![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Erwin Koeman (Zaandam, 20 september 1961) is een voormalig Nederlands profvoetballer en huidig voetbaltrainer. Hij is de vader van Len Koeman, de oudere broer van Ronald Koeman en de zoon van Martin Koeman, die allen eveneens bekendheid genieten binnen in de voetballerij. Code:
Seizoen Club w (g) 1978-1979 FC Groningen 6 (0) 1979-1982 PSV Eindhoven 43 (8) 1982-1985 FC Groningen 89 (39) 1985-1990 KV Mechelen 116 (22) 1990-1994 PSV Eindhoven 103 (13) 1994-1998 FC Groningen 115 (10) Interlands 1983-1994 Nederland 34 (3) Getrainde clubs 2004-2005 RKC Waalwijk 2005-2007 Feyenoord 2008-2010 Hongaars voetbalelftal 2011-... FC Utrecht |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Whut?? Waarom??
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erwin Koeman is opgestapt als trainer
van FC Utrecht.De coach is ontevreden over de werkomstandigheden bij de club. De leiding stelt op korte termijn niet aan Koemans wensen te kunnen voldoen. Koeman volgde deze zomer in de Domstad Ton du Chatinier op.Hij moest,door het vertrek van een aantal dragende spelers (Mertens,Strootman,Van Wolfswinkel,Vorm en Silberbauer) kort na zijn aantreden zijn doelen al naar beneden bijstellen. Koeman botste al eerder met de leiding, toen buiten hem om Rodney Sneijder werd gehuurd.Koeman nam toen nog genoegen met de excuses van technisch directeur Foeke Booy.Zijn assistent Jan Wouters maakt nu,met Rob Alflen,het seizoen af.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Een spatie na een punt of komma eikel!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Doe even normaal wil je ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die gozer stapt net als z'n broer op de meest bijzondere treinen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nou, ben benieuwd wat het daar wordt. Een erg groot succes is zijn trainersloopbaan nog niet geweest.
Zag hem laatst nog in Nuenen, kijkend naar zijn zoon Len die daar in het eerste speelt. Wat een irritant ventje was dat zeg. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Z'n woorden ook voor de camera. Precies dezelfde als het avontuur Utrecht
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zeg dan ook even waar 'ie naar toe gaat zodat ik dat niet hoef op te zoeken,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Werd in 04/05 netjes 9e met RKC toch?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik snap wel dat hij het leuk vindt om terug te keren.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik denk dat er best nog wel meer opties waren voor Koeman.
Waarschijnlijk wel wat minder dan RKC. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat hij een tijdje terug verwachtte dat PSV wel bij hem aan zou kloppen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat een carriereverloop.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Laat ik het nog even anders stellen. Hij hoeft deze klus niet aan te nemen.
De reden dat hij het toch gedaan heeft kan ik wel begrijpen. Blijkbaar heeft hij er voorheen lekker gewerkt, de resultaten waren onder hem gewoon goed en de verwachtingen zijn nu niet zo hoog. Mooi moment om wat te gaan doen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Erwin Koeman: Wel op het juiste spoor?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|