![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Alexis Sánchez
De grote, kapitaalkrachtige clubs zitten al een tijdje achter hem aan, en een transfer in de zomer lijkt een zekerheidje. Liverpool zou kortgeleden al zo'n 44 miljoen euro (GPB 35 mln) geboden hebben. Recentelijk maakte hij nog 4 goals tegen Palermo. Is dit baasje à 1,68 echt zo goed en dus zoveel waard? ![]()
Laatst gewijzigd door Conundrum; 10-03-11 om 17:42 __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goede buitenspelers zijn zeldzaam, net als teams die met pure buitenspelers spelen. Daar hangt het van af denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geweldige speler.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zie hem dus nooit spelen, maar ik vraag me wel af in hoeverre het een buitenspelert is. Bij Udinese speelt hij niet als een toch?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Football Rumours, Football Gossip and Football Features | CleanSheetsAllRound.co.uk – The Alternative Football Blog » Blog Archive » Serie A News… Liverpool in shock
http://www.caughtoffside.com/2011/03...-serie-a-star/ __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij moet trouwens net als Hazard niet naar Liverpool.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is gewoon een directe versterking voor Pool.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Haha, Liverpool wil investeren en weer groot worden met een manager die aanvallend voetbal ambieert. Bovendien zit er een bewezen management achter. Dan is het toch lekker om daarheen te gaan
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kan aan mij liggen, maar als je al Suarez en Carroll hebt, gaat het waarschijnlijk niet werken om daar nog een Sanchez of Hazard naast of achter te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jaweeeeeeeeeeel.
Carroll diep, Suarez van links, Sanchez van rechts. Killers. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is dat ook waarom je dit topic gemaakt hebt? Omdat je min of meer verwacht dat hij binnen afzienbare tijd een Liverpool-speler wordt?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nouja, ik hoop het. Maar het gaat sowieso een miljoenen transfer worden deze zomer.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hazard zou sowieso niet passen in de Premjer Liek
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij is een geweldige speler en in combinatie met z'n eveneens kleine maatje Di Natale echt dodelijk, helemaal sinds de kerst.
Kans dat ie in de zomer vertrekt is groot, en de vraag zal dan zijn: Engeland of Italie. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die kans acht ik klein.
Raul Ruidiaz en Bryan Carrasco, ook Zuid-Amerikanen, worden al genoemd als mogelijke opvolgers, die Udinese al in de gaten houdt. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prachtige speler.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gewoon naar Man U gaan en dan een zelfde ontwikkeling doormaken als Ronaldo, want ik vind Sánchez een ongekende dribbelaar met een heerlijke mentaliteit, maar het is me allemaal te 'ruw' en te ongecontroleerd. Het moet zakelijker en voetballend beter, vind ik.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Amen to that!
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Weer goed voor een goal, de belangrijke openingstreffer, en met z'n maatje voorin in totaal goed voor 3 van de 4 goals weer.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Geeft hij ook nog wel wat assists?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bovendien was ie aangever bij de goals van Di Natale
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ben absoluut fan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat zo'n WK wel niet doet met een speler.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Topspeler dit ! Ik zie voor deze jongen een grote toekomst, lijkt me een goede speler voor bijvoorbeeld Inter Milan
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Inter? Ik hoop van niet zeg al denk ik wel dat hij daar deze zomer gaat belanden ..geruchten gaan al dat er een overeenkomst is tussen Inter en Udinese maar ik hoorde ook dat Manchester City daar nu een stokje voor heeft gestoken
. Eerlijk gezegd zou het leuk zijn als Udinese hem weet te behouden, samen met de rest van die spelers daar en gaan ze met hun team echt de strijd aan met de top in de Serie A. ![]() Grappig he Ik had hem nog bestempeld als smaakmaker op dit WK en dat Chile ver zou komen. Werd door velen uitgelachen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volgens geruchten zou Man City een bod van 50 miljoen doen op Sanchez.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jammer als hij weg gaat uit Italië, wel voorspelbaar. Anderzijds geweldig als hij niet bij Inter o.i.d. terechtkomt. En 50 miljoen is dusdanig veel geld, daar kan Udinese geweldige dingen mee doen...
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Barcelona had hem ook op het lijstje staan las ik vorige week. Overigens samen met Cesc, Nilmar en Rossi. Is het een speler voor Barcelona? Ik weet dat die goed kan ballen, ben sinds het WK ook fan van zijn speelstijl, maar zie te weinig Udinese om dat goed te kunnen beoordelen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
was je in Barcelona vorige week, Presidente ?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Was dat maar waar, een weekje Barcelona tussen de tentamens door, was heerlijk geweest. Ik las het op Voetbalzone volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hij wordt nu in verband gebracht met Napoli, mits volgend seizoen (directe) CL kwalificatie.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Als Napoli deze ploeg vast kan houden + Sanchez...holy shit wat een team heb je dan
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat zou toch wel heel mooi zijn, niet naar zo'n 'top'club waar hij één van de velen is, maar naar Napoli, waar hij de ruimte krijgt om een ster te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik ook heel erg.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Alsof hij bij Udine niet de ster is
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Als Hamsik naar Utd komt, mag Sanchez naar Napoli. Zou dat niet mooi zijn?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
bod van Inter op Sanchez:
- 15 miljoen Euro - plus Mariga - plus Coutinho in een co-ownership deal Aldus de Gazzetta vandaag. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Leuke spelers voor Udinese, dat zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Niet zo leuk als Sanchez.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
No shit.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
No shit inderdaad. Dit bod moet Udinese niet accepteren.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik zou inderdaad beginnen met het dubbele te vragen. Maar zoals ik al zei, die spelers zouden bij Udinese veel kunnen gaan betekenen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Alexis Sánchez #1 El Niño Maravilla
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |