Nijmegen. Bij N.E.C. is hij zeer succesvol als trainer, zo wist hij zich in het seizoen 2007-2008 te plaatsten voor UEFA Cup voetbal.

Op donderdag 18 december 2008 heeft Mario, met zijn N.E.C, voor het eerst in de geschiedenis van de Nijmegenaren de laatste 32 (1/16 finale) van de UEFA Cup gehaald. Bij de beslissende wedstrijd (2-0 Udinese) werd na afloop bekend gemaakt dat Mario zich tot 2012 als coach had vastgelegd bij de Nijmeegse voetbalclub.

Zaterdag 24 januari 2009 maakte Mario Been toch bekend dat hij vanaf het seizoen 2009-2010 de nieuwe hoofdcoach wordt bij zijn grote liefde Feyenoord.

Het seizoen zit er bijna op, dus een mooi moment om Been eens te evalueren na zijn eerste seizoen bij Feyenoord. Hoe vinden we dat hij het gedaan heeft?

Het zijn lastige tijden als coach van Feyenoord en zeker vanaf komende zomer gaat het interessant worden om te zien hoe Been gaat roeien met de riemen die hij heeft en om te kijken of hij de spelers daadwerkelijk beter maakt.

Lastige tijden waren het zeker en Mario Been is dan ook per direct opgestapt bij Feyenoord nadat vanuit de spelergroep het vertrouwen in hem is opgezegd.

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Je schildert ze nu wel heel slachtofferig af. Ze zijn volwassen en moeten zich dan ook maar zo gedragen. Zal niet altijd makkelijk zijn inderdaad. Maar als je het gore lef hebt om in een stemming iemand af te fakkelen, dan moet je ook de ballen hebben om dat iemand in zijn gezicht te zeggen.

Vlaar heeft misschien wel het goede gedaan, al heeft hij het wel snel laten escaleren. Hij had ook kunnen opstaan en zeggen: godverdomme jongens, gaan we nog voetballen, we laten eens wat zien en als het in december kut gaat, komen we met dit verhaal naar buiten.
Je kan het ook omdraaien. Er waren er 13 ontevreden en die dachten precies wat jij zegt, ik ga laten zien wat ik waard ben en zet mijn ontevredenheid opzij. Als er dan bij een "algemene spelers vergadering" naar voren komt dat jij niet de enige bent die dat voelt veranderd de situatie behoorlijk.

Want het is niet zo dat ze een geheime vergadering hebben belegt om Been weg te stemmen.

Laatst gewijzigd door Juk; 13-07-11 om 14:45

Oud 13-07-11, 14:45 Standaard   #2
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
[...]

Want het is niet zo dat ze een geheime vergadering hebben belegt om Been weg te stemmen.
Daar lijkt het wel een beetje op toch? Geheim of niet. Ik vind dat die spelers er niet op die manier over horen te gaan. Dat moet je nog eerder de directie en TD aanrekenen dan de spelers misschien. Die moeten hier een oplossing voor verzinnen en niet met zo'n uitslag naar de trainer hollen.

Vertrouwen is echt erg koers en temperatuurgevoelig.

Oud 13-07-11, 14:50 thumb down   #3
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

SCH, waarom open jij niet gewoon een topic als er een vol is?
Je weet toch hoe het werkt...
En wel meteen weer reageren.

Oud 13-07-11, 14:53 Standaard   #4

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Oud 13-07-11, 14:55 Standaard   #5
Juk

[...]

Daar lijkt het wel een beetje op toch? Geheim of niet. Ik vind dat die spelers er niet op die manier over horen te gaan. Dat moet je nog eerder de directie en TD aanrekenen dan de spelers misschien. Die moeten hier een oplossing voor verzinnen en niet met zo'n uitslag naar de trainer hollen.

NOS Sport - Vlaar stapte naar Van Geel na 30 seconden.

Hij wilde dus andere dingen bespreken en tussen de regels door werd hem iets duidelijk.

Toen is van Geel met het verhaal van het gebrek aan vertrouwen naar Been gestapt, die per direct afscheid neemt en vertrekt voor een vakantie in Spanje. Been had er ook voor kunnen kiezen om de spelersgroep zelf te benaderen en proberen de scheur te maken. Nu ik er zo over nadenk neemt Been wel heel makkelijk afstand.

