![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
|
André Villas-Boas - Wikipedia, the free encyclopedia Hier gaan we nog veel van horen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dit jaar de Europa League, volgend jaar de Champions League
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mooi verhaal
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wow, had geen idee. Kan niet anders dan dat we daar nog veel van gaan horen inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Opvolger van Dalglish
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Chris Tempelman van VI heeft er ook een stukje over geschreven:
Voetbal International - FC Porto op drift dankzij jonge 'tovenaar' Villas-Boas |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
In 2014 de bondscoach van Portugal in Brazilië? Met een 29-jarige Ronaldo 'on fire' in een aanvallend ingesteld Portugees nationaal elftal?
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat een verhaal zeg, machtig mooi en ik hoop en denk dat ie het nog heeeel ver gaat schoppen...
Is natuurlijk wel een voorbeeld voor jou Kapitein??
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mooie verhalen zeg
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mooi verhaal, maar alle Portugezen deugen niet.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tijdje terug een topic gestart naar aanleiding van een rapport van deze Villas-Boas. Voor degenen die geinteresseerd zijn
Scoutingsrapport
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
Op Teletekst wordt ook gemeld dat Villas-Boas zijn ontslag heeft ingediend. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Interessante persoonlijkheid en dan op die leeftijd.
Veel geluk bij Chelsea. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eén van de meest veelbelovende coaches van het moment. En met de zeldzame combinatie van aanvallend voetbal en glorieuze prestaties.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
WTF en die gast heeft nu al 15 miljoen???
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ben zeer benieuwd hou hij het bij Chelsea gaat doen. Maar er zullen wel aankopen moeten komen....
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
wtfBen wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Ben ontzettend benieuwd naar het nieuwe Premier League seizoen
Laatst gewijzigd door Pres; 29-06-11 om 14:33 |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij komt uit een welvarende familie. Al zal er wel een constructie zijn dat Abramovic die 15 miljoen indirect betaalt...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
SCH, is deze Dre dé mooiboi van het hedendaagse voetbal? Of vind je Mourinho knapper?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nou, nee. Niet dat daar wat mis mee is.
Kun je als heteroseksuele man niet vinden dat een andere man gewoon erg knap is? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Volgens mij wint Pique dat klassement, al is het alleen al omdat hij Shakira elke nacht mag aanduwen.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#27 |
'Zeer agressieve' Villas-Boas fors beboet voor kritiek __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Valt nog mee, ik had aan een schorsing gedacht.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is denk ik een uitstekende trainer, alleen vind ik hem altijd een beetje infantiel langs de lijn staan. Zo onrustig en de helft van de tijd op zijn hurken. Kan me niet indenken dat het op je hurken zitten het overzicht op het veld bevordert.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik weet ook nietr wat je er extra door ziet, maar op trainingsfoto's zie je hem ook zo staan.
Dat ie zo actief is langs de lijn, vind ik wel goed. Beter dan als een zoutzak 90 minuten op die bank hangen a la Grant. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De ouderwetse 1,5. Maar dat klopt natuurlijk niet meer ...
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hopelijk vliegt hij er morgen uit.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hopelijk vlieg jij er morgen uit.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hopelijk vliegt KLM morgen weer uit.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sacked in the morning?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het helpt niet dat hij nog veel moet leren terwijl ie al manager is, maar als je kijkt waarmee hij moet werken.
Ik denk dat Roman fan is van AVB, maar zo'n 4e plaats dreigen mis te lopen is genoeg reden voor ontslag voor hem. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Als ze hem ontslaan dan betalen ze dus gewoon een miljoen of dertig voor hooguit één seizoen?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ontslagen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Chelsea
Hoeveel geven ze deze man mee?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ciao.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
En dat was Chelsea manager nummer 8 in de periode dat AW bij Arsenal zit
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Echt misselijkmakend.
Bij een normaal bedrijf zou het bestuur eens aan opstappen moeten denken. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
En hoeveel legden ze afgelopen zomer ook alweer voor hem neer? 15 miljoen pond of zo?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Haha, hij is al aangepast.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Di Matteo maakt het seizoen af.
!Ancelotti hadden ze nooit moeten ontslaan. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hahaha geweldig, wat een beleid. Wel zuur voor fans die wel met de club bezig zijn.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
André Villas-Boas #1: Specialer dan the Special One
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |