![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Vurnon Anita topic.
![]() Wiki zegt dit:
![]() Game on. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
niet 'The Vurnonanitater' ?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Opgeruimd. Speelkwartiertje hier is voorbij. Lachen om een foto-vergelijking is ook wel weer leuk geweest, normaal discussieren over snelheid danwel andere dingen die direct met Anita te maken hebben kan uiteraard wel. Laatste normale reactie:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wel lekker gelachen om die foto's, jammer dat ze zijn weggehaald
![]() Denk dat iedereen het er wel over eens is dat Anita de beste middenvelder van niet alleen Ajax maar ook de Eredivisie is |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
- voorlopig gaan we het over Anita hebben, niet over users -
Laatst gewijzigd door Prosac; 19-05-11 om 17:25 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
deze prachtige track helemaal over het hoofd gezien. ![]() Heeft echt een vette rap stem
Laatst gewijzigd door Huniddity; 22-05-11 om 22:37 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Waarom wordt deze keizer zo onderschat?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gijp, onzin over lengte, doorsnee voetballiefhebber. Dat verhaal.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Inderdaad man. Waarom hebben Europese toppers interesse in hem? Waarom is zijn contract bij Ajax open gebroken? Die hebben er allemaal niks van begrepen!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ah, we mogen weer zie ik. Laat ik nu alvast zeggen dat drie keer scheepsrecht is en dit topic dus niet hoeft te ontsporen,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Smileyposts hoeven dus niet, nee. Bedankt voor het voorbeeld.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alles wat ik te zeggen heb staat hier of in het vorige deel, onderbouwd met plaatjes en video's. Hoeft niet herhaald te worden. Dat maakt het niet tot de enige waarheid maar ik heb, als zo vrij mag zijn, een aardige poging gedaan om mijn idee zo goed mogelijk aan te geven. Ik hoop dat anderen dat ook een beetje kunnen ipv iedereen belachelijk te maken en te strooien met obligate termen als 'baas' en 'held' (sowieso aan inflatie onderhevig die woorden).
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ook ik heb al 100x uitgebreid aangegeven hoe en wat omtrent Anita. Maar achteraf krijg je dan ook vaak het verwijt dat je te 'lang van stof' bent
. En zeg nou zelf Koekebakker, hoeveel discussiepartners heb je zodra het meer dan 2 zinnen zijn?
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
In het buitenland zien ze wel wat voor een klasbak het is.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hoe durf je Anita te beledigen terwijl je wel Christian Poulsen in je selectie hebt?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
haha, het gerucht is poep. Niets kwaads over Anita.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dan is het goed.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nou nou
Hij trekt zijn benen nog in zelfs.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Op welke positie zal hij zich moeten focussen dit seizoen? Lb/'6'/'8' of na de komst van Janssen op de bank?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik denk gewoon op 6 en stand-in voor Greg op rb.
Als Vurnon op de bank belandt ga ik Frank de Boer een boze brief schrijven. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Middenveld, als basisspeler. Eventueel back-up op rechtsback.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Godallemachtig, wat een kinderlijke fouten weer bij de 0-1 en 0-2.
Al had ie met een goede grensrechter wel een wereldassist gehad natuurlijk. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij is op de foto beter dan in het echt. En sneller
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Anita, doe eens beter verdedigen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Was echt dramatisch inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het is gewoon geen back... Helaas hebben we momenteel niet anders.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat een wedstrijd weer..... Hopelijk is Pieters op tijd fit en in vorm. Tien keer beter, minstens.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Onvoorstelbaar dat hij daar keer op keer wordt opgesteld. Hij is niet eens een linkspoot, noch een verdediger. En als je dan per sé geen jeugdspeler daar neer wil zetten, waarom is het dan zo stil op de transfermarkt? Boilesen is geen excuus, die moet uiteindelijk centraal komen te spelen en is bovendien blessuregevoelig.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hopelijk vandaag weer op het middenveld, want dat is gewoon zijn positie.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mag het wel hopen. Koppers is erbij dus ik zie geen reden om hem niet op 6 te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Anita is 1 van de zwakste links back die ooit bij Ajax speelde.
Laat zomaar zijn man lopen indien hijzelf gepassers is, kan fysiek bijna geen tegenstander de baas, dekt vaak verkeert, trapt te vaak in een schijnbeweging, snapt weinig van doordekken, wint te weinig duels, verdedigd te weinig in het doel bij de tweede paal. Anita op het middenveld is een noodgreep, moet eingenlijk een noodgreep zijn, want ik zou Anita verkopen. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Daarnaast, Anita op het middenveld is geen noodgreep maar de enige juiste zet, iets wat de Boer.direct had moeten doen. Hij is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Schijnt dat ie op doel ook niet zo goed is.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het is niet toevallig dat Ajax eindelijk weer eens wat fatsoenlijk positiespel laat zien in de wedstrijden tegen NEC en Man United. Toevallig stond Anita beide keren op het middenveld.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Precies
Als Bulykin rechtsback staat is het ook kut.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
It's been a long time coming
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Deze baas gaat vandaag zijn 100e competitiewedstrijd voor Ajax spelen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
hoe oud issie nu?
|
|