![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Als je zelfs voor Lurling weet te eindigen dan ben je een ekte!
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Niet eens Lurling inderdaad.. Knap van Toivonen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
1. Toivonen
2. Vertonghen Ik had zelf die verkiezingsuitslag kunnen opstellen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
En Yuri Rose dan?
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#156 |
|
Dinamo Moskou zou hem willen overnemen.
Ow, twitterthijs ontkent het. Laatst gewijzigd door sjimmie; 06-02-12 om 19:22 |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Ik zie of hoor nooit meer wat van hem. Doet hij nog wel mee?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
PSV Eindhoven!
|
Hij heeft zijn gedrag verbeterd.
En de heksenjacht op TV is ook opgehouden __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Tegen Heracles had hij een hele sterke eerste helft.
Na zijn gele kaart zakte hij echter sterk terug. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Waarom is hij aanvoerder? En waarom staat hij de spelers niet te woord, zoals Strootman dat wel deed?
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Misschien kan ie op dat moment zijn woorden niet zo goed vinden. Kan me best voorstellen als er 100 man die mafketels van alles naar je hoofd slingeren.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Weer een slimmigheidje vanavond.
![]() Wat ben ik blij als die zak hooi vertrokken is uit Nederland
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Wat is het toch weer een smerige matennaaier.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
En voor de zoveelste keer weer over de schreef. Kan men deze kwal van een voetballer niet gewoon levenslang schorsen wegens het in diskrediet brengen van de sport?
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Heeft hij weer iemand rood aangenaaid?
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Ik lees het woord 'naaien' en ik weet alweer voldoende. Een aanslag op zijn enkels graag.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Wat een achterlijke mongool
.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Overigens wel een goede goal...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
PSV Eindhoven!
|
Achja al 100 keer voorbij gekomen. Zo iemand zou je graag in je team hebben zitten maar als je hemtegen je hebt dan mag ie liever doodvallen.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Is hij erger dan Lurling?
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Voor het nageslacht:
|
||
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
Waarom nou die kaart aannaaien op zo'n moment?
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Aard van het beestje.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Wat een nare klootzak. En er dan ook nog uitzien als een fag.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
[Fred]Schlimme schpeler[/Fred]
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Hij krijgt wel een naam zo onderhand. Straks moet hij half dood gelagen worden wil de scheids hem geloven. Was ook zomet Suarez op een gegeven moment. Werd door midden gezaagd en kreeg geen penalties.
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Vond dat PSV de eerste helft de controle had
![]() Lijkt ook niet echt een klik met Cocu te hebben. Ik zeg voor 8 miljoen naar Lokomotiv Moskou. |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Het enige nadeel is dat PSV daarna gewoon weer zo'n naarling haalt.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Ik hoop op een gifje van vanavond.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Weer voortijdig naar de kant. Blessure? Wil Cocu hem prikkelen?
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Geen blessure. Gewoon lui en slecht en dan ook nog die verneukte pingel waarna hij zichzelf letterlijk 20 keer voor zijn kop sloeg
![]() Vorige keer zei Toi zelf ook dat het niet om een blessure ging maar dat het een normale wissel was. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Een vervroegde 1 april grap was het van Cocu.
![]() ![]()
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Had weer rood moeten hebben.
![]() Maakt wel die 1-0 mooi af. |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Hup Holland!
|
Smerige klootzak
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Wat voor een smerige idioot moet je wel niet zijn om bij een 3-0 stand een speler zo van achteren bewust te moeten schoppen zodat het einde wedstrijd voor hem is?
Toivonen
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Ben ik even blij als die viezerik een keer z'n biezen pakt. Of z'n poten breekt, dat zou stiekem leuker zijn.
Laatst gewijzigd door Kriegel; 09-04-12 om 01:38 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Sowieso een naar mannetje, hopen dat hij een keer de verkeerde tegenkomt en een keer iemand lekker zijn enkels kapot maakt. Heeft hij wel verdient na een stuk of 10 smerige overtredingen.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Dat zeg ik ook altijd bij iedere wedstrijd die ik van PSV zie.
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
De titel zegt voldoende:
Toivonen: 'De overtreding op Overtoom was een beetje ongelukkig' | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl Wat een mongool __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Ik ben echt zo blij als deze kloothommel van de Nederlandse velden is verdwenen.
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Prima kool, belachelijke overtreding op quansah.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Maar boehoe wat speelde Oranje op het WK toch een smerig spel
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
En dan zo'n kuthoer die er een beetje om gaat lachen
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Iedereen die maar iets met voetbal heeft/doet is een hypocriet. Dat is de besmettelijke ziekte van de sport. Hypocrisie.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ola Toivonen #3 'Slimme speler'
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|