Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-05-11, 20:20 thumb up   #1

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

De in Utrecht geboren middenvelder groeide op in de Utrechtse wijken Zuilen en Overvecht en is afkomstig van de amateurs van USV Elinkwijk in Utrecht. Zijn eerste officiële wedstrijd voor het eerste van PSV speelde hij op 4 februari 2004 in de beker tegen NAC (0-1 verlies). Hij viel in de 72ste minuut in voor Johann Vogel. Zijn competitiedebuut volgde tien dagen later tegen FC Twente, toen hij inviel voor verdediger Kevin Hofland.

In het seizoen 2003-2004 speelde hij in totaal drie officiële duels. Het seizoen 2004-2005 heeft hem zeven competitiewedstrijden opgeleverd. Op 18 december 2004 startte hij in de basis tegen Roda JC. In de kampioenswedstrijd op 23 april 2005 tegen Vitesse viel Afellay in de 15de minuut in voor aanvaller Robert. Het was PSV's 18e landstitel, Afellay's eerste. In de topper tegen Feyenoord op 15 mei 2005 scoorde Afellay tweemaal; dit waren tevens zijn eerste twee goals voor PSV.

Doorbraak
In het seizoen 2005-2006 mocht hij voor de wedstrijden in de Johan Cruijff Schaal en de eerste drie competitieduels in de basis plaatsnemen. In alle vier de duels kreeg hij geel waardoor hij voor het vierde competitieduel geschorst was. Door afwezigheid van DaMarcus Beasley en Mika Väyrynen speelde hij die duels naast Jan Vennegoor of Hesselink en Jefferson Farfán en enkele duels naast Phillip Cocu en Timmy Simons.

Op 13 september 2005 maakte Afellay zijn Champions League-debuut. Tegen Schalke 04 startte Afellay in de basis. PSV won het duel met 1-0. Marco van Basten nam Afellay op in zijn voorselectie voor de interlands van het grote Oranje tegen Tsjechië en Macedonië op 8 en 12 oktober 2005.

Afellay heeft dat jaar in alle acht Champions League wedstrijden van PSV een basisplaats. Ook in het kampioenschap van 2005/2006 heeft hij een flink aandeel: hij speelt 23 wedstrijden. De meeste wedstrijden mist Afellay door blessures. Er worden vraagtekens gezet bij de fysieke gesteldheid van Afellay, maar PSV en Afellay houden het op groeiproblemen, aangezien Afellay nog tot zijn twintigste flink doorgroeide.

Vaste waarde
In het historische kampioenschap van 2006/2007 waarin PSV op de laatste dag het kampioenschap pakte met één doelpunt verschil speelt Afellay 27 van de 34 wedstrijden. Ook nu nog moet hij regelmatig verstek laten gaan wegens blessures, zij het al een flink stuk minder, maar Afellay's basisplaats staat niet ter discussie en Afellay groeit uit tot basisspeler bij PSV. Zijn ontwikkeling wordt onderkend en Afellay wordt Nederlands Talent van het Jaar van het seizoen 2006/2007.

Drijvende kracht
Een jaar later is Afellay buiten een vaste basisspeler ook één van de drijvende krachten bij PSV; niet alleen vanwege zijn kwaliteiten als het drijven met de bal, maar ook door zijn positie, centraal achter de centrum spits. Opvallend dat seizoen zijn de gele kaarten. Zowel voor hemzelf als voor zijn tegenstander. Afellay is de speler in de Eredivisie wiens tegenstander het vaakst een gele kaart krijgt. Hijzelf laat zich ook niet onbetuigd en krijgt 7 gele kaarten (in 23 wedstrijden), meestal wegens âpratenâ. Deze gele kaarten leveren hem drie keer een schorsing op: de wedstrijden tegen directe concurrent Ajax, zowel in de Arena als in het Philips Stadion, en de kampioenswedstrijd die uiteindelijk geen kampioenswedstrijd werd van PSV, thuis tegen FC Twente. In het seizoen 2007/2008 wint Afellay het vierde kampioenschap op rij met PSV. Op 4 december 2007 maakte PSV en Afellay bekend dat het aflopende contract (medio 2010) opengebroken, verbeterd en verlengd is tot medio 2011.

International

Afellay als Nederlands international.Na het seizoen 2004-2005 nam Afellay, die ook de Marokkaanse nationaliteit bezit, voor het Nederlandse team deel aan het WK tot 20 dat in Nederland plaatsvond. In de eerste wedstrijd tegen Japan blonk hij uit door het openingsdoelpunt te scoren. Vanwege een opspelende hamstring werd hij echter in de tweede wedstrijd tegen Australië gespaard door bondscoach Foppe de Haan. In de derde wedstrijd tegen Benin kwam Afellay na een luchtduel in de 27e minuut verkeerd neer, waarna het toernooi voor hem afgelopen was. Uiteindelijk bleek hij een scheurtje in de enkelband opgelopen te hebben.

Hij werd gezien als een grote kanshebber voor een plaats in het Nederlands elftal. Op 10 november 2006 maakte bondscoach Marco van Basten bekend dat Afellay niet in de selectie zat tegen de oefeninterland tegen Engeland. Wel zat hij dus bij de voorlopige selectie. Afellay werd niet opgenomen in de selectie omdat hij de keuze tussen zijn vaderland Marokko en tussen Nederland nog even wilde uitstellen. Hij werd ook al opgeroepen door de Marokkaanse bondscoach, maar Afellay zou pas zijn keuze maken als hij met de technische staf van het Nederlands elftal had gepraat.

Op 26 januari 2007 maakte hij bekend, dat hij kiest voor Oranje. Hij had tot zijn 21e verjaardag de tijd om bij de FIFA een verzoek in te dienen om toch voor Marokko uit te mogen komen, omdat hij voor Jong Oranje heeft gespeeld. Hij gaat geen gebruik maken van deze mogelijkheid om zijn voetbalnationaliteit te veranderen. Op 28 maart 2007 maakte hij zijn debuut in en tegen Slovenië. Tijdens het EK2008 was Afellay lid van de Oranje-selectie en speelde hij drie wedstrijden mee, tegen Italië, Roemenië en Rusland.

Oud 21-05-11, 20:22 Standaard   #3
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Legt hem er lekker in.
Hoe speelde hij verder?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 21-05-11, 21:36 thumb up   #4
Hup Holland!

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi doelpunt!

Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan.
Demie is offline   Met citaat reageren
Oud 21-05-11, 21:38 Standaard   #5
Huntelaar #9

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een kut elftal, dat tweede elftal, jammer voor ibi, maar er lopen alleen maar pedante egootjes.

Oud 21-05-11, 22:09 Standaard   #6

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door vinnie06 Bekijk bericht
Wat een kut elftal, dat tweede elftal, jammer voor ibi, maar er lopen alleen maar pedante egootjes.
idd, ik was altijd zo;n fan van Bojan. Maar te ego idd allemaal.

Oud 22-05-11, 22:27 Standaard   #7
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldige speler. Moet alleen wat vaker meer lef tonen.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 27-05-11, 11:46 Standaard   #8
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij heeft er zin aan

Barcelona winger Ibrahim Afellay also looked back to the 2009 final, and suggested that his side would face a better all-round side at Wembley than two years ago.

"They have more experience and they have new players, good players. It will be a great game," said the Netherlands international.

"In football, you never know. It's a one-off game."

The 25-year-old, who came on as a substitute in both legs of Barcelona's semi-final against Real Madrid, believes there are threats to the Catalan club from all over the pitch.

"When you play Manchester United, everyone is a good player," he said.

"You have players like Wayne Rooney, Ryan Giggs and the others."

The former PSV Eindhoven captain - who played down speculation linking him with a move to Liverpool - said that Barcelona's players will not be affected by the ash cloud that forced them to travel early to London.

Afellay explained: "As professionals, you have to focus on the game. Maybe it's good to go a couple of days beforehand so you are with the group."
Zou ie nog minuten gaan maken?
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 28-05-11, 11:39 Standaard   #9
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

NOS Sport - Afellay, van Utrecht naar Wembley

Toen hij jong was sprak hij nog normaal Nederlands, en zijn broer spreekt nog steeds normaal NL's

Oud 29-05-11, 14:43 Standaard   #10
Ik voel me hier thuis!

Wel een fantastisch seizoen voor hem, met zelfs nog speelminuten in de finale.

Hij vuurde ook het laatste schot op Van der Sar af. Toch een beetje iets symbolisch als je laatste save die op een schot van een Nederlander is in de CL finale voor landskampioenen.

Oud 29-05-11, 14:51 thumb up   #11

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft weer lekker meegevoetbald en een sjempions liegje gewonnen.
Huniddity is offline   Met citaat reageren
Oud 29-05-11, 14:54 Standaard   #12

Ceesinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch wel netjes als je in een half jaartje gelijk even zo'n prijsje mee pikt.

Oud 29-05-11, 15:03 Standaard   #13
Ibi

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
generaal is offline   Met citaat reageren
Oud 30-05-11, 09:20 Standaard   #14
Fear the Beard!

Afellay hoopte op steun bondscoach: 'Zo belangrijk zijn die interlands niet'

Ibrahim Afellay had zich maandag het liefst niet bij het Nederlands elftal gemeld, maar na overleg met bondscoach Bert van Marwijk besloot de middenvelder van Champions League-winnaar Barcelona toch om zich niet af te melden. "Natuurlijk zou het beter zijn als ik niet met het Nederlands elftal meeging naar Zuid-Amerika. Eigenlijk zou niet ik de beslissing moeten nemen om de trip te laten schieten", hoopte de ex-PSV'er duidelijk op steun van de bondscoach.

"Thuisblijven is voor hem onbespreekbaar en dat heb ik te respecteren", vertelt Afellay maandag in De Telegraaf. "Oranje heeft al een aantal geblesseerden en wil daar toch zo sterk mogelijk aantreden. Dat snap ik. En ik wil mijn ploeggenoten niet laten zakken. Bovendien ben ik niet de enige die een heel zwaar seizoen achter de rug heeft. En ik vind het een eer om voor Oranje te spelen."

Afellay baalt diep in zijn hart. "Tot het duel met Manchester United lag de focus volledig op de CL-finale, heb ik eerlijk gezegd helemaal niet aan Brazili en Uruguay gedacht. Maar nu het vertrek dichterbij komt, denk ik dat er voor de bondscoach voldoende redenen hadden kunnen zijn om me vrijaf te geven. Hij zou kunnen laten meewegen dat ik na het WK heel snel weer aan de slag moest bij PSV, vervolgens door de onderhandelingen met Barcelona en het programma van de Spaanse competitie geen winterstop heb gehad en ik me heb moeten aanpassen aan een ander land en een andere taal. Dat vergt nu eenmaal veel van je."

"Bovendien vroeg het aanklampen bij het hoge niveau van Barcelona ook veel van mijn lichaam en geest", benadrukt Afellay. "En ik heb tijdens het seizoen nauwelijks rust gehad, omdat deze club tot het laatst toe om alle prijzen meespeelt." Afellay mist door de Zuid-Amerikaanse trip ook enkele festiviteiten in Barcelona. "Tijdens je carrire heb je als speler al niet veel tijd om van successen te genieten. Als je er na je loopbaan dan achter komt dat je een mooie huldiging hebt moeten laten schieten Tja. Al besef ik wel dat ik niet de eerste ben die een prijs wint en ook niet de laatste zal zijn. Maar eerlijk is eerlijk. Het zijn geen kwalificatie-interlands. Zo belangrijk zijn ze niet. Maar het was aan de bondscoach."
Het is niet zo dat hij zoveel wedstrijden heeft gespeeld...
Al snap ik ook wel dat je er niet op zit te wachten om na een gewonnen CL finale gelijk door te gaan naar de rimboe om daar een potje voetbal te spelen.
Oud 30-05-11, 09:24 no smile   #15
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Zit er uberhaupt iemand te wachten op die wedstrijden in Zuid-Amerika? Behalve dan de penningmeester van de KNVB en Jelle ten Rouwelaar.

Oud 30-05-11, 09:29 Standaard   #16
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Eens wat een onzinnigheid zeg

Bijna net zo dwaas als die oefeninterland in Australi midden in het seizoen. We zijn net een rondtrekkend circus ofzo
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 30-05-11, 11:19 Standaard   #17
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Bijna net zo dwaas als die oefeninterland in Australi midden in het seizoen. We zijn net een rondtrekkend circus ofzo
Jaah, maar Bert wil graag met de groep trainen In Fucking zuid Amerika.

Doe dat lekker in Hoederloooo. Maarja, voor Brazil enzo is het voorbereiding op de Copa. In Europa zijn niet veel landen die nu spelen...

Oud 30-05-11, 12:54 Standaard   #18
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Geef hem eens ongelijk. Kut tripje. Lang leve de kutoefeninterlands.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 30-05-11, 12:59 big smile   #19
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door EnGCatjuh Bekijk bericht
Zit er uberhaupt iemand te wachten op die wedstrijden in Zuid-Amerika?
De mensen in Zuid-Amerika.

Oud 30-05-11, 13:05 big smile   #20
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]
Al snap ik ook wel dat je er niet op zit te wachten om na een gewonnen CL finale gelijk door te gaan naar de rimboe
Ze spelen in Goiania en Montevideo toch? Beiden minstens zo groot als onze grootste stad, gek.