Dat kan 2 dingen betekenen, óf hij had er zelf ook geen vertrouwen meer in (niet heel gek), óf hij wist al dat het eraan zat te komen omdat hij eerder al signalen had opgevangen.

Oud 13-07-11, 14:57 Standaard   #6
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
SCH, waarom open jij niet gewoon een topic als er een vol is?
Je weet toch hoe het werkt...
En wel meteen weer reageren.
Had er even geen tijd voor. Sorry.

Oud 13-07-11, 14:58 Standaard   #7
SCH
Hup Holland!

[...]

NOS Sport - Vlaar stapte naar Van Geel na 30 seconden.

Hij wilde dus andere dingen bespreken en tussen de regels door werd hem iets duidelijk.

Toen is van Geel met het verhaal van het gebrek aan vertrouwen naar Been gestapt, die per direct afscheid neemt en vertrekt voor een vakantie in Spanje. Been had er ook voor kunnen kiezen om de spelersgroep zelf te benaderen en proberen de scheur te maken. Nu ik er zo over nadenk neemt Been wel heel makkelijk afstand.

Dat kan 2 dingen betekenen, óf hij had er zelf ook geen vertrouwen meer in (niet heel gek), óf hij wist al dat het eraan zat te komen omdat hij eerder al signalen had opgevangen.
Er is gestemd he. En met de uitslag van die stemming is Van Geel naar Been gegaan. Je gaat gewoon niet stemmen, kom op zeg.

Oud 13-07-11, 14:58 thumb down   #8
Theo, pak 'm terug

[...]

Had er even geen tijd voor. Sorry.
Onzin! Dan heb je ook geen tijd om te reageren

Oud 13-07-11, 15:00 Standaard   #9

[...]

Er is gestemd he. En met de uitslag van die stemming is Van Geel naar Been gegaan. Je gaat gewoon niet stemmen, kom op zeg.
Stemmen is normaal in een democratie toch?

Oud 13-07-11, 15:02 Standaard   #10
Juk

[...]

Eeuhm als ik Vlaar goed begrijp was hij niet op de hoogte van de onvrede. Dus als je daar als aanvoerder tegen aan loopt kan ik me voorstellen dat je wil peilen hoe diep die onvrede gaat. Als je van Geel ook hoort die probeerde het tegen te houden (in hoeverre moeten we hem geloven?) maar dat ze daar totaal niet voor open stonden zat het echt behoorlijk scheef.

Oud 13-07-11, 15:04 no smile   #11
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

Onzin! Dan heb je ook geen tijd om te reageren
Wat moet je vaak overgeven. Gaat het verder wel???

Oud 13-07-11, 15:04 Standaard   #12
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door TUFKAL Bekijk bericht
[...]

Stemmen is normaal in een democratie toch?
Ik ben tegen referenda.

Oud 13-07-11, 15:19 Standaard   #13

[...]

Ik ben tegen referenda.
Want dat is hetzelfde als stemmen

Oud 13-07-11, 15:26 no smile   #14
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Volgens mij vergeet je dat veel spelers ook heel vorig seizoen hebben getraind onder Been. Hoe lang moet je je bek houden als speler als iedereen het massaal niet meer ziet zitten?

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 13-07-11, 15:26 Standaard   #15
SCH
Hup Holland!

[...]

Want dat is hetzelfde als stemmen
Ja. Voor of tegen, dat zijn referenda, net als hier.

Oud 13-07-11, 15:30 Standaard   #16
Juk

[...]

Ja. Voor of tegen, dat zijn referenda, net als hier.
Dus als de spelers niet hadden gestemd maar met het verhaal "Het grootste gedeelte van de selectie heeft geen vertrouwen meer in Been" naar van Geel waren gestapt, was er wat jou betreft niks aan de hand?

Oud 13-07-11, 16:04 Standaard   #17
SCH
Hup Holland!

[...]

Dus als de spelers niet hadden gestemd maar met het verhaal "Het grootste gedeelte van de selectie heeft geen vertrouwen meer in Been" naar van Geel waren gestapt, was er wat jou betreft niks aan de hand?
Veel spelers hebben moeite met dit en dat, en met zus en zo, en stellen voor dat we dit en dat en misschien moeten we zus en zo, dan kan je ergens over in gesprek en nar een oplossing zoeken en uiteindelijk tot de conclusie komen dat er een andere trainer moet komen of klaart door de lucht doordat er meer openheid en communicatie is. Ik vind zo'n stemming een grote kinderachtigheidsfactor hebben, ook omdat het heel absoluut is, en omdat ik wel eens van iedereen persoonlijk zou willen weten hoe stellig het is. Bij zo'n stemming kan je je niet anders dan ja of nee zeggen en kijkt iedereen naar elkaar.

In het omgaan met je werk is dit een heel onvolwassen opstelling, dat kan iedere arbeidscoach je vertellen.

Oud 13-07-11, 20:11 Standaard   #18
Juk

[...]
Veel spelers hebben moeite met dit en dat, en met zus en zo, en stellen voor dat we dit en dat en misschien moeten we zus en zo, dan kan je ergens over in gesprek en nar een oplossing zoeken en uiteindelijk tot de conclusie komen dat er een andere trainer moet komen of klaart door de lucht doordat er meer openheid en communicatie is. Ik vind zo'n stemming een grote kinderachtigheidsfactor hebben, ook omdat het heel absoluut is, en omdat ik wel eens van iedereen persoonlijk zou willen weten hoe stellig het is. Bij zo'n stemming kan je je niet anders dan ja of nee zeggen en kijkt iedereen naar elkaar.

In het omgaan met je werk is dit een heel onvolwassen opstelling, dat kan iedere arbeidscoach je vertellen.
Zucht... Er is helemaal niet gestemd of Been ontslagen moest worden of niet, maar of er nog vertrouwen was. Van daaruit hadden ze inderdaad een gesprek aan kunnen gaan wat betreft waarin er geen vertrouwen was en of dat nog op te lossen was, maar Been heeft zelf die deur gelijk dichtgegooid.

Maar blijkbaar vindt jij dat stemmen een rare gang van zaken. Terwijl ik niet zou weten hoe Vlaar anders had moeten handelen. Hij moet toch eerst weten hoe groot de verdeeldheid is voordat hij stappen gaat nemen. Zoals van Geel bellen.

Oud 13-07-11, 20:18 Standaard   #19

[...]

Wat loop je toch weer vreselijk van stapel....

Voetbal International - 'Ik heb kokhalzend zitten kijken achter mijn laptop'

Oud 14-07-11, 00:02 Standaard   #20
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Hijnkomt wel weer ergens terecht
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 15-07-11, 21:58 Standaard   #21
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Been zeer verbitterd over vertrek

15 juli 2011

Wie denkt dat Mario Been na zijn vertrek bij Feyenoord naar Spanje is gevlogen om vakantie te vieren heeft het mis. De 47-jarige Rotterdammer maakt in Carihuela een zwaar aangeslagen en verbitterde indruk.

Nadat hij dinsdagnacht halsoverkop het trainingskamp van Feyenoord had verlaten vloog Been woensdagmiddag alleen naar de Zuid-Spaanse badplaats waar hij een appartement bezit. Het opzeggen van het vertrouwen door het merendeel van zijn spelers heeft hem geknakt. De inwoner van Barendrecht is echter niet bereid tekst en uitleg te geven. "Laat mij met rust. Ik geef geen interviews. Niet aan het Algemeen Dagblad, niet aan De Telegraaf, niet aan de NOS en ook niet aan Rijnmond. Ik wil helemaal niemand spreken", aldus een felle Been. Op de vraag of hij de mening deelt van voormalig technisch directeur Leo Beenhakker, die suggereert dat Been (net als Don Leo zelf een half jaar geleden) het slachtoffer is van een vooropgezet plan antwoordde hij diplomatiek:"De tijd zal het leren".

Om zijn vertrek goed te kunnen verwerken en een plek te geven zal Been voorlopig niet terugkeren naar Nederland. Of hij in Carihuela de rust zal vinden die hij daarbij nodig heeft valt te betwijfelen. Het dorp aan de Costa del Sol is zeer geliefd bij Nederlandse toeristen. Bij elke stap op de boulevard zal 'Supermario' door vakantievierende landgenoten herinnerd worden aan die bewuste dinsdagavond in Ermelo.

