![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Volgens de mythe heeft hij bij aankomst in Italië even drie seconden tegen een gebouw geleund om tot rust te komen; dat gebouw staat nu bekend als de Toren van Pisa. Thiago Silva, de beste verdediger van de Serie A en binnenkort van de wereld. Een waar fenomeen, een genie misschien zelfs. Snel, wendbaar, sterk, slim.. hij heeft alles wat je van een verdediger mag wensen. Toekomstig aanvoerder van Milan, dat lijdt geen enkele twijfel.
Thiago Silva is een koning. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En niet alleen Thiago zelf is een held, ook zijn vrouw mag die titel dragen. Nog voordat hij zelf antwoord had gegeven op de flirts van Real Madrid, gaf zijn vrouw Isabele al aan dat Real Madrid geen enkele kans maakt.
Laatst gewijzigd door Otis.; 18-04-11 om 12:05 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Is dit dezelfde die ooit voor Duitse club speelde?
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goed duo heeft Brazilie achterin staan, Thiago Silva en David Luiz. Allebei sterk aan de bal ook nog.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Thiago Silva is te subtiel voor Duitsland. Dat is meer voor de Lucio's van deze wereld.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Thiago Silva over de wedstrijd dat hij op het middenveld werd gepositioneerd:
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Thiago Silva is de beste verdediger van de Serie A.
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die namen in zijn gezin
. Thiago, Iago, Isago, Isabele. ![]() Een ware taalvirtuoos. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geweldige verdediger, pick hem elke weer voor m'n drafts op dit forum
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Thiago Silva heeft verlengd tot 2016
.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Goede zaak voor Milan, hij was dit seizoen hun beste, meest waardevolle speler. En ik denk ook dat hij in de top 3 van de Serie A dit seizoen hoort.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]()
|
|
|
|
|
|
#13 | |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij was gewoon weer fantastisch gisteren
.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Voetbalzone - Barcelona hengelt naar Thiago Silva:
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kort samengevat: "Silvio, ik verwacht een salarisverhoging."
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Ik las het ja en heb het interview ook gezien waar hij dit zei, staat op Youtube. Hij zegt niets meer dan "Ik heb met ze gesproken, maar ik heb ze verteld dat ik me goed voel bij Milan en bovendien sta ik nog 5 jaar onder contract."
En op de site van de Gazetta las ik dit: Thiago Silva ha un sogno, "Dopo di me mai più il 33" - La Gazzetta dello Sport
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ah, goeie research Otis
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het mag overigens duidelijk zijn dat ik mezelf de rest van m'n leven elke nacht in slaap huil als hij wel weggaat.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jammer trouwens dat Barcelona wederom een speler contacteert voordat ze de club om toestemming hebben gevraagd. Ik geloof dat meerdere clubs daar boetes voor hebben gekregen?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik acht de kans dat ie gaat ook echt zeer, zeer klein. Die wil eerst een seizoen bij Milan CL spelen, als zekerheid in de basis.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Is eigenlijk het bekende verhaal: Zijn uit z'n verband gerukte verhalen van de pers, slecht geinterpreteerd, hij wil dat meteen duidelijk maken om de boel te kalmeren, hij gaat zich zoals ik al zei met Milan richten op de CL. Storm in een glas water dus (zoals eigenlijk al duidelijk was).
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Laatst gewijzigd door Otis.; 14-06-11 om 22:56 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij is jaren geleden volgestopt met pillen en medicijnen nadat hij bijna was gestorven aan tuberculosis, misschien dat dat nog voer is voor een discussie of hij het product is van medici
Laatst gewijzigd door Otis.; 21-06-11 om 21:45 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Laat het Koekebakker niet horen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Waar heb je het over? Als ie niet had 'geslikt' was ie nu dood geweest.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
maar dat is voor god spelen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
En nog maar een statistiekje:
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Pilzen thuis was ook een moeilijk potje natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik zou momenteel Campagnaro verkiezen boven Thiago Silva (maar hij blijft, ook minder in vorm, gewoon zeer goed hoor).
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Thiago Silva stond, als 1 van de weinig niet Barca of Real Madrid spelers, in het door stemmers gekozen UEFA team van het jaar.
En terecht naar mijn mening. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik blijf me verbazen dat zo'n goede en vooral complete topper relatief laat naar Europa is gekomen, zijn mislukte uitstapje naar Porto daargelaten.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
![]()
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hoe graag ik 'm ook bij Barcelona zou willen zien moet hij gewoon afsluiten bij Milan. Lekker nog 40 jaar doorgaan daar
.Nee serieus, 'gewoon' een legende worden. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dit topic,
.Maar onderschat? Dat valt wel mee toch? Krijgt toch veel erkenning. Heeft zelfs 87 overall in FIFA, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wie is er beter dan?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|