![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Roberto José Rosales Altuve (20 november 1988) is een Venezolaans betaald voetballer die bij voorkeur als rechtsback speelt. Hij tekende in juli 2010 een driejarig contract bij FC Twente met een optie voor nog een seizoen. In maart 2007 debuteerde hij in het Venezolaans voetbalelftal. Tot mijn schrik zag ik dat Roberto geen topic had, dat kon ik als grootste fan van Roberto natuurlijk niet laten gebeuren dus besloot ik er maar een te openen. Roberto is een fantastische speler, hij is een bikkelharde verdediger, heeft een fantastisch schot, een geweldige techniek en kan koppen als de beste. Je zal het nooit meemaken dat Roberto over een bal maait en dan in een poging de bal te heroveren iemand van achter neerstampt, dat zal Roberto nooit overkomen, immers hij neemt de bal vol op de pantoffel en vuurt 'm in de kruising. Roberto kan ook goed koppen, ik denk dat iedereen zijn fantastische goal tegen Tottenham nog wel voor de geest kan halen. Mocht dat niet het geval zijn heb ik hier een filmpje voor je met fantastische Venezolaanse muziek. Wat kan Roberto eigenlijk niet. Ik heb Roberto nog nooit op een fout betrapt, wat mij betreft is het echt de beste speler op de Nederlandse velden. Zie ik Roberto, is mijn dag meteen goed. Alleen al het zien van Roberto laat mij in lachen uitbarsten en hij krijgt het iedere keer voor elkaar dat ik een deuk lig, vanwege zijn malle acties. Het is genieten met Roberto, wedstrijden van Twente zonder Roberto zijn de moeite niet waard en kijk ik niet naar. Hier nog een fantastisch doelpunt van Rosales, hij plaatst het schot precies, terwijl hij de bal ziet naderen weet hij al dat hij de bal tegen de verdediger aan gaat schieten zodat de keeper op het verkeerde been wordt gebracht en derhalve de bal sowieso in de goal verdwijnt. Daar is allemaal over nagedacht. Roberto doet niets zonder er honderd procent zeker van te zijn dat het goed is. Roberto is ook multifunctioneel, Roberto kan goed koppen, dus je kan 'm in de spits zetten. Slechter dan Janko kun je het toch niet doen. Rechtsbuiten nodig? Bel Roberto. Rechtshalf? Roberto doet dat zo. Rechtsback? Waarom niet, als Roberto er toch is doet hij dat met alle plezier en waar Robert ook staat, hij speelt altijd goed. Tot zover mijn ode aan de man die Gareth Bale een paar maanden geleden totaal uit de wedstrijd speelde, die toen extreem goed speelde, dat geeft aan hoe goed Roberto wel niet is. Roberto is een kei en over een aantal jaar zien wij hem terug bij een Europese topclub. Tot slot krijgen jullie kusjes van Roberto en wenst hij jullie allemaal nog veel plezier toe met het kijken naar zijn kunsten: |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slimme overtreding vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden ie krijgt. Ik hoop op één maar dat zal wel niet.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lijkt me niet nee, is in feite gewoon natrappen. Dat hij het best netjes doet is volgens mij niet zo relevant.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Serieus 1 van mn favoriete spelers bij Twente, vooral om zn inzet en enthousiasme.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heb het net nog even teruggekeken en het is echt wel een lompe overtreding. Als ie wat attenter had gereageerd had hij het ook af kunnen doen met vasthouden.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
Bouma doet het dan wel slimmer door de tegenstander gewoon met z'n armen op de grond te werken. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
rosales maar 2 duels, voor een tackle van achter zonder intentie bal te raken
![]() Dat is gewoon 4 duels |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
Intresse uit madrid
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vandaag de TT weer waargemaakt. Leek wel of hij voor Ajax speelde.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mentaal is hij zo slecht, hij geeft het echt heel snel op en dan gaat ie maar half-half de duels in. En in balbezit.... geen bal is aangekomen bij de juiste kleur inderdaad.
In de Kuip stond ie ook zo te schutteren en leverde hij elke bal in. Vandaag had ie ook zo'n moment dat hij rustig een lange bal kon geven, en hij is toch echt rechts en toen besloot ie hem zomaar met links de zestien in te pompen....?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik was zo blij dat hij speelde.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Had hier nog niet gepost. Topper in wording, ondanks alles wat hier gezegd wordt. Tot die kampioenswedstrijd prima tweede seizoenshelft gedraaid, en daarna ook een prima Copa America afgewerkt. Volgend seizoen hopelijk nog weer een stap vooruit.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hopelijk heeft ie getraind op z'n voorzetten, anders komen die 25 van Janko er natuurlijk nooit.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Aaaaah eitje
. Ook al krijgt Roberto wederom geen voorzet voorbij de eerste paal.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Roberto Rosales #1 Beste speler op de Nederlandse velden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|