![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
Volg in dit topic het gezellige dikkerdje dat zich bij alles en iedereen naar binnen glibbert met maar één doel: er zelf beter van worden. Alleen al aan de vele transfers van Zlatan Ibrahimovic is deze knakker schathemeltjerijk geworden. De matige Felipe Mattioni heeft hij bij Milan weten te krijgen en hij schijnt nu te proberen Marvin Zeegelaar naar Parma te loodsen. Datzelfde Parma waar hij Ze Eduardo heeft ondergebracht na een mislukt Ajax-avontuur, waar Raiola heel wat spelers onder kon brengen toen Martin Jol daar zat. Ook de verhalen van Kerlon en Mido kennen we. Wat kan Mino het schelen? Hij wordt er rijk van. Hier een kort Wikipedia-lijstje met Mino's clienten:
Laatst gewijzigd door Otis.; 09-06-11 om 09:05 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Atouba zat niet bij Raiola.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ingeruild voor Mido dan.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mido zat bij Raiola, nu niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zeegelaar naar Parma? WTF.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij weet zijn spelers wel goed onder te brengen altijd. Als je een matige speler als Jonathas, waar al maanden niks van was vernomen, weet te slijten ben je een hele grote. Als ik voetballer was zou ik hem ook als zaakwaarnemer willen denkik
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | |
.
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Wat een baas is dit he. Als hij in navolging van Jonathas ook nog een Zeegelaar bij een Serie A ploeg weet te slijten is het echt een top handelaar.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Leuk om te zien
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Feyenoord is waardeloos.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Rijkste pizzabakker ter wereld.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tranfervrij en de Ajax-seal of approval... Gewoon een gokje van Espanyol.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Voor 4 jaar lijkt het me nogal een duur/gewaagd gokje..
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup Holland!
|
"Ik vind dat de FIFA en de UEFA lijken op Maffia-achtige structuren" aldus Riola
![]() Deze was ook wel aardig: "Ik vind Van Gaal geen autoriteit, dat vind hijzelf. Ik accepteer hem niet als die autoriteit waarvan hij denkt dat ie het is. Bij mij moet je toch wat meer bewijzen van autoriteit en dat is niet Van Gaal. Van Gaal is voor mij geen autoriteit. En Cruijff al helemaal niet." Laatst gewijzigd door Espabilado; 02-07-11 om 17:58 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hup Holland!
|
Maar leuk filmpje. Heb heel ander beeld van hem nu. Meestal wordt de naam Raiola in negatieve zin genoemd, en dan schep je een bepaald beeld. Maar, hoewel zo'n filmpje natuurlijk ook niet elke kant van hem laat zien, lijkt het me geen al te slechte kerel.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zo'n filmpje is schitterende publiciteit voor een gangster als hij. Het is een vreselijke eikel.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hup Holland!
|
Je kent 'm?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Blatter lijkt me ook geen al te slechte kerel. Kan je vast best mee lachen, maar zijn rol in het voetbal is kwalijk. Zo geldt dat ook voor Raiola.... mensen onderschatten de rol van zaakwaarnemers. Aankopen worden vaker geregeld door bevriende zaakwaarnemers dan dat scouts die spelers een heel seizoen lang hebben gevolgd en ze aanraden.
Je zag het bij Ajax, hoe ineens Kerlon en Ze Eduardo binnen kwamen lopen, al vielen de risico's nog best mee voor Ajax en sowieso is Nederland vaak roomser dan de paus. Dus je zal hier niet gauw een of andere debiele aankoop als Zeegelaar aantreffen.. Toch kan je niet zonder ze, dat is het trieste. PSV heeft het even geprobeerd en met heel veel bombarie Lemic weggejaagd, nou inmiddels is ie weer helemaal terug. ![]() Otis' voorbeeld hierboven over Milan is een voorbeeld van dat je dit soort mensen beter te vriend kan houden. En dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup Holland!
|
Ach ja vriendjespolitiek houd je bijna overal.
Maar binnen de kaders van 'het slechte' valt deze Riola me zo op het oog nog wel mee, had een erger type verwacht. Tuurlijk zit ie in de business voor het geld. Maar bijna iedereen die een business kiest doet dat voor het geld wat er in die business ligt. En tja een goede makelaar kan aardig wat geld verdienen... en hij doet z'n werk goed blijkbaar. Het is in zijn vakgebied wel een vakman... heb je als speler iig meer aan dan een of ander sukkeltje dat denkt makkelijk geld te kunnen binnenhalen als makelaar. En tja hij werkt voor zn client... als ie dan zn clienten Jol kan helpen door wat van zn andere clienten bij Ajax onder te brengen, die daar ook vast tevreden mee zijn... dan doet hij zn werk en dat Ajax als club er uiteindelijk mee zit is niet zijn probleem. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vraag me af wat deze vent nou allemaal zegt om iemand als Bouy in z'n hoofd te praten dat een transfer naar Juve een goede stap in z'n carrière is.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
"Ajax is kut".
|
|