![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Zo begon het:
![]() Mooie Uitstapjes: ![]() ![]() ![]() En straks weer terug naar huis ![]() __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Dat met Nasri was echter wel ook deels zijn fout, Nasri speelde officieel wel degelijk in dezelfde zone als van der Vaart afgelopen wedstrijd. Zo is het alleen wel zo dat elke speler tekort komt voor de absolute top, omdat van bijna iedereen zijn tegenstander wel een keer een goal maakt. Maar komt het verder dan door die wedstrijden tegen Real dat hij zogenaamd tekort komt in de belangrijke wedstrijden? Dan maakt het niet zoveel uit als het toch maar twee wedstrijden in het seizoen zijn dat hij het zogenaamd laat afweten. Blijf ervan overtuigd dat van Persie een stuk beter 'in vorm' zou zijn tijdens het WK als van der Vaart op de plek van Sneijder (wat ik dan weer één van de meest overschatte spelers ter wereld vind, maar dat terzijde) had gespeeld. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sneijder is ook geen aanvallende middenvelder. dat zie je hoe hij positioneel op het veld loopt, totaal geen drang naar de goal maar naar de zijkant. Het is meer een cmv.
Sowieso is VdV de enige aanvallende middenvelder die rand 16 met de rug tegen de goal kan spelen. Het enige wat Ozil beter kan is dribbelen, maar als madrid of barcelona zijnde heb je daar niks aan. aangezien ze de tegenstander toch in de eigen 16 drukken. VdV is ook bijna geheel rechtsbenig, heb hem geweldige passes en goals zien maken met rechts ![]() VdV sowieso beste speler van Nederland, met Van Persie in zijn kielzog
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
zo kijkt skysports aan tegen de championsleague, voor een ander perspectief dan onze graadmeting wat betreft top of niet.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
In de CL vond ik hem nou niet echt sterk. Zeker in knockout-fase niet. Ben overigens wel grote fan van vdv.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
'Tottenham wil af van Van der Vaart' - Premier League - AD
Wat ook meespeelt is dat Tottenham op dit moment een te groot jasje aanheeft, en dat ze zonder CL-inkomsten volgend jaar een enorm verlies zullen gaan leiden als ze niet wat dure jongens verkopen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat komt gewoon door de tactieken (of het gebrek daaraan) van Redknapp. Die kiest er in de CL (en ook in de Premier League trouwens) nu eenmaal vaak voor om simpel kracht- en countervoetbal te spelen en hard achter een bal aanrennen is niet Rafaels sterkste punt.
Laatst gewijzigd door NumberNine; 09-05-11 om 01:27 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Dat nieuwsbericht lijkt mij klinklare onzin. Direct van iemand afwillen is toch wat anders dan niet weten waar je iemand moet laten spelen. Het ligt toch echt aan Harry die niet weet waar hij Raf moet positioneren in een 4-4-2 opstelling met Defoe en Pav als de voorste linie en hem dan maar op rechtsmidden zet. Dit terwijl hij dan automatisch naar binnen trekt en zo tussen Modric en een Defoe komt te lopen, wat dus niet de bedoeling is zeker aangezien VDV altijd de bal wilt hebben. Zet dan Lennon daar neer en durf Raffie op de bank te zetten, of hij dat nu wilt of niet.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Van der Vaart dus toch weer in beeld bij Milan
![]() Hoop dat die zich over zijn belofte heen zet en toch verkast, Spurs redt het echt niet met Harry als manager. Neem ook aan dat Modric en Bale volgend jaar wel weg zijn |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Seedorf opvolgen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Seedorf mag zichzelf opvolgen.
Blijf maar. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Goed moment om weg te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Opnieuw getrouwd:
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
En dit werd niet op tv uitgezonden?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
![]() Amerikaanse toestanden
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik denk dat Wesley zich niet zo druk maakt,
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
6 wkn alweer
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hij is wel erg vaak geblesseerd bij Tottenham. Zou me niet verbazen als het door die ouderwetse trainingsmethoden komt. Of z'n dieet.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
en het absurde aantal meters wat die moet maken bij dat zooitje ongeregeld.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Haaaaha een speler heeft een blessure. Wat een faler haaaaha.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het gebeurde ook in een tackle, mooie Rafael moet zich helemaal niet bemoeien met tackles. Je ziet prinses Amalia toch ook niet haar poppenhuis afstoffen? Nee, van tackelen daar worden alleen maar zijn kleren vies van, krijg hij schaafwonden van (laat Silvie het niet horen) en het ziet bovendien ordinair uit. Laat dat tackelen maar over aan de Tom Huddlestone's van deze wereld.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Voetbal International - 'Van der Vaart 1/3e arbeidsongeschikt' __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Niet ingeschreven voor de Europa League, hoe verzinnen ze 't
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat
?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ze dachten dat hij langer geblesseerd zou zijn. Falers. Al denk ik dat Harry hem stiekem gewoon wil sparen voor de PL
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij kan al die wedstrijden toch niet aan
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mooi, de heilige naam Van der Vaart mag niet besmeurd worden met Europa League
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Slimme truc wel hoor van Arry, gewoon sparen voor de competitie. Die Europa League interesseert die gasten werkelijk geen ene moer
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Je kan hem ook sparen als je hem wel inschrijft he.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
De club had toch ook deelname kunnen weigeren?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lijkt me niet, dan riskeer je ook uitsluiting CL etc
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Werkelijk?
Nouja dan nog had Arry gewoon een D-opstelling erin kunnen zetten tegen Hearts __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gaat ie donderdag sowieso wel doen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
En 't mooie is, dat ze in de PL ook vast wel gaan falen
En dat zonder D-opstelling
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Inderdaad en dat heeft niets met hun te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Toch grappig dat de titel van dit topic weer actueel is geworden
![]() Dit is ook wel interessant Redknapp admits Rafa problem | Tottenham Hotspur News, Fixtures, Results, Transfers | Sky Sports |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Net-niet wat, trouwens?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kan zomaar van der Sar voorbij gaan in meeste interlands
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Rafael van der Vaart #4: Arsenal Killer
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|