![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik wilde even posten in het topic over deze held n.a.v. de wedstrijd van gisteren, toen ik erachter kwam dat er nog geen Pato-topic bestond. Bij dezen dan maar. Wat een geweldenaar
.In plaats van een Wikipedia-artikeltje maar gewoon een mooi filmpje. Leuk detail: hij scoorde bij zijn debuut voor Internacional, bij zijn debuut voor Milan en bij zijn debuut voor de Seleção. Dat laatste is naast Pato tot nu toe alleen Pelé, Zico, Rivaldo en Neymar gelukt.
Laatst gewijzigd door Otis.; 01-03-11 om 16:05 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ronaldinho maakte zijn debuut tegen Letland in 1999. Hij scoorde toen niet. Ben ik heel zeker van. Hij maakte zijn eerste goal in de Copa America.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik zie het inderdaad, dan haal ik hem uit het rijtje. Het stond zo op Wikipedia.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Over één van mijn favorieten gesproken trouwens: het moge duidelijk zijn dat Pato nog niet in z'n schaduw staat. Ik ben benieuwd of Pato een basisplek kan afdingen voor 2014.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Was er nog geen topic over hem? Schande.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mooie goal zo heerlijk nonchalant. Het ziet er best makkelijk uit.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
Dat loopje ![]() Die ongelooflijke snelheid .Niet normaal. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zie nu eigenlijk pas hoe geniaal die goal is. Heerlijk gewoon.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik dacht idd dat er een steekpass zou volgen, wat z'n actie extra geniaal maakte.
Het is alleen wel jammer dat hij niet het beste koppel vormt met het type Zlatan, met een ander type naast hem, zou ie nog beter renderen denk ik. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hielt in zn eentje Barca tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die benen ook
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
PSG : rendez-vous à Dubaï pour Pato | Transfert | Transferts | Football | RMC sport
Leuk koppel met Pastore. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waarom zou hij dat willen?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
En er is de laatste tijd wel wat kritiek, want Pato doet het dit jaar minder t.o.v. vorig jaar.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja, maar je gaat toch niet naar de Franse competitie omdat Ancelotti daar zit?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Is een optelsom:
- Z'n relatie met Allegri - Ancelotti en Leonardo bij PSG - Het salaris bij PSG - Het mindere spel (en minder speelminuten) bij Milan - wellcijt minder last van de media m.b.t. z'n bekende vrouw. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij heeft in de 4e minuut al gescoord in een oefenduel tussen AC Milan en PSG.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zo zonde
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jammer, zou tof geweest zijn als het een clublegend was geworden.
Tevez dus richting AC Milan? |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
AC MILAN OFFICIAL PRESS RELEASE: AC Milan communicate that Alexandre Pato will remain with the red&black colors.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maar dan komt Tevez ook niet, want die was toch part of de deal. Of het is andersom, Tevez komt niet, dus mag Pato niet weg.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Klopt, ik las dat Tevez dus is afgezegd omdat Pato aangaf te willen blijven. Maar dat was internet, dus hoe serieus je dat moet nemen weet ik niet. We zien 't wel, ik hoop dat Pato blijft.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoe het ook gegaan is, ik denk dat dit voor Milan de beste oplossing is, en voor Pato eigenlijk ook wel. Wie weet hebben ze een tactisch spel gespeeld om Inter (te) veel voor Tevez te laten betalen? Want die hebben nu een flink bod liggen...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Je hebt toch 10x liever Pato in je selectie dan Tevez? Ik snap niet wat clubs nu nog in die flapdrol zien eigenlijk. Zo onbetrouwbaar als de pest en 'n bult geld opstrijken voor 'n bult energie en 'n lelijke kop.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuwe berichten melden dat een transfer zeker nog niet van de baan is.
Milan en PSG waren immers al akkoord, op voorwaarde dat Tevez dan naar Milan zou komen. Verhaal gaat nu dat Tevez de voorkeur zou hebben voor Inter en dat daarmee Milan dus klaar was met de deal. Echter PSG zelf niet en Pato heeft natuurlijk door dit gebeuren ook wel bepaalde signalen gekregen. Kan dus maar zo zijn dat deze deal tzt alsnog door gaat, mocht Milan een goede vervanger vinden die duidelijk binnen budget (opbrengst Pato) valt. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Drogba's contract loopt af en die begint ook wel in de buurt van Milan's minimumleeftijd te komen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
CDs meldt ook dat de wens van Tevez, te betalen met de centen van Pato, plus de contractverbetering en verlenging van Allegri het signaal zou zijn geweest voor Pato op toch weg te willen...
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Na Boateng zondag, is Pato gisteravond geblesseerd geraakt en zal ook ca. een maand aan de zijlijn staan.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij is vrij vaak geblesseerd.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Understatement.
Vandaag ingevallen maar na een kwartier alweer gewisseld. Zal wel niet helemaal fit zijn geweest maar dat blijft hem toch steeds achtervolgen. Zonde. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Moet Anelka maar volgen naar China. Ze zijn daar gek op eend.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Milan zou hem in bescherming moeten nemen en hem gewoon alle tijd moeten geven om te herstellen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jammer dit.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Daar gaat z'n EK.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|