Oud 05-06-11, 15:16 thumb down   #21
Hup Holland!

De Marokkaanse postbode was weer aan het werk hoor. Je zou echt denken dat ze dat in een half jaar Barcelona er wel uit kunnen rammen.

Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan.
Oud 05-06-11, 15:36 Standaard   #22
Simpele ziel. Bij Barcelona speelt hij als winger.

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
Oud 05-06-11, 15:37 Standaard   #23

Oorspronkelijk geplaatst door generaal Bekijk bericht
daarom hoeft hij nog niet een verkeerde invulling te geven aan de positie waar hij stond

Oud 05-06-11, 15:44 emo   #24
Hup Holland!

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Wou je beweren dat hij goed speelde?

Oud 05-06-11, 15:47 sunglasses   #25
Fear the Beard!

Spelen is een groot woord natuurlijk.
Oud 05-06-11, 16:08 Standaard   #26
Oorspronkelijk geplaatst door Demie Bekijk bericht
[...]

Hij was n van de betere voetballers op het veld. Het was niet de positie waarop hij het laatste half jaar vaak heeft gevoetbald, maar desondanks leed hij vrijwel geen balverlies. Kuijt verprutste nog een geniale ingeving van hem (waar ook RVP bij betrokken was). Had een fitte Robben die bal van hem gekregen, dan was het 0-1 voor Nederland geweest. En die toevoeging van je ('Marokkaanse postbode') geeft ook alweer het nodige te denken..

Oud 05-06-11, 16:10 no smile   #27

Ik vond hem wel redelijk spelen hoor, maar het lijkt wel alsof sommigen bij elk dingetje dat er is dit topic opzoeken om even hun gal te spugen.

Oud 05-06-11, 16:10 thumb up   #28

Oorspronkelijk geplaatst door Demie Bekijk bericht
[...]

Ja, ruim voldoende. Maar zeiken op Afellay is blijkbaar helemaal 'cool' onder een aantal ajacieden op dit forum.

Oud 05-06-11, 16:24 Standaard   #29
Ik voel me hier thuis!

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus Bekijk bericht
Ik vond hem wel redelijk spelen hoor, maar het lijkt wel alsof sommigen bij elk dingetje dat er is dit topic opzoeken om even hun gal te spugen.
Klopt echt heel zielig. Net zoals Kuyt, Pieters nooit wat goed kunnen doen. Hoe zou dat toch komen.

Oud 05-06-11, 16:25 Standaard   #30
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
[...]

Klopt echt heel zielig. Net zoals Kuyt, Pieters nooit wat goed kunnen doen. Hoe zou dat toch komen.
Geen idee. Leg eens uit.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 05-06-11, 16:26 thumb up   #31

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
[...]
Geen idee. Leg eens uit.
Kuyt kan niet voetballen. Pieters nog minder

Oud 05-06-11, 16:28 Standaard   #32
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
[...]

Mwa, Afellay hoort niet in het rijtje van Kuyt en Pieters.
Afellay kan namelijk wel gewoon prima voetballen.
Oud 05-06-11, 16:28 emo   #33
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Die reacties in dit topic

Oud 05-06-11, 16:29 thumb up   #34

Oorspronkelijk geplaatst door Afwazig Bekijk bericht
Die reacties in dit topic
Topreactie.

Oud 05-06-11, 16:30 thumb up   #35
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Topreactie.
+1

Oud 05-06-11, 16:33 thumb up   #36

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond hem inderdaad niet slecht spelen (in de eerste helft zeker niet). Hoewel ik Afellay vaak ook teveel met de bal vind lopen, dus daar kan ik me wel in vinden. Het is een ander soort speler als een VdV of Sneijder die er normaal spelen, met een debutant naast zich en niet tegen een slechte tegenstander leek me het een voldoende.

Kuijt vond ik wel waardeloos gisteren, Pieters bleef aardig staande.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 05-06-11, 16:35 Standaard   #37
Hup Holland!

Afellay is geen 10. Als hij op links of rechts staat is heb je veel meer aan hem. Bij vrijwel alle goede acties van hem gisteren kwam hij vanaf de flank.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 05-06-11, 16:40 Standaard   #38
Een goed gevoel.

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Mwa, Afellay hoort niet in het rijtje van Kuyt en Pieters.
Afellay kan namelijk wel gewoon prima voetballen.
Juist.

Oud 05-06-11, 18:49 Standaard   #39
Hup Holland!

