![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die kopstoot
Wat bezielt je dan?Misschien door een gekleurde bril, maar dan vond ik die bodycheck van Martins Indi nog lief. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Debiel gedrag van een klein kind.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ook hoe hij van het veld liep
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Maar het is wel een held
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Misschien iets voor in de OP. Laatst gewijzigd door Kopbal; 27-02-11 om 22:55 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zou bang zijn als ik Douglas een rode kaart zou geven.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat je dat na zo'n belachelijke actie nog vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Tja, Ajax-fans vinden Suarez ook nog een held, na z'n liefdesbeetje.
Ben wel eens stelling, dat het belachelijk was hoe hij reageerde. Bij Twente-Az kreeg ie ook rood, deed ie niet zo raar, omdat het terecht was. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Oh Douglas is ook wel belangrijk voor Twente en als je iemand dan al als held wilt typeren, prima. Maar net na zo'n uitbarsting zou ik juist wel even klaar zijn met een speler.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ben ik ook hoor.
Laatst gewijzigd door need2009; 27-02-11 om 23:48 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
-
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waarom niet, hij is al jaren één van onze beste spelers, hij heeft duidelijk clubliefde, hij heeft ons zoveel moois gebracht. Natuurlijk was dit een achterlijke actie, maar hij blijft gewoon een held.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tuurlijk is het een held voor de Twentesupporters.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hij heeft nu even een tijdje rust, misschien een mooi moment om eens op de bank bij een psychiater te gaan liggen, te mediteren of eens een zen-tuintje aanleggen. Dit gedrag gaat hem nog vaker opbreken als hij zo doorgaat.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
In de Europa League kan hij gewoon spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik verwacht serieus een wedstrijdje 5 a 7..... Het jammere is dat ie compleet de controle verloor.
Richting Bossen was mega dom en die duw naar Wernbloom ook natuurlijk. Dan nog dat hele toneelstukje van het "niet kunnen en willen van het veld gaan". Sowieso heeft protesteren nul zin! Hebben jullie ooit wel eens gezien dat de scheids aan zijn kin krabte en zei"Fuck idd das onterecht" en de kaart zin zijn zak stak? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
gewoon een bully, tijd voor een flinke straf. Zelfde geldt voor toivonen, misselijke spelers.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Douglas krijgt schikking voor 6 wedstrijden. Moet vóór 14.00 uur reageren. Bij niet accepteren: vanavond zitting.
FC Twente straft Douglas zelf: vijf duels schorsing. Ook moet hij sociaal-maatschappelijke activiteit vervullen, plus max boete __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Netjes van Twente. Doen ze toch weer goed.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vijf duels incl. EL? Anders is het een net zo belachelijke nepschorsing als Ajax destijds met Suarez.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Schorste Twente hem voor of nadat ze te horen kregen wat het schikkingsvoorstel was?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Twente kan toch ook niet anders? Begint een beetje een kunstje te worden, dat schorsen door de ploeg zelf.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuws kwam nagenoeg gelijktijdig naar buiten. Geen idee dus!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Niet snel nee. Gisteren moord en brand schreeuwen en vandaag deze actie, het is niet heel erg consequent.
Nu ook nog maar even excuses aan AZ maken dan, dat zou stoer zijn. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Staat natuurlijk los van elkaar. Dat Douglas zich belachelijk heeft gedragen en door FC Twente geschorst wordt neemt niet weg dat er wel een aantal erg rare dingen gebeurd zijn gisteren.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Daarom is de hamvraag of Twente hem ook Europees schorst.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dus 11 wedstrijden schorsing
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Klopt, waarbij Twente zich zelf wel eens in de spiegel mag kijken inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik verwacht van niet. En hun goed recht ook, ze hebben hem nodig.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dan had Twente deze schijnschorsing net zo goed achterwege kunnen laten.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik denk dat Bert van Marwijk hem meteen heeft gebeld. Hij past prima in dit Oranje. Samen met Bommel en De Jong de boksring vormen waar je niet doorheen komt
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Erg kansloos eigenlijk.
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Twente heeft de straf van 6 wedstrijden geaccepteerd
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Das zonder EL zeker?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
De KNVB kan hem moeilijk voor EL schorsen he.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Terecht lijkt me. Zijn gedrag na die actie ging nergens over. Als hij normaal had gedaan had het maar zo kwijtgescholden kunnen worden.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ach, Twente heeft met Onyewu een prima vervanger achter de hand.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die gast moest en zou een paar maanden terug nog genaturaliseerd worden..... Vond het toen al een aanfluiting.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Voor Nederlandse begrippen een prima verdediger, heeft ons de afgelopen jaren in de competitie en Europees heel geregeld op de been gehouden. Nu die frustraties nog onder controle....
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Of 'ie nu opeens wel zou gaan sporen of niet, ik hoef 'm niet in het Nederlands elftal. Nog liever Swinkels dan zo'n belachelijke naturalisatie.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Douglas Franco Teixeira #2 Wil de mods te lijf gaan
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |