![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Dat deze held nog geen eigen topic heeft
![]() ![]() iwan van duren (iwanvanduren) on Twitter iwan van duren | LinkedIn Iemand wat meer informatie over deze eindbaas? Met zijn sappige nieuws! __________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vind het grappig dat je dit topic alleen maar gepost hebt om dat plaatje te laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De uitvinder van de bel-chinees.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat doet damsko in de OP?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Iwan Praatgraag.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tom Knipping hoort hier natuurlijk ook bij, nog zo'n gladjakker. Molenaar is er niks bij als het om media-aandacht gaat
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Oh, als ik alle VI's nog op een rijtje had van de afgelopen 75 edities dan zou ik er wel 30 onzinverhalen uit kunnen halen, en dan overdrijf ik echt niet
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Wil 'm wel even scannen als je weet welke VI dat is. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Iwan geeft lezingen over kinderhandel lees ik op den twitter.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik mis een smilie van een belchinees op WZV.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
goed topic dit
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
topic om te volgen.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Op internet kom je dubieuze klanten als de Argentijnse junta en Ceausescu tegen..Dit schreeuwt om uitleg
Aldus van Duren over het buro van Ajax Die laatste zin ook echt..dit schreeuwt om uitleg jongens!111
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
die foto
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
buddyb, weet je al welk nummer het is? Denk dat het tussen 45 en 48 zit, zie mijn vorige posts
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Wordt Iwans artikel over de belchinezen dan toch nog waarheid?
||
|
|
|
|
|
#20 | |
Iemand haten is best wel kansloos.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vandaag ook weer een artikel met een kop die doet vermoeden dat de stadions leeg zitten: Voetbal International - Nederlandse toeschouwers keren voetbal de rug toe Qua aantallen valt het echter allemaal nog wel mee...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het scheelt ook nogal of je Sparta of Excelsior in de Eredivisie hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vind hem wel tof. Hij is één van de weinige VI-redacteuren die een beetje relaxt, ontspannen kan lullen op TV.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ook dit soort nietszeggende koppen:
Voetbal International - VI Clubwatcher: 'Bij De Boer draait het om voetbal' "Bij De Boer draait het om voetbal". Wat een schijtcliché en zou het dan voorheen niet om voetbal hebben gedraaid? Schei toch uit man. De VI is onder Derksen zijn leiding zoiets geworden als de Donald Duck, Power Unlimited en Libelle. Kwalitatief ruim onder de maat. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja, in de Donald Duck zitten voor het jongere publiek een aantal goede lessen (maar is met dank aan o.a. Carl Barks ook een mooi staaltje conservatieve propaganda, maar dat is een andere discussie) en taaltechnisch zit het ook goed in elkaar zodat de jeugd geen rare gewoonten krijgt aangeleerd.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Laten we wel zijn, een striptekenaar kan net zo goed zijn wereldbeeld tekenen als een journalist dat kan.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Die Hitler in de Duitse Donald Duck was ook geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Niet fucken met donald to the d.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik denk dat ie straks het stokje gaat overnemen van Johan.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Of Genee, volgens Johan de gedroomde opvolger, meen ik.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nice
![]() Nouja, niet haten. Hij frustreert me wel vaak omdat zijn artikelen op los zand zijn gebaseerd en puur voor de sensatie zijn. Vervolgens frustreert het me nog meer dat veel anderen hem geloven
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik kan anders ook wel even kijken als ik vanavond thuis ben. Ik heb vorige week net alles uitgezocht en op volgorde gelegd.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het was VI 52 uit 2009, maar gek genoeg is de cover er bij mij van af.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat is 'm, ja. Heb het opgezocht en het is dus de cover met een jonge Suarez kerstbomen en sneeuw op de achtergrond geplakt. Omdat het een kerstnummer is.
![]() Staat een foto van Johans dochter in trouwens. ![]() Scan het 's avonds of anders morgen. Moet nu echt weg.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Pics van Johans dochter plz.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#43 |
__________________ Sarcastische klootzak. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
''Supporters komen niet voor het voetbal naar het stadion''. Waarom zie je dan nagenoeg overal de toeschouwersaantallen dalen bij slechte prestaties/ degradatie?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Iwan die het toen over illegale goktenten had in Thailand etc.
![]() Net of dat zo bijzonder is daar, in alle Aziatische landen wordt er gegokt alsof hun leven er van afhangt. Die chinezen die er op de tribune zaten, zaten er alleen om de odds bij te kunnen houden adh van het wedstrijdverloop. Dat Iwan en Tommeke ook echt dan naar Azie gaan om dat zelf te aanschouwen. Volgens mij was het gewoon een verkapt excuus om goedkoop hoeren te bezoeken op kosten van VI
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sloeg nergens op dat stuk ja..klonk ook echt alsof ze de eerste de beste oude baas aanspraken in zo´n goktentje en dat die ze dan een lijstje insiders heeft gegeven
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Vorige week overigens nog melden dat 'de Nederlandse toeschouwers keren voetbal de rug toe' en deze week publicatie dat de bezettingsgraad zo hoog is. Lekker tegenstrijdig. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik zag deze held trouwens gisteren in de metro.
![]() .
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hahaha koning, dat is 'm!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Iwan van Duren #1 Eindbaas bij VI
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|