|
|
#51 |
|
Boh gek wat een goal weer
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#52 |
!
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Ge-wel-dig.. net weer even bekeken in slow-mo....heerlijk zeg
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Blijf maar lekker weg
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Hij is ook pas 19 jaar. Over een jaar of drie zit ie sowieso in Europa.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
tim caple
how complicated is it for#Neymar to come to Europe, here'swho gets paid. #Santos get.45%Neymar Sport 10% 40%to stakeholder 5%3rdstar invest |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Exaltasamba (een band) gaat uit elkaar en als eerbetoon worden ze gecoverd door Robinho en Neymar.
Hier het origineel, weet je ook meteen waarom Robinho een bal onder z'n shirt heeft. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Deze jongen blijft de gemoederen bezig houden in Brazilië. Vandaag stal hij de show met een hypermodern voertuig:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Lol @ 0.28
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Met zo'n truukjes zal hij net zo eindigen als die zeehond die ook nog een tijdje door Ajax gehuurd werd.
__________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Deze stond toevallig gewoon op voetbalzone (
) maar via Globoesporte.com vind je vaak wel mooie highlights.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Mooi hoor, dat balgevoel. Maar hoe is hij tactisch? Verwacht jij, Otis, dat hij mee kan in Europa?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Maar zeker weet je het natuurlijk nooit. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Gaat niks worden.
Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nou, mensen we horen het. Opdoeken het topic dan maar.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Gewoon een samenvattinkje van de wedstrijd op Youtube opgezocht.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ik vind 't nog steeds niks. Hype.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Waar baseer je je precies op dan? Kijk je hele wedstrijden of samenvattingen? Ik zie zelf niets van die jongen behalve een paar youtube fragmentjes dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Daar zie je ook al veel. Ik vind het een leuke speler (leuker dan Messi om naar te kijken) maar hij komt op sommige vlakken nog een beetje te kort. Heeft veel ruimte nodig voor zijn acties en zijn passing is eigenlijk ondermaats.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
#81 |
|
Mijn antwoord oogt wat bot, dat was niet de intentie. Zit mobiel en vergat een "
".My bad. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Hij heeft een nieuw contract getekend, zo lees ik in de Mail. Nog steeds tot 2015, alleen zijn buy-out clausule is verhoogd. Er staat niet hoeveel het nu is. Otis?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
De president van Santos heeft aangekondigt dat Neymar bij Santos blijft tot het WK 2014.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Dat zou me een prima prestatie lijken.
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Neymar heeft bij Santos verlengd tot 2014.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Op de één of andere manier heb ik het idee dat het één grote hype is..
Leuke speler om naar te kijken, maar zo egoistisch, en zo snel in de schijnwerpers gezet. Ik moet nog zien dat hij het gaat redden bij een topclub in Europa, dat is toch andere koek dan de Braziliaanse competitie. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ik blijf erbij dat ik nog nooit zo'n jonge speler heb gezien die zo goed is als Neymar. En geweldige spelers hoeven niet groot en sterk te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Indrukwekkend doelpunt, al had men wel mogen verdedigen..
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Zieke versnelling.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
Die centrale verdediger hoefde niet per se achteruit te lopen, nee.....
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
![]() |
![]() |