![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Go Your Own Way
|
Voor SCH:
Kom dan eens met aantoonbaar bewijs. Want 'terwijl iedereen dat wel weet' is natuurlijk geen bron. Dat zou je als journalist toch moeten weten. __________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat is mijn conspiracy dan? Dat woord is vaak een gemakkelijke manier om de discussie af te kappen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jij vindt het niet krankzinnig wat er vandaag is gebeurd?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heb ik dat ergens gezegd?
Volgens mij heeft 95% van het forum, Ajacieden incluis, gezegd dat Vertonghen een schorsing verdiende. Maar is dat een bewijs voor het stelselmatig bevoordelen van Ajax? Logica van niks SCH en weer gewoon zoeken naar iets dat er niet is. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
)
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leave SCH alone!!!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Go Your Own Way
|
Als hij mijn vraag uit de OP beantwoordt..
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
SCH zei in het vorige topic "Glasgow"
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dit topic weer gebruiken voor Toivonen en de rest hier: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...connectie.html
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
Ola , SCH heeft gelijk!Spoiler
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij zei: fuck you tegen de scheids
...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Goed bezig Ola.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Neem niet aan dat dit verdere gevolgen heeft voor de competitie? __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Dus als ik het goed begrijp is hij nu in elke competitie geschorst, behalve Europees?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kan iemand de TT aanpassen
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
volgens mij wil hij een signaal afgeven, PSV had em na de wedstrijd tegen Ajax een paar weekjes op vakantie moeten sturen
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Slimme speler inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Aangezien het een oefenduel is lijkt het me stug. Castaignos kreeg ook een schorsing voor alleen oefenwedstrijden.
Maja, KNVB... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Telegraaf meldt van wel, wat een mongool
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tja, hij is natuurlijk wel gewaarschuwd enzo, maar uiteindelijk zal het wel 1 schorsing voor een oefenwedstrijdje worden ofzo. Zo schokkend is het allemaal ook niet.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hangt ervan af hoe je het uitlegt. Het kan bij 'ernstig gemeen spel en commentaar op de arbitrage', of het kan bij ernstig gemeen spel en het kan óók bij commentaar op de arbitrage.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ja, ik heb geen idee hoe dat geregeld wordt. Ik vind het sowieso belachelijk om iemand voor de competitie te schorsen na een oefenwedstrijd maarja.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Als Castaignos niet voor de competitie wordt geschorst voor de rode kaart tegen Sparta, dan zou het wel weer een mooi staaltje willekeur zijn als Toivonen wel geschorst zou worden voor de competitie. Waarschijnlijk wordt hij dus geschorst
.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Rooney werd destijds toch zelfs voor de Premier League geschorst toen hij op het Amsterdam Tournament rood pakte?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Scholes ook.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fuck you, niet netjes en enerzijds snap ik het ook wel. Ik vraag dan wel af hoe het in Engeland gaat. Daar is het de spreektaal en Rooney heeft amper een andere woordcombi in z'n vocabulair.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
ThijsSlegers: Scheidsrechter v oefenduel #psvrkc heeft op formulier melding gemaakt van met zand gooien #toivonen
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vind het wel terecht dat spelers voor fuck you geschorst worden, dat is alleen maar nodig om meer respect voor de scheidsrechter te krijgen zodat je niet teveel van die Douglas-momentjes krijgt.
Kan me nog een wedstrijd herinneren van Sneijder toen hij net bij Inter zat, kreeg al heel vroeg rood voor opmerkingen tegen de scheids. Dat heeft 'ie geen tweede keer geflikt. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die klapte achter de rug van de scheidsrechter, maar die zag het uit zijn ooghoeken inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
!!!!! Is hij 3?
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
thijsslegers
@Jordy093 is scherp; geen beelden van #psvrkc op PSV.nl en dat terwijl de camera gewoon draaide. Beelden v #toivonen in doofpot #PSV Ook in Forza PSV zaten geen beelden van #psvrkc. Opmerkelijk Slimme actie v #PSV want #RKC gaat geen belastende verklaring indienen. Scheids krijgt dus geen bijval... __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
ah, een slimmigheidje van PSV nu
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha, met zand gooien. Jezus wat een kneus
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
Zou echt een hele vervelende move zijn van PSV en ik denk ook niet dat de KNVB daar blij mee zou zijn. Zoiets kan je in de toekomst gaan bijten. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
De aanklager heeft Ola Toivonen een schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden schorsing gedaan voor duels buiten competitie-, play-off en bekerverband. De Zweed heeft tot vanmiddag 16.00 uur om al dan niet in te gaan op het schikkingsvoorstel.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Pfoe je zal maar een paar wedstrijdjes tegen FC Bal op 't Dak missen..
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Plan je toch wat onzinnige extra oefenduels in....
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Na het seizoen kun je die potjes zelfs inplannen
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|