![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vandaag bij Inter getekend. Gaat hij de komende jaren aan spelen komen? Met hoeveel doelpunten gaat hij z'n knappe 'debuutsjaar' afsluiten? Bespreek het hier.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zo zonde weer zo vroeg naar het buitenland. Bah.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geen goede carrieremove lijkt mij. Er zijn meer voorbeelden van spelers die ook op jonge leeftijd vertrokken die het niet haalden, dan die het wel hebben gehaald. Ach Feyenoord heeft een aardig bedrag gekregen. Hij bekijkt het maar.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zo jammer dit.
Hij heeft nu Eto'o, Milito en Pazzini voor zich. Ik zie hem volgend seizoen niet veel minuten krijgen. Als ie het puur voor het geld heeft gedaan, begrijp ik het volkomen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Beetje dubbel. Aan de ene kant hoop ik gewoon dat hij keihard gaat floppen zodat ik een dikke 'haha, had je maar niet moeten weggaan pokkejong' kan doen tegen die tijd.
Aan de andere kant vind ik het nu al echt een mooie spits om te zien (no homo) en kan het een nieuw spitsjuweeltje worden voor Nederland die dan van Feyenoord afkomstig is. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
(Video) Inter is niet zomaar een club - FR-Fanatic)
(Video) Castaignos tekent bij Inter - FR-Fanatic) __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het is toch ook fijner voor jullie als zo'n speler meehelpt Feyenoord weer de weg naar boven te vinden en als 'ie echt een talent is, dan verkoop je 'm op z'n 23e vast wel voor 15 miljoen ofzo. Nu krijg je een lullige 3 miljoen en ben je gewoon een groot talent kwijt.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja tuurlijk, maar in dit geval valt er eigenlijk niks tegen te doen. Hij wil weg, en Feyenoord moet er nog wel wat geld uitslepen omdat als het een rechtszaak geworden was had Feyenoord verloren en was er helemaal niks meer voor 'em gevangen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waarom wilde hij persé weg?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja ik neem het eerder die jongen kwalijk. Het gaat de MTV-generatie alleen nog maar om snel geld te verdienen en niet meer om ook echt voor een club te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja, dat is mij ook een raadsel. Als je het filmpje bekijkt zijn hem veel dingen beloofd en is het gewoon niet een jongen die bijster slim is.
Belangrijkste voor hem is dat zijn ouders mee gingen, dus z'n pa zal ook wel een dikke baan hebben gekregen. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Feyenoord heeft het gewoon slim gespeeld, vergeet niet dat ze al dat geld keihard nodig hebben om uit categorie 1 te komen.
Ik snap zelf ook niet dat Castaignos weg wil, maar goed er zijn wel meer spelers op zeer jonge leeftijd naar het buitenland gegaan. Hopelijk schrikt het in de toekomst andere spelers af wanneer ze zien dat deze spelers nooit spelen. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Joh, dat is toch al bij een stuk of vier generaties voetballers aan de gang? Zo vanaf begin jaren '90??
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat die zegt ''ik ben geen 16 meer hé'', plaatsvervangende schaamte
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Maar ook dan snap ik het niet helemaal. Castaignos had er bijvoorbeeld ook voor kunnen kiezen om elders in Nederland te gaan voetballen als hij er geen vertrouwen meer in heeft dat het met Feyenoord op de middellange termijn (jaar of 3) nog goed komt. Dan was ik misschien wel razend geweest maar vanuit zijn optiek is dat begrijpelijker. Alhoewel de spoeling in Nederland natuurlijk erg dun is. Ajax is sowieso een no go en of een andere topclub hem zou willen binnenhalen als de topaankoop twijfel ik ook aan. Per slot van rekening praten we niet over een 18-jarige Ronaldo die er 25 in heeft liggen.
Laatst gewijzigd door Koekebakker; 01-03-11 om 21:35 |
|||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat doen ze voor speciaals in die labs? Klonen? Doping?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Heb hem regelmatig in jeugdelftallen van Oranje zien spelen. Daar liep hij zijn tegenstanders op snelheid en kracht voorbij alsof ze er niet stonden en maakten hij een aantal zeer fraaie doelpunten.
Het zal op basis daarvan zijn geweest dat Inter hem volgde en uiteindelijk kocht, want zijn prestaties in de Eredivisie vallen vooralsnog wel een beetje tegen moet ik eerlijk zeggen. Hij heeft er wel een aardig aantal goals inleggen maar vooral voetballend valt hij me nog wat tegen. In de jeugd was hij sneller dan iedereen op het veld, nu wordt hij er nog regelmatig uitgesprint. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
cyborgs maken van voetballers
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen helaas.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
verantwoorde gokjes zijn dat, stuk voor stuk. Casta zelf wil dat alleen niet inzien, blijkbaar...
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maar ook Kerlon was naar mijn weten niet gehaald vanwege zijn prestaties bij Cruzeiro maar bij zijn imponerende optreden op dat jeugd-WK toen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat is ook weer zo. Ik hoop voor Castaignos dat ie het redt, maar ik zie het niet zo een-twee-drie gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Maar goed, ik heb wel vertrouwen in Luc hoor. Helemaal als hij qua fysiek iets meer gewend is aan het niveau. Het pure talent is er absoluut. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mjaa, de kans is ook redelijk dat die nu in de basis had gestaan bij Feijenoord
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
hmm, ik dacht dat het over de Feijenoord jeugd ging, maar dat zou best wel een kunnen kloppen ja
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Volgend jaar lekker in de Serie B, bij Albinoleffe of Empoli of zo.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
In het begin zag ik er ook puur een type Makaay in, die in het moderne voetbal niet echt past. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vanmorgen op de training was hij de snelste in een wedstrijdje sprinten van de selectie.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Laatst gewijzigd door Clough; 04-03-11 om 18:19 __________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Laatst gewijzigd door Clough; 04-03-11 om 18:20 __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik snap de frustratie wel. Hele leven heeft Feyenoord in hem geinvesteerd en hij had zogenaamd echt een Feyenoord hart. Maar zodra de mogelijkheid zich voordeed om te verkassen, wilde hij geldigheid contract aanvechten en asap vertrekken.
![]() Schijnheiligheid ten top. Laatst gewijzigd door Clough; 04-03-11 om 18:20 __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#42 | |
Die gast speelt net 3 jaartjes voor Feyenoord. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Oww. Dacht dat hij al zn hele leven in Rotterdam woonde en al sinds jeugd bij Feyenoord speelde.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#44 |
|
en daarvoor?
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die zien we nooit meer te-rug!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sparta.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
-reactie op edit-
Laatst gewijzigd door Clough; 04-03-11 om 18:20 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het zwartblauwe Luc Castaignos topic #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|