Oud 30-07-11, 13:19 Standaard   #22
Theo, pak 'm terug

Mario Been als analist naar Eredivisie Live

Eredivisie Live heeft Mario Been aangetrokken als analist. Komend seizoen zal de Rotterdammer zijn visie geven op de wedstrijden op het voetbalkanaal. Daarmee keert hij terug op het oude nest, in het seizoen 2008/2009 vervulde hij deze rol al eerder bij Eredivisie Live. Been:”Heerlijk dat Eredivisie Live me de mogelijkheid biedt om iedere week bij de voetballerij betrokken te blijven.”

Mario Been completeert het team van vaste analisten, nadat de live voetbalzender eerder al Arnold Bruggink en Kenneth Perez aan zich wist te binden. Arno de Jong, directeur media & marketing Eredivisie Live: “We hebben een fris en getalenteerd team aan analisten, met allemaal hun eigen opvattingen over, en ervaring in, het voetbal. Dat zal zorg dragen voor een gevarieerd en boeiend palet aan meningen over het spel dat miljoenen mensen boeit. Over een week begint de Eredivisie weer en Eredivisie Live is er helemaal klaar voor. We hebben er zin in!”

Oud 30-07-11, 17:20 Standaard   #23
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

EREDIVISIE LIVE STEMT AF OP BEEN: „Kwalijk dat ik niet geïnformeerd ben over stemming”

VINCENT DE VRIES

CARIHUELA – Mario Been is het komend seizoen samen met Kenneth Perez en Arnold Bruggink de vaste analist van voetbalzender Eredivisie Live. De vertrokken trainer van Feyenoord heeft wel bedongen dat hij bij een mooi trainersaanbod vrij is om te vertrekken. Tevens verschijnt hij tienmaal bij de NOS om de Champions League te analyseren.

„Heerlijk dat Eredivisie Live me de mogelijkheid biedt om iedere week bij de voetballerij betrokken te blijven.

Aanvankelijk zal ik nog geen wedstrijden van Feyenoord doen, maar als de scherpe kantjes van mijn vertrek na de spelersstemming eraf zijn, zal ik ook gewoon in De Kuip mijn gezicht laten zien. Het leven gaat door, hoewel mijn vertrek nog steeds pijn doet. Ik kan het wel steeds beter een plekje geven”, aldus Been vanaf zijn vakantieadres in Spanje. Het eerste competitieweekeinde op 5, 6 en 7 augustus laat de Rotterdammer nog schieten, maar daarna is hij wekelijks present voor Eredivisie Live.

Zelf spreekt Been van een smetje op zijn trainerscarrière, maar geeft wel toe dat de gebeurtenissen in het trainingskamp en de stemming hem flink aangegrepen hebben. Hoewel hij later pas uitgebreid zijn verhaal over alle gebeurtenissen wil doen, zegt hij: „Ik heb van niemand in de organisatie ooit één signaal gekregen over wat er in die tijd leefde in de spelersgroep en over de stemming. Dat neem ik sommige mensen kwalijk, omdat zij daarvan vooraf wel op de hoogte waren, maar mij niet hebben geïnformeerd. Dat hele verhaal komt nog wel een keer.”

Namen noemen, wil Been (nog) niet, maar een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg en begrijpt dat hij doelt op onder meer technisch directeur Martin van Geel. „Dat assistent-trainer Leon Vlemmings zich solidair heeft verklaard na een gesprek met Van Geel, zegt veel. Wij opereerden echt als team”, aldus Been, die in Spanje al bezoek kreeg van Leo Beenhakker, z’n voormalige technisch directeur bij Feyenoord, en Vlemmings. „Er blijven voor mij veel vragen bestaan en hopelijk krijg ik daar ooit nog eens antwoorden op.”

Been gunt Ronald Koeman het allerbeste. „En de club Feyenoord natuurlijk ook. Met het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum hebben we 29 doelpunten ingeleverd, maar met de terugkeer van een fitte Sekou Cissé en de komst van Guyon Fernandez van Excelsior moet dat voor een groot gedeelte op te vangen zijn. Bijna alle ploegen zijn verzwakt en ik denk dat Feyenoord met een goede fase mee kan doen voor een plaats achter de top drie en AZ”, laat Mario Been als analist van Eredivisie Live direct weten.
Langere versie.

