![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Ik voel me vereerd dat ik dit topic mag openen.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jan
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hehe, Sulejmani op die foto
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Go Your Own Way
|
Jan Vertonghen
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nog een jaartje Ajax, dan mag die het bij Barça gaan proberen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Was hij hier in NL eigenlijk al genoemd bij Man Utd?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kan het mij niet herinneren. Het is zijn doel en de stadsgenoot is natuurlijk wel genoemd.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jantje
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Een van de mooiste momenten gister. Die emotie die er uit kwam .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Een echte leider toch wel gister.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heerlijk soeverein aan het verdedigen, blik op "STERF!!!111" als ie iemand de bal afpakte en aankeek en jutte het publiek zelfs een aantal keer op.
Echt genoten van hem gister. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
mss is dit het punt dat hij de echte stap heeft gemaakt tot leider van Ajax. Dan moet je eigenlijk minimaal nog een jaar blijven, ook om daar als speler van te genieten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
En uiteraard de Gilette speler van de week.
Vertonghen, Amsterdamse bluf met Vlaams accent __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vertonghen is echt een figuur waar je een avond mee op stap kan lamzuipen en lol maken
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
samen met Toby natuurlijk onze Belgische G uit de bimre
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoop echt dat hij nog een jaar blijft.
Mooi om te zien hoe hij binnen een paar jaar is uitgegroeid tot publiekslieveling. Kan me nog wel herinneren dat ie als broekie werd uitgeleend aan RKC en zeer de vraag was of hij het wel zou gaan redden bij Ajax. Moet je nu eens zien .
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat een fucking held. En een echte Ajacied!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij is echt mijn favoriete Ajacied van deze selectie
Wat een held.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Klopt dat was het seizoen 2006-2007.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vertonghen is een echte Ajacied.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Als ie blijft komt ie op mijn volgende shirt.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Anzhi Machatsjkala
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Blijf maar lekker een jaartje.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Dat hoort ie van Suarez
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Liverpool
Hij wil alleen naar een topclub he.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jan
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat ben ik blij als Vertonghen nog een jaartje blijft
![]() Maar ik vind hem wel toe aan een stap hogerop, sommige grote clubs zitten echt te slapen. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vind dat Ajax er wel eens aan toe is om spelers te behouden die eindelijk hun topjaren beleven
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eens, maar je ziet vaak als spelers te lang blijven dat hun ontwikkeling stopt (Afellay bijvoorbeeld). Een Sneijder is bijv. precies op het juiste moment vertrokken.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Maar Ajax zit nu, zo lijkt het, als club in een opgaande spiraal. Helaas blijft idd de NL competitie te zwak om echt stappen te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Natuurlijk wel. Vertonghen zegt hier dat het voor hem geen probleem is als hij bij Ajax blijft, maar als je goed leest en logisch nadenkt begrijp je ook dat hij wel gewoon weg is als Manchester United (of zo) op de stoep staat.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Maar als hij toch nog 2 jaar blijft, dan is hij een speler die al aardig tegen een hoof Europees niveau aanzit. Dan heb je als Ajax zijnde al wel een stap gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dan zal hij normaliter inderdaad beter zijn geworden, maar niet nog aan zijn top. Maar uiteraard zou het voor Ajax geweldig zijn als hij nog twee jaar bij de club speelt.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Staat nadrukkelijk in de belangstelling van Tottenham Hotspur die hem in de winterstop willen halen om zo Arsenal en Machester City af te troeven die hem eventueel na het seizoen (voor een lagere prijs) zouden willen overnemen.
Tja, met nog 1,5 jaar contract en een genoemde transfersom van ruim boven de 10 miljoen euro zou ik hem wel laten gaan als 'ie zelf wil. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
De Spurs kijken alleen CL
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik zou 'm dus absoluut niet laten gaan in de winter. Al helemaal niet voor een troostprijs als 10 miljoen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat is natuurlijk wel zijn echte niveau. Het is al veel vaker gebeurd dat Ajax-spelers na hun transfer ineens alleen nog maar dat hoge niveau halen van de topwedstrijden en die slordigheidsfoutjes plotseling als sneeuw voor de zon zijn verdwenen.
Niet laten gaan in de winter trouwens, alleen voor een of ander idioot bedrag. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Net als met Suarez contract verlengen, bijvoorbeeld tot 2014 en dan in de zomer van 2012 verkopen. Dan vang je er nog een goed bedrag voor.
Zeker niet verkopen in de winter. En dan 't seizoen afmaken met Blind? __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Enne, is het sportief nou zo dat Ajax totaal niet zonder hem kan? Met een beetje (extra) pech voor de winterstop voetbalt Ajax na de winterstop niet eens meer om de prijzen. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Net of dat zo makkelijk gaat
![]() Ow, en het seizoen met Blind afmaken? WTF
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jan Vertonghen #7: Klaar voor het buitenland, maar blijf toch nog maar even bij Ajax
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|