|
|
#1 | |
Laatst gewijzigd door Clough; 14-06-11 om 15:47 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Benieuwd welk team er veel te veel gaat betalen voor deze wereldster
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Real Madrid dus.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik blijf bij het volgende scenario:
Hij flopt bij Real, Real interesseert het niet net als met Robinho en Benzema. Robinho, nog steeds in Milaan, belt hem op en vertelt hem dat hem hetzelfde is overkomen bij Real en dat Milan toen zijn carrière uit het slop heeft gehaald. Neymar ziet dat zijn Santos-maatjes Ganso en Robinho het perfect naar hun zin hebben daar en is overtuigd. En dan is het Bunga Bunga-tijd met Silvio's 16-jarige dames.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
O ja, Weebl:
![]()
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Robinho en Pato en Neymar en Silva... Zonde, zo'n prachtige club... (in het scenario van Otis, that is.)
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pato en Thiago Silva zijn prima voetballers.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja. Maar Robinho en Neymar vind ik irritante kutzuigertjes. En zoveel Brazilianen hoef ik niet bij Milan te zien.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Eens, dat moge duidelijk zijn. Vandaar ook "Pato en Silva zijn prima".
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Serieus
?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Zodra er weddenschappen zijn over hoe hard gaat gaat floppen ga ik all-in.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nooit geweten. Interessante kijk op de zaken.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het aantal schwalbes dat die toen tegen Nederland maakte, is dat zijn standaard hoeveelheid per wedstrijd? Zo extreem heb ik het niet veel gezien, en dat is als fan van een club waar Robben en Suarez onder contract hebben gestaan.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
.
Eentje per seizoen is voorlopig de regel.
||
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Maradona:
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
De nieuwe schwalbekoning
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Over die TT trouwens:
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Santos heeft aangegeven dat er vijf clubs zih netjes gemeld hebben en heeft weer een sneer uitgedeeld naar Chelsea omdat zij niet met de club in gesprek gingen maar met de zaakwaarnemer, zonder toestemming. Santos wil hem niet kwijt maar vijf clubs willen de ontsnappingsclausule van €45 miljoen op tafel leggen
. Real Madrid, Barcelona, Man Utd, Man City en Anzhi Makhsjsjkdsjskalala .Zie hem van deze clubs dan t liefst naar Man Utd en anders Barcelona gaan, lijkt me het beste voor hem. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Man Utd zoveel geld voor hem op tafel gaat leggen, maar goed we zullen zien.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Laat hem maar wegrotten in Machachkala.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zonde als die grote clubs 45 miljoen verspillen aan een Braziliaanse club vanwege de overschatte Neymar. De Europese clubs hebben hard geld nodig en voor 45 miljoen is veel meer te halen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Marca noemt Neymar vandaag in 1 zin met Pele, Maradona, Cruijff, Di Stefano en Messi.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En hoe ging die zin?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Marca roemde Neymar en noemde hem een kruising van al die grote spelers, plaatste hem dus feitelijk op dat niveau.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat is wel vreemd inderdaad, dat Messi in dat rijtje staat.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij en Ganso zijn zo gigantisch populair in Brazilië, kent geen grenzen, heb ik wel ervaren.
Je hoort hier alleen maar nieuws dat hem met Real Madrid in verband brengt. Laatst gewijzigd door BigMAC; 11-07-11 om 03:53 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hysterisch volk is het.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Volgens Roberto Carlos wordt hij zijn nieuwe ploeggenoot in Rusland.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Haha, dat zal wel een forse klap voor ze worden.
Ben benieuwd, ga het eens volgen. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Liever dat dan Real Madrid.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Account not Activated
|
Denk niet dat iemand nu flink gaat betalen voor hem, maar das niet erg, eerst maar eens volwassen worden
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Neymar #2: Robinho 2.0
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|