![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De Eredivisie is een international rijker. Hij heet Paul Mulders en hij is met Filipijnen op weg naar het WK 2014!!
Paul Mulders werd op 16 januari 1981 geboren in Amsterdam. De aanvallende middenvelder debuteerde in het seizoen 2000/01 bij het roemruchte Haarlem als prof. In vijf seizoenen speelde hij 114 wedstrijden, waarin hij twintig keer de netten liet bollen. ![]() Onder impuls van taxichauffeur Roy Wesseling trok Mulders in 2005 naar Friesland, waar hij twee seizoenen voor SC Cambuur speelde. Zestig potjes om precies te zijn, met daarin vijf voltreffers. Daarop volgde een nieuwe halte in zijn loopbaan en wel FC Omniworld. Inmiddels heet die club Almere City FC, belachelijk natuurlijk. Dat voorzag Mulders al in 2009 en dus ging hij na zestig wedstrijden en elf goals op weg naar Apeldoorn. In Apeldoorn ontwikkelt iedereen zich, dus ook Mulders. John van den Brom kneedde de inmiddels behoorlijk ervaren Mulders nog verder en na 58 duels en negen goals was het deze zomer tijd voor een sprong naar de Eredivisie. ![]() Per 1 juni speelt Mulders voor ADO Den Haag. In de Eredivisie val je op en dus plofte er een brief op de mat in huize Mulders. Of hij zich wilde melden op de Filipijnen. Was getekend Hans Michael Weiss, de bondscoach. Weiss is de gewezen keuzeheer van China onder 20 en Rwanda onder 17. Mulders dook enthousiast op het avontuur en debuteerde afgelopen zondag voor zijn tweede vaderland. Met een klinkende 4-0 overwinning werd Sri Lanka naar huis gestuurd. Zijn landgenoot met de fraaie naam Phil Younghusband maakte twee goals. Woensdag is Mulders weer in Den Haag, om zich in de kijker te spelen bij Maurice Steijn, de nieuwe trainer van ADO Den Haag. Eind deze maand moet hij echter weer op pad. De weg naar het WK is lang en er staat een tweekamp tegen Koeweit op het programma. Volg Paul Mulders hier in de aanloop naar het WK en beleef hier zijn debuut in de Eredivisie mee. Nooit eerder speelde er een Filipijn in de Eredivisie! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Wist helemaal niet dat hij bij ADO had getekend.
Ik was echt onder de indruk van hem tijdens Telstar - AGOVV. Stijlvolle speler. Leuk verhaal , die Phil Younghusband zal een aantal FM'ers ook wel bekend in de oren klinken. Die Fillippijnse selectie is wel armoedig zeg, tering. Alleen Stephan Schröck is geen verkapte amateur, speelt voor Grueter Furth. Er schijnen ook nog een paar Denen met fillippijns bloed te worden geselecteerd.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
zijn interland carriere gaat dus wel ten koste van Ado. Ik neem aan dat zijn vliegreizen betaald worden
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik vind al zoiets op tijdens het oefenpotje van zaterdag van AGOVV. Leuk voor Mulders
Nuttige speler wel, een echte aanjager op het middenveld, alleen niet echt scorend vermogen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Maar het is ook wel een risico voor zijn eigen kansen op een basisplaats, zeker nu zijn voormalig trainer Van den Brom goede sier maakt in Arnhem en hij helemaal op nul moet beginnen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik kwam in dit topic terecht omdat ik op zoek was naar een Paul Verhaegh topic (dat bestaat dus niet, itt tot het Paul Mulders topic
). Maar hoe gaat het nu met hem bij ADO, heeft hij al een minuut gespeeld?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij heeft al enkele keren in het veld mogen staan zjroen, valt niet eens tegen. Tien keer in de eredivisie. Hoeveel minuten dat waren, kan ik je zo niet zeggen. Hij is natuurlijk ook vaak weg voor interlands.
![]() 9 caps al, volgens zijn Wiki! ![]() En hij zou Paul de la Cruz Mulders heten! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Paul Mulders #1: Filipijns international in de Eredivisie!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|