![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
NB: jammer alleen dat hij bij een foute club speelt en niet bij Benfica is gebleven.... een Benfica met hem, Angel di Maria en Ramires hadden oude tijden kunnen doen herleven...
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nouja, hij was 13 ofzo toen hij vertrok bij São Paulo, en Vitória is ook niet een heel kleine club.
Geweldige speler is dit. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Beste aankoop van Chelsea in een lange tijd.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Dit kan best wel eens het beste centrum worden van de wereld, David Luiz - Terry. Prima aankoop, verdedigend sterk en technisch ook nog eens goed.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
In aanleg is dit de beste centrumverdediger die chelsea ooit gehad heeft vind ik. Zeer sterk aan de bal en ook een erg goede uitstraling. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mag hij nog CL spelen dit seizoen?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik ben fan.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oja ik zie het nu
lekker bezig. Die speelden toen in de serie c, dacht dat t over nu ging. Ze zijn net gedegradeerd uit de Serie A.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
!
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
voor mensen die de teringmuziek kunnen verdragen (ik niet) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Naast dat play-knopje zie je een pictogram met daarop een microfoontje. Als je daarop klikt en een kruisje ziet gaat het geluid uit.
Jajajajajaaaa, het is toch ongelofelijk die moderne technologie. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lekker nummer, ik ga los.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Muziek past wel bij het filmpje. Vooral die momenten waarop je een willekeurige speler rustig over het veld ziet hobbelen om vervolgens een tikkie breed te geven die dan begeleid worden door pak 'm beet 240 bpm.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Er is ondertussen toch best veel kritiek op hem?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Loves C, R en M
|
Eerste paar weken leek het echt een wereldaankoop van CFC, maar de laatste tijd idd (heel) veel kritiek
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik vond het destijds ook een wereldaankoop, maar de kritiek tegenwoordig is toch best wel terecht. Hoewel Chelsea in zijn geheel gewoon totaal niet loopt, zijn er geen excuses voor wat hij verschillende keren per wedstrijd laat zien. MOTD toont dat in hun analyses regelmatig aan: buitenspelvallen inzetten op debiele situaties, dom balverlies en soms lijkt hij zelfs te vergeten dat hij zijn directe tegenstander kort moet dekken.
Weet niet of het puur een concentratie- of vertrouwensprobleem is of dat hij het tactisch overzicht gewoon niet heeft...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
David Luiz topic - geen olie maar graniet
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|