![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Deze kleine maar fysieke sterke voetballertje verdient een eigen topic. Vorig jaar bij Excelsior een basisplaats veroverd, nu gaat hij het voorlopig bij Feijenoord proberen.
Vanaf minuut 2:35 een heerlijk passje te zien. Laatst gewijzigd door Muto; 28-06-11 om 23:31 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik had wel verwacht dat je zijn bij Excelsior verworven bijnaam Sinter Clasie, omdat ie strooit met passjes, wel zou verwerken in de titel.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Go Your Own Way
|
Hij kan er niets aan doen, maar wat een kutkop heeft dat ventje.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Veelbelovende start. Jammer dat hij nog niet negentig minuten vol kan maken, maar in die 70 minuten doet ie zelden iets fout. Zuiver in de passing, veel intercepties en snelle voortzettingen.
Filmpje van gisteren: __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Is Clasie je nieuwe speeltje na Mokotjo, DMJN?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eerlijk gezegd was ik behoorlijk sceptisch eigenlijk, ondanks het vele enthousiasme van andere Feyenoorders, maar hij is me echt positief positief opgevallen de laatste vijf wedstrijden. En mijn aandelen Mokotjo heb ik nog hoor, heb zelfs bijgehaald na zijn invalbeurt gisteren... dat was eindelijk weer mijn Mokotjo.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Altijd lekker zo'n spelmaker voor de verdediging. Geweldig bezig dit seizoen.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Leuk dat hij het zo goed doet, maar ergens moet het toch ook niet een fijne gedachte zijn dat je in balbezit voor een groot deel afhankelijk bent van een jongeling. Want wat als hij wegvalt, wie moet het gemis op gaan vangen? Jij bent een Mokotjo fan DMJN, denk jij dat die het nog waar gaat maken bij Feyenoord?
Het is wel een goed voorbeeld voor de jeugd, die zien zo in dat een stap naar Excelsior (als deze in de Eredivisie spelen) geen einde verhaal bij Feyenoord hoeft betekenen. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Mokotjo doet voetballend niets onder voor Clasie, maar Clasie is in de intercepties en duels veel en veel beter. En daarmee is hij sowieso de enige middenvelder zowat bij Feyenoord. Maarja, tuurlijk blijft het een probleem dat we afhankelijk zijn van veel jonkies. De Vrij, Cabral, Clasie, waarbij de eerste bijvoorbeeld al een terugval kent, Cabral zo wisselvallig als de pest is en Clasie dat ook zal krijgen... maarja, daar is weinig aan te doen natuurlijk. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Viel mij positief op aan Feyenoord zijde, en ik vind het vervelend om dat te moeten zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben fan.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mokotjo is mijns inziens voornamelijk goed wanneer hij een lange pass kan geven. Maar Clasie kan dat ook en is vele malen beter in het combineren in de kleine ruimte. Bij Clasie zie je meteen dat ie een stapje vooruit denkt en dat is vrij zeldzaam in de huidige ploeg. Daarnaast is Clasie ook te pruimen als balafpakker; hij zat er wat betreft vandaag bovenop.
Heb echt genoten van dit mannetje. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Weet Bert wel dat het een Nederlander is? Op de plek waar hij speelt is hij zoveel beter dan Strootman imo.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tegen Ajax viel hij me al positief op, en hij was vandaag opnieuw indrukwekkend.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Beste man van het veld.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bikkelen kan ie ook.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Sieraard voor het voetbal inderdaad. Al zo verschrikkelijk compleet op z'n 20e, die moet inderdaad echt een keer uitgenodigd worden voor (een vriendschappelijke) wedstrijd van Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij heeft toch geld zat om zelf een kaartje te kopen?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Van Marwijk lijkt me wel een aanhanger van de hype die de laatste jaren in Nederland hangt. De wat langere, degelijke voetballers met veel loopvermogen. Tegenhouden i.p.v. domineren. Strootman krijgt veel te veel krediet.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
De Zeeuw
![]() Misschien Bakkal, Willem Janssen, Toornstra en Siem de Jong, maar die zijn meer aanvallend natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Los van het feit of ze aanvallend over verdedigend zijn, want die namen die je noemt zijn inderdaad een beetje wat ik bedoel.
Een aantal er van zijn prima voetballers overigens, niks mis mee, maar het is vaak een wat conservatievere keuze. Ik moet wel zeggen dat ik Toornstra meer dan een loper vind, die is ook wendbaar en lichtvoetig genoeg om in de dekking aangespeeld te kunnen worden. Maar recentelijk zie je dan Klaassen bij Ajax debuteren en was bij Oranje -17 Ebecilio een belangrijke speler. Ook dat zijn voornamelijk lopers, de één een wat betere balbehandeling dan de ander, of iemand met scorend vermogen. Strootman en bijvoorbeeld Geert-Arend Roorda zijn ook zo'n voetballers in mijn ogen. En er zijn trainers die gewoon een duidelijke voorkeur voor dat soort spelers hebben i.p.v. spelers die wat kleiner zijn, terwijl ze vaak voetballend veel meer kunnen brengen. Achterin vind ik Pieters ook zo'n voorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Was weer goed
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ook hij vandaag weer heel goed!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Doe maar eens selecteren voor Oranje.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Positieve uitzondering op het Feyenoord middenveld.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ze missen El-Ahmadi natuurlijk wel.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
True, ik doel dan ook op het middenveld van vandaag, want dat leek er nauwelijks te zijn.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
In de vijfentwintigste minuut had hij zo'n ongelofelijk briljante pass op Mokotjo. Ik schrok er gewoon van. Zoiets zie je normaal alleen in La Liga, vooral Xabi Alonso beheerst hem goed. Zat helaas niet in de samenvatting.
Zo ongelofelijk veel gebuffeld vandaag... jammer dat hij nog altijd de negentig niet kan volmaken, hij heeft nog wat te leren in het doseren van zijn krachten.. maar verder gewoon geweldig.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Was een van de beter vandaag. In 2 wedstrijden tegen Ajax speelt hij zeer goed.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Die pass was echt geweldig inderdaad
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Echt een indrukwekkend seizoen tot nu toe. Wat ik me afvroeg, wat was de reden dat Feyenoord hem vorig seizoen verhuurde? Echt puur om hem ervaring op te laten doen, of was het eigenlijk een manier om hem geleidelijk te lozen (hetgeen volgens mij ook regelmatig gebeurt met talenten waarvan men denkt dat ze het niet bij Feyenoord zullen gaan maken)?
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Bij Feyenoord waren ze inderdaad sceptisch over hem, maar echt lozen wil ik het ook weer niet noemen. Ik denk dat ze dachten dat hij een omweg nodig zou hebben via Excelsior. De Neloms, Ramsteijns, Mokotjos en Clasies werden wel degelijk verhuurd met het idee om ervaring op te doen voor Feyenoord i.t.t. bijvoorbeeld Smith, Lagouireh, Fileccia. Bij hen zag men wel dat het geen Feyenoord-materiaal was, maar misschien wel Excelsior-materiaal.
||
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Deze? __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jordy Clasie #1: Sinter Clasie in De Kuip
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|