![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
__________________ In Kenny we trust..! |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij was toch ook de beoogde opvolger van Wenger?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wenger mag nog jaaaaaaaaaaaren 2e worden in de UK
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Of 3e. Of 4e.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik hoop niet dat die geruchten kloppen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Villas-Boas is een sieraad voor het trainersgilde, voor een schitterende club als Porto en voor een interessante, ietwat kleinere competitie als Portugal. Mede vanwege zijn geringe ervaring zou ik het inderdaad gezonder vinden om nog een hele tijd uit de wespennesten van Engeland etc. te blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Laat hem maar lekker nog even bouwen bij FC Porto inderdaad, ik ben benieuwd hoe ver hij die club kan brengen. Zou zonde zijn om na één jaar alweer te vertrekken.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat dacht ik ook, maar misschien dat Kenny ook nog dichtbij blijft. Bovendien hebben we Steve Clark ook nog, die ook assistent van José was.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
we zullen zien
__________________ Boem! Koekoek! |
|