![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Laatst gewijzigd door sjimmie; 07-04-11 om 13:43 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En 700.000 euro armer, als dat al nog niet bekend was.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Fucking baas (Kort geheugen enzo )
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat is toch al gauw 2 weken werken.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vorig jaar stokte het vanaf hier, ik heb het gevoel dat het nu pas echt begint te lopen
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Coca Cola
![]() Ik ga overstappen.. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pepsi Max
Kun je goed van boeren |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Moet wel aan mijn imago blijven denken he. Licht onaantrekkelijk als je de hele tijd loopt te boeren natuurlijk.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Daar heb je hier geen last van hier boeren de vrouwen harder dan de mannen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hoertjes overal en nergens neuken , mensen ellebogen en rotschoppen geven is erger dan een keertje fuck zeggen? '
Coca Cola
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
Het had niet veel gescheeld of Wayne Rooney had niet meer bij Manchester United gezeten. De spits wilde eerder dit seizoen vertrekken, maar heeft daar enorm veel spijt van. Als die nu ook dan z'n salarisverhoging inlevert
|
|
|
|
|
|
#13 | |
" I'll put u asleep within 10 seconds u little girl. Don't say stuff and not follow up on it. I'll be waiting"
Laatst gewijzigd door venom; 20-05-11 om 13:20 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mooi interview met Rooney:
Radio: Exclusive Wayne Rooney interview: 60 minute special with Keys and Gray | Radio talkSPORT __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Nu met haartransplantatie
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
#hairwego is daardoor trending topic
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
8 uit 4
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Papa Wayne, oom Richie en zeven anderen (waaronder een speler van Motherwell) zijn opgepakt in verband met een voetbal gokschandaal.
Kleine Wayne speelt wel gewoon tegen Montenegro.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wayne kan voetballen, maar het blijft natuurlijk een Tokkie familie
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij kan natuurlijk een flink bedrag aan pappie geven om te gebruiken voor een safe bet.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
En dat is? Wedden op winst? Dat is toch niet verboden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nee, er is vanuit Liverpool abnormaal veel gewed op een rode kaart in het duel Motherwell - Hearts. Steve Jennings (omt uit Liverpool) pakte in die wedstrijd een late rode kaart. Opgepakt dus, net als een aantal anderen, waaronder Wayne Sr.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ok terecht dus lijkt me. Dat Wayne geld heeft geleend aan zijn pa daarvoor is toch niet te bewijzen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Voor zover ik gelezen heb, is Wayne jr. er niet bij betrokken. Anders had ie waarschijnlijk nu ergens in een cel gezeten in plaats van de Balkan (wat min of meer dezelfde omstandigheden zijn).
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Klassenjustitie is engeland niet vreemd. Ik kan me een zekere andere international herinneren die wel wat ergers gedaan heeft...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
to be fair on rooneys behalf he hardly kicked him hard, theres far to much dramatics in football these days and its ruining the game __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Ik zie het nu voor het eerst..wat een stom moment van hem zeg! Had papa Rooney wellicht gewed op een rode kaart?
wie heeft dit dan in hemelsnaam gezegd?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
10/1 stond er op rood van little Wayne
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Youtube comment met 6 likes.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mja, stom natuurlijk. Maar wat 'n theater van die flapdrol.
Buiten dat moet Rooney z'n hoofd er gewoon bijhouden, nu krijg je 'n beetje van die Beckham-scenario's .. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zoveel wedstrijden zijn dit toch niet? Ik zie wekelijks doodschoppen onbestraft. Dit lijkt mij 2/3 wedstrijden en dan vind ik het persoonlijk ruim voldoende. Al is het een domme schop, maar goed.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het is natrappen, geen lompe overtreding ofzo......... Mensen die dit goedpraten
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gewoon 4 wedstrijden inderdaad. En spelers als Rooney die regelmatig laten zien te dom voor woorden te zijn hoeven ook geen wedstrijd voorwaardelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wie praat 't goed dan? En hoezo regelmatig?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Gebeurt inderdaad regelmatig dat Wayne zich laat gaan want hij is ook wel vaker ontsnapt aan rood, ik bedoel maar
Hij leert het niet, die heethoofd, dus ja, paar wedstrijden zou goed zijn inderdaad. Ook al lijkt die schop niet zo hard als dat die vent het voordoet, hij schopt wel en dat is wat telt. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik denk dat het gedoe met zijn familie wel meespeelt in zijn frustratie want verder gaat het dit seizoen wel lekker.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Het is vooral heel dom. Dit soort tegenstanders weet ook wel dat Rooney een makkelijk doelwit is, heethoofd als ie is en met het gedoe nu omtrent zijn vader.
Maar hoe langer de schorsing hoe beter wmb. Elke wedstrijd die hij niet met Engeland meedoet kan hij zich ook niet blesseren
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Maar hij zal ze zeer waarschijnlijk niet meespelen heeft Capello al laten doorschemeren.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij kan de poulefase vanaf de tribune bekijken, 3 wedstrijden schorsing.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Daar gaat de hoop van de UK. De enige speler die nog net wat extra's kan brengen. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik zal er niet van wakker liggen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hij is echt de nieuwe Beckham. Elk toernooi een rel. Middenvoetsbeentje, Ronaldo trappen, nu dit.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wayne Rooney #2: Vloekende breakdancer.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |