![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Mocht het doelpunt terecht zijn doorgegaan, dan is dat al zijn 2e fout in korte tijd bij Bayern.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bij zijn terugkeer in Gelsenkirchen:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
2 wedstrijden tegen Gladbach, 2 dikke flaters.
Merci Neuer.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Die van gisteravond was wel heel erg ja. Maar dat was niet hetgeen wat de wedstrijd kostte voor Bayern.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ben benieuwd hoe het nu met zijn populariteit staat in München.
![]() Eerste 2 pingels pakte hij prachtig, die waren mijns inziens niet heel slecht ingeschoten (i.t.t. tot die 2 missers van Bayern ).
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik vond die pingel van Ronaldo toch niet al te best ingeschoten...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Hij was niet heel dramatisch vond ik. Denk dat die vaker niet dan wel gestopt gaat worden.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Een gemiste penalty is bijna per definitie slecht ingeschoten, maar die twee vielen toch meer in de categorie reddingen dan missers.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hij zat er in ieder geval erg goed bij, redelijk lang wachten maar wel vol naar de hoek toe. Zoals het hoort.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Was vandaag, in toch een finale om een prijs, niet al te best. Hoewel z'n verdediging voor hem opzichtiger in de fout ging.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Toch niet de eerste keer dat hij dit seizoen een doelpunt schuldig is.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Zeer wisselvallig op dit moment
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wat een baas was het gisteren
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Manuel Neuer topic #1 Toekomstig topkeeper?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|