Oud 30-07-11, 17:26 Standaard   #24
Account not Activated

Hopelijk is hij zo slim om de wedstrijden van Feyenoord niet te doen

Denk dat hij binnen nu en een half jaar dollars gaat tanken in Arabie of China of zo
Klapbandje is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-11, 17:29 thumb down   #25
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Been gunt Ronald Koeman het allerbeste. „En de club Feyenoord natuurlijk ook. Met het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum hebben we 29 doelpunten ingeleverd, maar met de terugkeer van een fitte Sekou Cissé en de komst van Guyon Fernandez van Excelsior moet dat voor een groot gedeelte op te vangen zijn. Bijna alle ploegen zijn verzwakt en ik denk dat Feyenoord met een goede fase mee kan doen voor een plaats achter de top drie en AZ”, laat Mario Been als analist van Eredivisie Live direct weten.

Anderhalve maand zou het knap zijn als Feyenoord, toen hij nog trainer was, in het linkerrijtje zou eindigen. Maar nu opeens wel "druk" opleggen . Nee, echt top Mario.

"Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag."
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-11, 17:30 Standaard   #26
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond hem in zijn eerdere periode als analist bij Eredivisie Live meestal wel OK.

Oud 30-07-11, 17:42 Standaard   #27
Juk

Oorspronkelijk geplaatst door Tomasso Bekijk bericht

Anderhalve maand zou het knap zijn als Feyenoord, toen hij nog trainer was, in het linkerrijtje zou eindigen. Maar nu opeens wel "druk" opleggen . Nee, echt top Mario.
Dit slaat inderdaad echt alles. Begin steeds beter te begrijpen waarom ze behoorlijk klaar met hem waren in de selectie.

Oud 30-07-11, 18:59 Standaard   #28
Account not Activated

Zo groot is het verschil niet tussen 5e/6e of 10e. Is maar een punt of 10 en zoals hij al zei met een goede serie kan er dat er zomaar inzitten
Oud 30-07-11, 19:07 Standaard   #29
Juk

Oorspronkelijk geplaatst door Klapbandje Bekijk bericht
Zo groot is het verschil niet tussen 5e/6e of 10e. Is maar een punt of 10 en zoals hij al zei met een goede serie kan er dat er zomaar inzitten
Waarom speelde hij een maand geleden dan nog steeds dat bandje af over de jonge groep waarmee misschien de 8ste plek gehaald ging worden. Nu ineens moet een 5de plek haalbaar zijn? Schei toch uit. Lekker makkelijk roepen als je geen verantwoording meer hebt.

Oud 30-07-11, 19:20 Standaard   #30
Account not Activated

Met een goede serie wordt de nummer 8 gewoon 5e
Oud 30-07-11, 19:29 big smile   #31
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Met een slechte serie wordt de nummer 5 ook 8e. Wat is je punt nu? Het gaat ons erom dat Been dit nu ineens zegt.

Laatst gewijzigd door Tomasso; 01-08-11 om 09:26

"Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag."
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-11, 19:47 Standaard   #32
Openheid van zaken

Muto's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach ja')
Muto is offline   Met citaat reageren
Oud 01-08-11, 02:45 Standaard   #33
Account not Activated

Oorspronkelijk geplaatst door Tomasso Bekijk bericht
Met een slechte serieus wordt de nummer 5 ook 8e.
Dit dus
Oud 23-08-11, 13:30 Standaard   #35
Juk

Afgelopen vrijdag bij VI zeiden ze het goed, hier meent Been geen zak van.

Oud 24-08-11, 19:21 Standaard   #36
Theo, pak 'm terug

Zou wat zijn hè:

Genk aast na heldenrol Köteles op Nederlandse coach

Het kan deze week niet op voor László Köteles. De doelman van RC Genk bezorgde zijn Belgische werkgever eigenhandig een ticket voor de Champions League door dinsdag in de strafschoppenserie twee inzetten van Maccabi Haifa te stoppen. Een dag later signeerde hij een nieuw contract.

De Hongaarse keeper, vorig seizoen nog overbodig door de aanwezigheid van de inmiddels door Chelsea aan Atlético Madrid verhuurde Thiebaut Courtois, werd daarmee beloond voor zijn heldendaad: hij tekende een verbeterd contract tot medio 2014. Zijn oude verbintenis liep af in de zomer van 2012.

Overigens moet de Belgische kampioen door het vertrek van Franck Vercauteren naar Al Jazira (Verenigde Arabische Emiraten) het nog steeds zonder trainer doen. De club stelde al wel een shortlist op met mogelijke vervangers.

Die verlanglijst heeft volgens Belgische media een flink Nederlands tintje. Mario Been en Henk ten Cate, allebei zonder club, worden genoemd als nieuwe trainer van Genk. De enige niet-Nederlandse kandidaat is de Roemeen László Bölöni. Hij is voormalig trainer van Standard Luik en werkt momenteel als coach van PAOK Saloniki (Gri).

Oud 24-08-11, 19:36 Standaard   #37
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou ik niet aan beginnen als ik hem was. In de competitie kan het alleen maar minder gaan dan vorig seizoen en in de CL worden ze waarschijnlijk afgeschoten, kan hij zich dus alleen maar een buil aan vallen.

Oud 24-08-11, 20:44 Standaard   #38
SCH
Hup Holland!

Ik denk dat Mario nog even wacht tot Ron Jans is ontslagen.

Oud 29-08-11, 22:22 big smile   #39

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

RC Genk stelt Been aan als opvolger Vercauteren

29/08/2011 20:40

Mario Been wordt de nieuwe trainer van RC Genk. De 47-jarige oefenmeester, die vorige maand werd weggestemd bij Feyenoord, tekent in de Cristal Arena een eenjarig contract. Been gaat met Genk de Champions League in, waarin de ploeg Bayer Leverkusen, Valencia en Chelsea als tegenstanders treft.

Volgens ingewijden bij Genk stond Been hoog op de lijst omdat hij goed met jeugd kan omgaan en als trainer bij Excelsior, NEC en in zijn eerste seizoen bij Feyenoord uitstekend heeft gepresteerd. Been voerde een aantal goede gesprekken met de leiding van Racing Genk.

Hij treft in België Thomas Buffel, die hij nog kent uit zijn periode als assistent-trainer van Feyenoord onder Bert van Marwijk. Been debuteert op vrijdag 9 september met een uitwedstrijd tegen Sint-Truiden. (Martijn Krabbendam)
Voetbal International - RC Genk stelt Been aan als opvolger Vercauteren
TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 29-08-11, 22:23 Standaard   #40
SCH
Hup Holland!

Is er al over gestemd bij Genk?

Oud 29-08-11, 22:23 thumb up   #41

Feyenoord de afgrond inhelpen en nu een CL club coachen, goed geregeld
Oud 29-08-11, 22:24 Standaard   #42
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Daat Eredivisie live zijn top aankoop.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 29-08-11, 22:26 big smile   #43
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Als PSV-Feyenoord al 10-0 werd, kan ik niet wachten op Chelsea-Genk
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 29-08-11, 22:27 Standaard   #44

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha briljant. Die belgen gaan zijn grappen niet snappen dan wel waarderen.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 29-08-11, 22:37 Standaard   #45
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Laten we het hopen.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 29-08-11, 22:39 Standaard   #46

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Kijken of hij bij Genk het trainen wat serieuzer neemt.

Hoe komt Genk in godsnaam bij Been uit.
Oud 29-08-11, 22:39 thumb up   #47
Theo, pak 'm terug

De goden zijn hem goed gestemd

Oud 29-08-11, 22:46 Standaard   #48

Waarom wordt mijn post gemod? Genk is toch een stap vooruit tov Feyenoord? CL enzo...
TUFKAL is offline   Met citaat reageren
Oud 29-08-11, 22:49 Standaard   #49

Waarom wordt mijn post gemod? Genk is toch een stap vooruit tov Feyenoord? CL enzo...
Censuur

Kampioen van Belgie is ook een stap vooruit tov de 10 van NL van vorig jaar.
Oud 29-08-11, 22:56 Standaard   #50

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zie niks..
Superheld is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site