Ik heb me weer ontzettend zitten ergeren aan hem. Ja hij heeft natuurlijk ook goede acties, maar hij loopt zo ontzettend vaak nodeloos met de bal. Vervolgens leidt dat ook regelmatig tot balverlies omdat de tegenstander alle gaten dicht loopt en hem in sluit.
Als hij in het Nederlands elftal op deze positie speelt moet hij zich vooral bezig houden met het positiespel. Bal vragen, inleveren bij de volgende man en weer vrijlopen. Hij moet alleen een actie maken als er rendement uit gehaald kan worden, bijvoorbeeld omdat je daardoor in een 3 tegen 3 of iets dergelijks uit komt. Hij moet niet een actie maken omdat hij een actie kan maken, om zich vervolgens te realiseren dat hij geen afspeelmogelijkheden meer heeft en de bal kwijt raakt.
Seedorf had hier vroeger ook een handje van. Die liep ook veel te veel met de bal. Laat gewoon de bal het werk doen.

Misschien ben ik wat negatief omdat ik wat meer verwacht van hem nu hij bij Barcelona speelt. Daar lopen ze ook niet 10-15 meter met de bal aan de voet voordat ze de bal in spelen op de man die de hele tijd al vrij liep.

En die toevoeging van je ('Marokkaanse postbode') geeft ook alweer het nodige te denken..
Hier ga ik alleen op reageren met een . Dus hierbij:

Oud 05-06-11, 19:01 thumb down   #40

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een onzin om te beweren dat er kritiek is omdat een speler geen Ajacied zou zijn...

Als men die drogreden blijft hanteren kun je dit forum beter opdoeken.

Oud 05-06-11, 19:37 Standaard   #41
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Sibon in de OP
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 05-06-11, 19:47 Standaard   #42
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

Kuyt kan niet voetballen.
Snap je nou echt niet dat je dit soort uitspraken zo langzamerhand volstrekt stompzinnig zijn. Dat waren ze al maar je moet mensen altijd de kans geven om tot bezinning komen. Dat lukt blijkbaar niet dus nu is het wel mooi geweest met dat monotone riedeltje. KAPPEN NOU.

Oud 05-06-11, 19:49 Standaard   #43
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Wat een onzin om te beweren dat er kritiek is omdat een speler geen Ajacied zou zijn...
Het valt wel een beetje op dat de kritiek vooral van een vast groepje (klein groepje gelukkig) Ajax-fans komt, er zijn ook slimme Ajax fans zoals sjimmie en KoningDavid.

Ik heb de idee dat jouw kritiek en die van enkele andere niet zoveel met voetbal te maken hebben.

Oud 05-06-11, 19:52 Standaard   #44

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Snap je nou echt niet dat je dit soort uitspraken zo langzamerhand volstrekt stompzinnig zijn. Dat waren ze al maar je moet mensen altijd de kans geven om tot bezinning komen. Dat lukt blijkbaar niet dus nu is het wel mooi geweest met dat monotone riedeltje. KAPPEN NOU.
Ik ga mijn mening niet wijzigen omdat jij er anders over denkt hoor

Oud 05-06-11, 20:00 emo   #45

Ik heb de idee dat jouw kritiek en die van enkele andere niet zoveel met voetbal te maken hebben.
Dan lul je behoorlijk uit je nek, want ik heb Afellay meer malen de beste speler van de Eredivisie genoemd en heb nooit een hekel aan hem gehad of zo.

Oud 05-06-11, 20:01 Standaard   #46
Een goed gevoel.

[...]

Dat Kuijt niet kan voetballen is toch geen woord aan gelogen?

Oud 05-06-11, 20:02 Standaard   #47
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

Ik ga mijn mening niet wijzigen omdat jij er anders over denkt hoor
Er wordt miljoenen betaald voor een speler die niet kan voetballen? Hou toch eens op met die onzin DurQie, je hebt alleen jezelf er maar mee.

Oud 05-06-11, 20:03 Standaard   #48
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia Bekijk bericht
[...]

Dat Kuijt niet kan voetballen is toch geen woord aan gelogen?
Nee, iedereen is gek behale een paar Ajax-fans

Oud 05-06-11, 20:03 big smile   #49

[...]

Er wordt miljoenen betaald voor een speler die niet kan voetballen?
Atouba en Oleguer verdien(d)en ook miljoenen.

Oud 05-06-11, 20:04 emo   #50

[...]
Nee, iedereen is gek behale een paar Ajax-fans
Los van mijn mening over Kuijt; ook Feyenoorders op WZV zijn niet bepaald onder de indruk van zijn "kwaliteiten" volgens mij.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site