![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Ajax - Nicolai Boilesen tekent bij Ajax Ajax - Ajax contracteert Nicolai Boilesen
![]() Op een Ajax forum mag dit topic natuurlijk niet ontbreken. Beste linksback van de Eredivisie
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klasse wedstrijd. Beste man op het veld vandaag.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Schatje.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
TT aanvulling: "en Pieters voetballes".
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kan zowat alleen nog maar minder worden
Gelukkig is zowat niet helemaal, dus hij blijft gewoon spelen als een held. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
tt
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Echt ziek hoe snel en vloeiend die Denen Nederlands leren spreken. Of is die gast al 8 jaar in Nederland ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij had al veel eerder een kans moeten krijgen. Hopelijk krijgt hij een basisplaats en laat hij het over een reeks wedstrijden ook zien. Maar ben erg enthousiast.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Hij speelde een prima wedstrijd hoor, maar wel tegen Heracles, en wel tegen Darl Douglas.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
qua verdedigen had hij het rustig, dus niet te snel oordelen nog
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aha iemand van Ajax speelt weer een redelijke wedstrijd tegen met alle respect Heracles en er moet meteen een topic komen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat is ook zo. Je kunt hem ook niet beoordelen op 1 wedstrijd. Maar zijn houding alleen al is prettig. Dynamiek, grote passen, techniek en inzicht. Dat hebben er weinig op die leeftijd, heel weinig.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Blij dat hij eindelijk zijn debuut heeft kunnen maken.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
maar ook blind heb ik veroordeeld op zijn verdedigende gebrekkige kwaliteiten. Dus dat zou met Boilesen ook zo kunnen zijn. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Palmboom, riep je zoiets ook toen Miyaichi een topic kreeg?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Maar desalniettemin blijf ik het ook knap vinden hoor. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Verdedigend zit het wel goed hoor. Heel koel, heel zuiver, aardige timing. Hij mag wel wat harder worden, maar dat is Vertonghen ook gelukt uiteindelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
tja, vertonghen heeft ook best nog zijn " wijven" momentjes
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Alle Denen leren makkelijk en snel Nederlands. Tomasson, Eriksen, Perez etc.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Geen idee. Maar deze spelers verdiend nog eerder een topic dan Ryo omdat die na dit seizoen waarschijnlijk weg is.
Overigens denk ik wel dat hij beter is dan Blind. Al moet hij het maar eens laten zien tegen een betere tegenstander. Verdedigend is hij niet getest. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik maakte die opmerking juist om aan te geven dat goede spelers ook wel eens van dat soort momentjes hebben.
Maar bijvoorbeeld een speler als David Luiz van Chelsea...wat een beest is dat
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Klopt, maar dat is een ander soort verdediger. Die doet ook heel veel op drive, die is onvoorstelbaar bij hem.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
ik vind hem ook vrij irritant. Echt een speler waar je niet tegen wil spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Had 2 assists verdiend vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Leuk dat 'ie z'n debuut heeft gemaakt. Lichtpuntje in een verder vervelende week.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Denen en Ajax
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Klopt. Bij Heerenveen ook erg goed.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tobiasen had veel pech. Was tot aan zijn blessure de revelatie van het seizoen.
Lerby, Arnesen, Olsen, Michael & Brian Laudrup
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
tobiassen was echt goed
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als jij 1,5 jaar naar een gastgezin in Duitsland gaat, dan spreek je hoogstwaarschijnlijk ook vloeiend Duits hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
In anderhalf jaar tijd spreek je echt wel vloeiend Nederlands of Duits als Deen zijnde. Binnen een jaar zelfs al. Toen ik in Finland was las ik in de supermarkt ook alle beschrijvingen in het Zweeds, omdat dat net als Deens i.t.t. het Fins erg veel lijkt op Nederlands.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Fins zit in dezelfde lijn als Hongaars, en natuurlijk wat talen uit de Baltische staten.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fins en Hongaars horen wel bij dezelfde taalgroep, maar de woorden zijn totaal anders. Ests lijkt nog het meest op Fins. Wel een grappig taaltje en Finnen zijn tof.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fins is (samen met Baskisch) echt de meest bizarre taal die er is
.Goed debuut vandaag, ben benieuwd naar meer .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nicolai Boilesen #1: Waar hij Ooijer Nederlandse les geeft.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|